Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január už čoskoro
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
1 min. čítanie

Fast fashion si chce napraviť reputáciu. O udržateľnosti a etike komunikuje najviac

Potreba etických postupov v módnom priemysle rastie. Spomedzi ostatných segmentov sa v tomto smere snaží o najtransparentnejšiu komunikáciu práve fashion odvetvie.

Fast fashion si chce napraviť reputáciu. O udržateľnosti a etike komunikuje najviac
Zdroj: Depositphotos

Predajcovia módy čoraz viac zdôrazňujú udržateľnosť svojich platforiem e-shopu, čím reagujú na požiadavky spotrebiteľov na transparentnosť a etické praktiky. Podľa správy RetailX Sustainability Report viac ako 20 % módnych značiek v rebríčku Global Top1000 v súčasnosti prezentuje iniciatívy v oblasti udržateľnosti online, pričom uznáva, že je dôležité, aby spotrebitelia porozumeli environmentálnym a sociálnym vplyvom svojich nákupov.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Zaujímavé je, že módne spoločnosti vedú v zdieľaní cieľov udržateľnosti aj akčných plánov. Značné percento chápe očakávania spotrebiteľov a podrobne uvádza svoje stratégie na dosiahnutie cieľov udržateľnosti. Firmy s domácimi potrebami ich pozorne sledujú, čo odráža rastúci trend v rôznych sektoroch smerom k zverejňovaniu informácií o udržateľnosti.

Transparentnosť dodávateľského reťazca sa javí ako kľúčový problém pre spotrebiteľov. Len 7 % predajcov módy v rámci rebríčka Global Top1000 zverejňuje zoznam svojich dodávateľov a výrobcov. Aj keď toto percento zostáva relatívne malé, prevyšuje ostatné kategórie produktov, čo naznačuje zvýšené zameranie na etické získavanie zdrojov a pracovné postupy v rámci módneho priemyslu.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Budúcnosť e-commerce je tu: Perplexity spúšťa možnosť nakupovania
3 min. čítanie

Budúcnosť e-commerce je tu: Perplexity spúšťa možnosť nakupovania

Umelá inteligencia čoraz výraznejšie ovplyvňuje spôsob nakupovania a predávania. Jej prienik do nákupného procesu prináša rad inovácií, ktoré menia tradičné prístupy na efektívnejšie, rýchlejšie a personalizované skúsenosti. Dôkazom je aj Perplexity – vyhľadávač s umelou inteligenciou, od ktorého sa očakáva, že svojou novinkou spôsobí revolúciu v nakupovaní. S novými funkciami, ktoré zvyšujú pohodlie zákazníkov, otvára […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+