
„E-commerce day je podujatie, kde e-shopy píšu svoje úspešné príbehy. Veríme, že za každou silnou značkou stojí nielen kvalitný produkt, ale aj strategický prístup, správne rozhodnutia a komunita, ktorá vás podporí. Preto sme sa rozhodli investovať do budúcnosti e-shopov – prvých 400 vstupeniek rozdávame zadarmo ako investíciu do ďalších úspešných príbehov,“ hovorí Jaroslav Jakubů, hlavný organizátor E-commerce day.
Program konferencie: Budovanie značky a udržateľný rast
Silná značka je kľúčom k dlhodobému rastu v e-commerce. Michaela Králiková ukáže, prečo nestačí len dobrý produkt, ale je nevyhnutné budovať značku, ktorá vyvoláva emócie a posilňuje lojalitu zákazníkov. Ivo Veselý poradí, ako využiť influencerov na rast e-shopu a nastaviť efektívne spolupráce. Lukáš Pulda predstaví zákaznícku starostlivosť ako nečakaný nástroj na zvyšovanie tržieb. Petr Bílý potom poradí, ako sa vyhnúť právnym nástrahám, ktoré môžu e-shop ohroziť.
Zákazník a značka: Kľúčový vzťah pre rast e-shopu
Customer Experience (CX) je kľúčový na udržanie zákazníkov. Peter Angelov prinesie inšpiráciu, ako urobiť niečo navyše pre vašich zákazníkov a zvýšiť ich spokojnosť. Dominika Babulicová predstaví najnovšie štúdie o správaní zákazníkov a ich dopad na e-shopy. Na praktickom workshope s Michalom Mervartom sa účastníci dozvedia, ako odhaliť a opraviť kľúčové chyby v e-shope, ktoré znižujú konverzie.
Rásť rýchlejšie a efektívnejšie? Dá sa to
Automatizácia a správne procesy môžu e-shopu ušetriť čas aj náklady. Josef Piska ukáže, ako na efektívnu logistiku, Ivan Kopčík poradí, ako prepojiť systémy na efektívne riadenie biznisu a Ondřej Vodehnal naučí, ako správne počítať ziskovosť a robiť rozhodnutia na základe reálnych dát. Na workshope Vratislava Morkuse sa dozviete, ako využiť automatizáciu vo svojom back office.
Inšpirácia od e-shopárov: Vládnu ženy e-commerce?
Inšpirácia od úspešných je neoddeliteľnou súčasťou konferencie. So svojimi úspešnými príbehmi sa preto podelí Mariana Veselá (Veselý čaj), ktorá ukáže, ako prepojiť produkt s emóciami, aby oslovil zákazníkov na hlbšej úrovni. Iveta Hrabovská z Gentlejam zase vysvetlí, ako možno LinkedIn využiť ako predajný nástroj a získať cez neho nových zákazníkov.
Kde hľadať nové predajné kanály?
Chcete expandovať a získať nové trhy? Martin Lazarčík poradí, ako plánovať a vyhodnocovať výsledky. Jindřich Jíra ukáže, ako efektívne pracovať s B2B segmentom. Jakub Chramosta sa podelí o skúsenosti s predajom na marketplaces a Pošta bez hraníc otvorí tému expanzie do zahraničia. Nezabudneme ani na nové regulácie v oblasti obalov a ich dopad na e-shopy.
Nepodceňujte komunikáciu ani vlastnú energiu
Dobrý líder inšpiruje svoj tím a posúva firmu vpred. Jana Zajícová sa zameria na efektívne vedenie ľudí, Petr Sucháček priblíži techniky nenásilnej komunikácie. Šimon Bellovič a Roman Kunčar poradia, ako si správne rozložiť energiu a čas medzi prácou a oddychom.
Networking a poradenská zóna: Získajte spoľahlivých partnerov
Kľúčovou súčasťou E-commerce day je networking a možnosť konzultovať svoje podnikanie s odborníkmi. Účastníci získajú príležitosť nadviazať strategické partnerstvá, vymeniť si skúsenosti s úspešnými e-shopármi a rozšíriť svoje kontakty v odbore. V poradenskej zóne budú k dispozícii experti na e-commerce, marketing, právo či logistiku, ktorí pomôžu nájsť konkrétne riešenia pre rast a škálovanie e-shopu.
Vstupenky zadarmo ako investícia do úspešných príbehov
E-commerce day je tradičné podujatie, kde e-shopári získavajú know-how a inšpiráciu na prekonávanie výziev a dlhodobý rast v súlade s aktuálnymi trendmi. Vďaka investícii organizátorov a partnerov konferencie do úspechu celej e-shopárskej komunity získa prvých 400 e-shopov vstupenky zadarmo. Pridajte sa k najväčšej e-commerce komunite na Slovensku a posuňte svoj e-shop na vyššiu úroveň.
Registrujte sa na E-commerce Day