Komplexné riešenie starostlivosti o zákazníkov
LiveAgent ponúka komplexné riešenie starostlivosti o zákazníkov, ktoré umožňuje odpovedať na viac tiketov. Tento softvér nevyžaduje žiadne poplatky za nastavenie, poskytuje zákaznícku podporu 24/7 a nevyžaduje kreditné karty.
Zvýšenie príjmov pomocou live chatu
Nástroj ponúka live chat, ktorý je jednoduchý na implementáciu a môže pomôcť zvýšiť zárobky o 48 %. Tento nástroj umožňuje začať s chatovými konverzáciami a urobiť z návštevníkov webových stránok zákazníkov vďaka pokročilým chatovacím funkciám a proaktívnej komunikácii.
Call centrum pre rýchlejšie riešenie problémov
LiveAgent ponúka call centrum, ktoré umožňuje rýchlejšie riešenie problémov s osobnejším prístupom. Toto riešenie umožňuje poskytnúť personalizovaný zákaznícky servis a zvýšiť vyriešenie problému až o 56 %.
Tiketovací systém pre úsporu času
Spoločnosť má aj tiketovací systém, ktorý dokáže ušetriť až o 95 % viac peňazí, času a zdrojov. Tento systém môže zhromaždiť všetku komunikáciu z každého kanála, ktorý používate, a usporiadať ju na jednom mieste.
Integrácia so sociálnymi sieťami pre získanie verných zákazníkov
LiveAgent ponúka integráciu so sociálnymi sieťami, ktorá je jedným z najpopulárnejších dostupných kanálov zákazníckej podpory. Táto podpora sociálnych sietí má vysokú mieru spokojnosti a až 70 % zákazníkov sa rozhodne vrátiť do firiem s podporou sociálnych sietí.