Termín duplicitný obsah môžeme nájsť najmä v SEO vyhľadávaní. Týmto termínom označujeme totožný obsah, ktorý môžeme nájsť na dvoch, alebo viacerých internetových stránkach naraz. Môžu mať rôznu formu, a to už napríklad priamo ukradnutý obsah, ktorý bez povolenia prevezmú iné stránky, ale aj obsah, ktorý je zdieľaný s povolením autora, čo ale treba nastaviť tak, aby to bolo zrejmé aj pre SEO vyhľadávače. Problémom, ktorý sa objavuje medzi duplicitami môžu byť aj rovnaké, alebo podobné URL adresy.
Influenceri chcú férovú odmenu a tvorivú slobodu, nie slávne značky
Značky, ktoré sa snažia spolupracovať s influencermi, často netrafia podstatu. Nový výskum ukazuje, že influenceri kladú oveľa väčší dôraz na zdieľané hodnoty a jasné finančné podmienky než na to, či ide o známu značku. A chcú mať aj slovo v kreatíve – čo im väčšina firiem stále neumožňuje.