Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
1 min. čítanie

Distribučné centrum pre celú Európu? Lidl vybaví všetky online objednávky z Holandska

Nemecký supermarket Lidl otvoril svoje európske distribučné centrum v meste Roosendaal v Holandsku. Nakoniec sa všetky online objednávky spoločnosti Lidl v Európe budú realizovať prostredníctvom tohto centra. Na tento účel bude postupne rozširovať svoju pracovnú silu a zásoby.

Distribučné centrum pre celú Európu? Lidl vybaví všetky online objednávky z Holandska

Nemecký diskontný supermarket predáva online v Európe už roky. Internetový obchod prevádzkuje napríklad v Spojenom kráľovstve, v krajinách Beneluxu, ale aj na Slovensku a v Česku. V roku 2017 spoločnosť oznámila plány na otvorenie veľkého distribučného centra v Holandsku. To sa po rokoch protestov konečne otvorí.

Niekoľkoročné meškanie 

Realizácia centra sa však nezaobišla bez komplikácií. Proti výstavbe protestovali ďalšie podniky logistického parku. Obávali sa, že vozový park spoločnosti Lidl spôsobí dopravné zápchy na spojovacej ceste. V roku 2020 dala holandská Štátna rada spoločnosti Lidl za pravdu. Teraz spoločnosť konečne otvára nové centrum.

Centrum má rozlohu 6 hektárov a v súčasnosti v ňom pracuje 600 zamestnancov. Lidl chce tento počet zvýšiť na 1 200 zamestnancov, časový horizont však spoločnosť neuviedla.

Očakáva sa, že centrum bude v plnej prevádzke do leta 2023. Centrum sa bude využívať na vybavovanie všetkých online objednávok v Európe.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
3 min. čítanie

Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?

Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Black Friday týždeň je za nami. Najvyššie zľavy boli na hodinky, šperky a erotické pomôcky
2 min. čítanie

Black Friday týždeň je za nami. Najvyššie zľavy boli na hodinky, šperky a erotické pomôcky

Black Friday týždeň aj tento rok mnoho ľudí využilo na vianočné nákupy. Podľa údajov Shoptetu, ktorý zabezpečuje fungovanie viac ako 7 000 slovenských e-shopov, Slováci minuli rekordnú sumu. Obrat e-shopov na Shoptete predstavoval počas Black Friday týždňa približne 14,5 milióna eur. Zákazníci teda minuli o vyše dva milióny eur viac ako predošlý rok.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+