1 min. čítanie

Eshop

Eshop, alebo internetový obchod je rozšírený spôsob internetového predaja tovaru. Zákazník si tovar, alebo službu môže zakúpiť cez internet, a prevziať si ho môže rôznymi spôsobmi.

Eshop, alebo internetový obchod je rozšírený spôsob internetového predaja tovaru. Zákazník si tovar, alebo službu môže zakúpiť cez internet, a prevziať si ho môže rôznymi spôsobmi. Môže to byť napríklad klasickou poštou, prostredníctvom kuriéra, alebo si môže tovar sám vyzdvihnúť na rôznych výdajných miestach. Platba prebieha väčšinou elektronicky, kedy zákazník môže platiť napríklad cez internet banking, alebo pomocou debetných či kreditných kariet. Tieto platby zvyknú zabezpečovať tretie strany, aby tak bola zabezpečená čo najväčšia bezpečnosť. Pri tomto spôsobe nákupu sa vyskytujú riziká, ktoré môžu byť spojené s dôveryhodnosťou internetového obchodu, alebo s kvalitou ponúkaného tovaru.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
6 min. čítanie

Čo je spam?

Čo sa vám vybaví pri slove spam? Zázračné tabletky z internetových lekární, výhra v záhadnej lotérií, žiadosti o peniaze od “princov” z iných krajín, alebo snáď jedlo Spam? Každý piatok prinášame krátku exegézu často používaných pojmov. Dnes si vysvetlíme definíciu výrazu spam. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
3 min. čítanie

Ako napísať zavináč na klávesnici?

Zavináč? Nie, nemáme na mysli druh ryby. Ani pochúťku v slanom náleve z čias komunistických staničných bufetov. Hovoríme o označení pre znak @, ktorý najčastejšie používame v kontexte elektronickej pošty. Skúsme si dnes niečo povedať o znaku, ktorý je našou každodennou súčasťou. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
4 min. čítanie

Čo je hoax?

V súčasnom kontexte sociálnych sietí ľudia za hoax považujú informácie, s ktorými sa buď nestotožňujú, alebo ktoré odporujú ich videniu sveta. Svet nie je čiernobiely, ty máš svoj názor, ja mám svoj názor, pravda je relatívna a podobné frázy nás chcú presvedčiť, že nemôžeme spoľahlivo určiť pravosť a pravdivosť informácií. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok