2 min. čítanie

GLS sa pripravuje na Vianoce. V Česku inštaluje nové balíkomaty

Prepravca GLS sa pripravuje na zvýšený dopyt počas hlavnej sezóny a rozširuje svoju doručovaciu sieť o vlastné samoobslužné boxy. Podľa mam.cz spoločnosť naištaluje 85 balíkomatov po celej krajine. 

GLS sa pripravuje na Vianoce. V Česku inštaluje nové balíkomaty

Lepšia dostupnosť služieb 

Balíkový prepravca GLS zlepšuje pred vianočnou sezónou dostupnosť služieb v Českej republike. V rámci pilotnej prevádzky pridáva na svojich podacích miestach 85 balíkových boxov na zber a expedíciu balíkov. Zákazníci ich nájdu na rôznych miestach po celej krajine – od sídlisk, cez okolie verejných inštitúcií, ako sú školy, radnice a nemocnice, až po historické centrum Prahy. Postupne budú pribúdať ďalšie balíkomaty.

“V uplynulom roku sme investovali do vývoja úplne nového softvéru, ktorý umožní jednoduchú integráciu akéhokoľvek balíkového stroja od akéhokoľvek výrobcu alebo prevádzkovateľa zdieľanej siete do štandardného procesu prepravy GLS. Zároveň poskytne jednoduché ovládanie nielen pre prevádzky GLS, ale predovšetkým pre zákazníkov. V novom widgete si môžu jednoducho nastaviť typ výdajných miest alebo boxov, ktoré chcú pre svoje zásielky používať. Značné úsilie sme venovali aj vývoju novej generácie balíkových boxov s dôrazom na ich spoľahlivosť, kvalitu a možnosť sofistikovanej vzdialenej správy,” vysvetľuje Pavel Včela, riaditeľ GLS Česká republika.

Každý piaty Čech používa balíkomat

Zavedením vlastných samoobslužných boxov dopravca reaguje na ich rastúcu popularitu a zvýšený dopyt spojený s nákupným fenoménom Black Friday. Pred siedmimi rokmi aktívne využívali balíkomaty len tri percentá ľudí, zatiaľ čo dnes je to už pätina (20 %). Oceňujú možnosť vyzdvihnutia balíka kedykoľvek počas dňa (85 %), rýchlejšie doručenie bez čakania v rade (46 %), nižšiu cenu (26 %) a rýchlejšie doručenie (20 %). Údaje vychádzajú z prieskumu GLS, ktorý uskutočnila spoločnosť Ipsos pomocou Instant Research v marci 2022 na vzorke 1 000 respondentov.

Keďže popularita doručovania balíkov do výdajných miest celkovo rastie, spoločnosť GLS spustila tento rok v Českej republike kampaň “Kamkoľvek potrebujete”, aby rozšírila svoju sieť výdajných miest podľa potrieb zákazníkov.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+