2 min. čítanie

Data Restart 2024 alebo analytické prístupy v neľahkej cookieless dobe 

Digitálna agentúra Taste organizuje ôsmy ročník konferencie Data Restart, ktorá sa uskutoční 24. októbra 2024 v Pivovare Staropramen. Účastníkom ponúkne 11 rôznorodých prednášok o dátach, webovej a neinternetovej analytike, data science a business intelligence. Na pódiu vystúpia renomovaní odborníci, ktorí predstavia svoje prístupy k súčasnej analytike. Tešiť sa môžete na Jana Tichého, Ivana Kutila, Tomáša Kaplera, Mareka Kobulského a Tomáša Komárka.

Data Restart 2024 alebo analytické prístupy v neľahkej cookieless dobe 
Zdroj: Taste

Honza Tichý, partner a CPO digitálnej agentúry Taste, ktorý stojí za celým zložením konferencie, sa vo svojej prednáške bude venovať témam inkrementality, experimentov a modelovania marketingového mixu. „Anonymní používatelia navštevujú naše webové stránky a e-shopy úplne náhodne z rôznych zariadení. Polovicu týchto kanálov nedokážeme vôbec zmerať alebo sa väčšina údajov aj tak stratí alebo zablokuje. Vyhodnocovanie a riadenie marketingových kampaní je výzvou aj pre skúsených dátových vedcov. Našťastie existujú stratégie, ako môžeme pokračovať v získavaní cenných údajov.“

Ivan Kutil, jeden z najvýznamnejších odborníkov na Google v Českej republike, ukáže, ako môžu silu Gemini využiť rôzni odborníci – marketéri, analytici, programátori, ale aj bežní používatelia. Počas konferencie vystúpia aj David Janoušek a Robert Čížek z digitálnej agentúry Taste, ktorí sa zamerajú na analytiku a optimalizáciu kampaní z pohľadu CMO.

Michal Nováček tiež prezradí, ako merať výkonnosť marketingových kanálov v mobilných aplikáciách a aké nástroje a funkčné metódy sú na tento účel k dispozícii. Tomáš Kapler vysvetlí, ako môžu nástroje umelej inteligencie výrazne uľahčiť analytickú prácu. Tomáš Komárek si vezme pod svoje krídla obávaný Privacy Sandbox a ukáže, že koniec cookies tretích strán rozhodne neznamená koniec tejto iniciatívy.

Nebude chýbať ani spoločná prednáška Magidy Sukkari a Davida Kroupu o tom, ako možno kombinovať reklamu v dvoch extra silných médiách, ako je televízia a online. Pavol Lukáč prezradí, ako odhadnúť skutočnú hodnotu zákazníka pomocou VBB, sGTM a AI. Marek Kobulský sa zameria na praktické využitie moderných metód hodnotenia dát.

Okrem prednášok bude súčasťou konferencie aj sprievodný program vrátane občerstvenia a záverečnej afterparty. Vstupenky sú k dispozícii na www.datarestart.cz.

Využite výnimočný zľavový kód datarestart20.

Využite zľavu na konferenciu

Tlačová správa

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Banská Bystrica žila online podnikaním. Aká bola konferencia Ecommerce Bridge LIVE?
5 min. čítanie

Banská Bystrica žila online podnikaním. Aká bola konferencia Ecommerce Bridge LIVE?

Konferencie Ecommerce Bridge LIVE sú dôkazom toho, že stretnutie ľudí z e-commerce biznisu nie je nuda. V príjemnom priestore Záhrada – Centrum nezávislej kultúry v Banskej Bystrici sa stretli desiatky ľudí naladených na rovnakú vlnu. Pozrite sa s nami čo zaznelo počas inšpiratívneho večera.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Sorin Patilinet z MARS: Ako idú k sebe AI, kreativita a efektívny marketing?
6 min. čítanie

Sorin Patilinet z MARS: Ako idú k sebe AI, kreativita a efektívny marketing?

„Spotrebiteľské správanie, stratégia, pozicionovanie značky a dokonca aj cenotvorba – to sú kritické marketingové témy, o ktorých dnes často zabúdame diskutovať, zatiaľ čo taktiky ovplyvnené technológiami si čoraz viac získavajú náš čas a pozornosť,“ hovorí marketingový inžinier Sorin Patilinet, Senior Director of Marketing Effectiveness zo spoločnosti Mars.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Eventový rok zavŕšime v Bratislave 3.12.2024. Bude aj Mišo Pastier či Táňa Ondrejková
3 min. čítanie

Eventový rok zavŕšime v Bratislave 3.12.2024. Bude aj Mišo Pastier či Táňa Ondrejková

Prinášame nový formát konferencie, kde sa počas večera predstaví 6 rečníkov a môžete sa tešiť aj na nahrávanie obľúbeného podcastu Buzzworld by Gabo a Peťo priamo na akcii! Pre účastníkov fyzickej akcie pridávame ako vrchol večera súťaž o vecné ceny od partnerov. Ak nemôžete prísť osobne, zaregistrujte sa na LIVE stream.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+