Vlastný dizajn aj privátne API
„Rokmi sme získali množstvo skúseností, ktoré sme chceli pretaviť do riešenia vhodného aj pre zložitejšie či väčšie online obchody. Keď sa biznis rozrastá, menia sa totiž aj nároky podnikateľa,” vysvetľuje Ivo Mrena, Country Lead pre Slovensko.
Shoptet Premium má možnosť vlastného grafického dizajnu a individuálnych úprav. Vďaka privátnemu API sa jednoducho napojí na systémy, ktoré firma používa. Jeho veľkou výhodou je cena, ktorá sa začína na 500 eurách mesačne. Pre používateľa pritom vyzerá e-shop na nerozoznanie od “klasického” e-shopu na mieru.
Nový e-shop na mieru už za pár mesiacov
Obchod na mieru môžu mať dnes podnikatelia zároveň podstatne rýchlejšie ako pri bežnom programovaní. „Prechod na Shoptet Premium vrátane grafiky a migrácie dát trvá zvyčajne do štyroch mesiacov, náš doterajší rekord je jeden mesiac. Počas prechodu aj po ňom má majiteľ e-shopu prideleného vlastného account managera, s ktorým komunikuje,” dopĺňa Ivo Mrena.
Vďaka Shoptet Premium môže podnikateľ vypustiť technické záležitosti spojené s fungovaním e-shopu a zmerať sa na samotný biznis – či už vylepšenie ale rozšírenie sortimentu, kvalitnejšiu zákaznícku podporu alebo marketing. „O technickú stránku sa postaráme my, majiteľ e-shopu tak môže viac času venovať samotnému biznisu. Ušetrí tak čas aj peniaze, Shoptet Premium je totiž rýchlejší a lacnejší ako vývoj vlastného e-shopu na mieru, tak ako sme to chápali v minulosti.”
Výsledok? Lepší online obchod s vyššími predajmi
Táto služba je v Česku dostupná už vyše roka a aj vďaka osobnému prístupu ku každému klientovi ju využíva množstvo spoločností ako napríklad Kofola, Philips, kozmetika Rituals, Penny Market, Pet Center, pivovar Svijany či vydavateľstva Svojtka.
Štatistiky dokazujú, že pre drvivú väčšinu bol prechod na Premium dobrý krok. „Za prvý štvrťrok 2023 hrubá hodnota predaného tovaru v našich Premium e-shopoch medziročne vzrástla o 42 %,” uzatvára Ivo Mrena.