1 min. čítanie

Distribučné centrum pre celú Európu? Lidl vybaví všetky online objednávky z Holandska

Nemecký supermarket Lidl otvoril svoje európske distribučné centrum v meste Roosendaal v Holandsku. Nakoniec sa všetky online objednávky spoločnosti Lidl v Európe budú realizovať prostredníctvom tohto centra. Na tento účel bude postupne rozširovať svoju pracovnú silu a zásoby.

Distribučné centrum pre celú Európu? Lidl vybaví všetky online objednávky z Holandska

Nemecký diskontný supermarket predáva online v Európe už roky. Internetový obchod prevádzkuje napríklad v Spojenom kráľovstve, v krajinách Beneluxu, ale aj na Slovensku a v Česku. V roku 2017 spoločnosť oznámila plány na otvorenie veľkého distribučného centra v Holandsku. To sa po rokoch protestov konečne otvorí.

Niekoľkoročné meškanie 

Realizácia centra sa však nezaobišla bez komplikácií. Proti výstavbe protestovali ďalšie podniky logistického parku. Obávali sa, že vozový park spoločnosti Lidl spôsobí dopravné zápchy na spojovacej ceste. V roku 2020 dala holandská Štátna rada spoločnosti Lidl za pravdu. Teraz spoločnosť konečne otvára nové centrum.

Centrum má rozlohu 6 hektárov a v súčasnosti v ňom pracuje 600 zamestnancov. Lidl chce tento počet zvýšiť na 1 200 zamestnancov, časový horizont však spoločnosť neuviedla.

Očakáva sa, že centrum bude v plnej prevádzke do leta 2023. Centrum sa bude využívať na vybavovanie všetkých online objednávok v Európe.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+