Zaujíma ma
27. mája 2020
27. mája 2020

Európania nakupujú online viac ako kedykoľvek predtým

2 min čítanie

Počas koronakrízy sa Európa stala kontinentom online kupcov. Od začiatku obmedzení nakupuje 57 % európskych spotrebiteľov online viac ako kedykoľvek predtým. Približne jeden z troch Európanov (30 %) míňa viac peňazí na virtuálne skúsenosti, hry, seriály a podobne.

Odkedy koronavírus zasiahol Európu, ľudia nakupujú a míňajú online viac ako kedykoľvek predtým. Zákazníci, ktorí nakupujú veci potrebné na chod domácnosti online, vzrástli v počte o 36 %. Nákup kníh vzrástol o 32 %, zatiaľ čo výrazný nárast zaznamenali aj prípravky a produkty na úpravu vlasov o (19 %) a fitness zariadenia ako sú činky a jogové potreby o (13 %).

37 % ľudí začalo s online bankovníctvom

Dokazuje to štúdia, ktorú uskutočnil Fly Research medzi 12.500 dospelými v 15 rôznych krajinách Európy. Ukazuje sa tiež, že v čase, keď musíme byť viac doma, ľudia využívajú tento čas na to, aby sa naučili nové online zručnosti.

Napríklad 37 % začalo s online bankovníctvom, zatiaľ čo 28 % sa naučilo, ako dostať svoje lieky online. Jeden z desiatich Európanov sa učí programovať, zatiaľ čo 7 % si vyhradilo čas na to, aby sa naučilo hrať na hudobný nástroj. A 14 % dokonca pozeralo tutoriály, aby si strihali vlasy.

Online nákupy odráža naše normálne správanie a potreby

Štúdia tiež ukázala, že návyky spotrebiteľov v Európe online sa teraz snažia odzrkadľovať správanie v reálnom živote. Štyria z piatich ľudí, ktorí môžu byť definovaní ako typickí obchodníci s výhodnými obchodmi, robia to isté online, pretože hodiny hľadajú rôzne webové stránky elektronického obchodu, aby našli najlepšie ponuky a selekcie produktov za dobré ceny.

A 66 % ľudí, ktorí sa nazývajú nakupujúcimi v okne, teraz pravidelne vytvárajú zoznamy želaní, hoci nie vždy nákup aj dokončia. Zrkadlenie správania v reálnom živote sa prejavuje aj v skutočnosti, tým že polovica nových online nakupujúcich tvrdí, že zostávajú lojálni kamenným maloobchodníkom po tom, ako sa táto nepriaznivá situácia skončí.

Až 65 % ľudí sa obáva podvodov a krádeží online

Ďalším zistením je, že 87 % respondentov je opatrných v súvislosti s tým, čo a kde nakupuje online. Dvaja z troch spotrebiteľov sa obávajú, že sa stanú obeťou online podvodov.

Preto sa 81 % pokúša držať známych online maloobchodníkov, zatiaľ čo podobný podiel ľudí kontroluje rôzne webové stránky a recenzie spotrebiteľov. A jeden z troch spotrebiteľov dokonca kontaktuje nového alebo neznámeho predajcu skôr ako sa rozhodne nakúpiť.

Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

News Editor Ecommerce Bridge


Posledné
Obľúbené
  • Kategórie

  • Podcasty

  • O nás

    Pravidlené novinky, rozhovory a dlhodobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.