Predajcovia módy čoraz viac zdôrazňujú udržateľnosť svojich platforiem e-shopu, čím reagujú na požiadavky spotrebiteľov na transparentnosť a etické praktiky. Podľa správy RetailX Sustainability Report viac ako 20 % módnych značiek v rebríčku Global Top1000 v súčasnosti prezentuje iniciatívy v oblasti udržateľnosti online, pričom uznáva, že je dôležité, aby spotrebitelia porozumeli environmentálnym a sociálnym vplyvom svojich nákupov.
Zaujímavé je, že módne spoločnosti vedú v zdieľaní cieľov udržateľnosti aj akčných plánov. Značné percento chápe očakávania spotrebiteľov a podrobne uvádza svoje stratégie na dosiahnutie cieľov udržateľnosti. Firmy s domácimi potrebami ich pozorne sledujú, čo odráža rastúci trend v rôznych sektoroch smerom k zverejňovaniu informácií o udržateľnosti.
Transparentnosť dodávateľského reťazca sa javí ako kľúčový problém pre spotrebiteľov. Len 7 % predajcov módy v rámci rebríčka Global Top1000 zverejňuje zoznam svojich dodávateľov a výrobcov. Aj keď toto percento zostáva relatívne malé, prevyšuje ostatné kategórie produktov, čo naznačuje zvýšené zameranie na etické získavanie zdrojov a pracovné postupy v rámci módneho priemyslu.