Honza Tichý, partner a CPO digitálnej agentúry Taste, ktorý stojí za celým zložením konferencie, sa vo svojej prednáške bude venovať témam inkrementality, experimentov a modelovania marketingového mixu. „Anonymní používatelia navštevujú naše webové stránky a e-shopy úplne náhodne z rôznych zariadení. Polovicu týchto kanálov nedokážeme vôbec zmerať alebo sa väčšina údajov aj tak stratí alebo zablokuje. Vyhodnocovanie a riadenie marketingových kampaní je výzvou aj pre skúsených dátových vedcov. Našťastie existujú stratégie, ako môžeme pokračovať v získavaní cenných údajov.“
Ivan Kutil, jeden z najvýznamnejších odborníkov na Google v Českej republike, ukáže, ako môžu silu Gemini využiť rôzni odborníci – marketéri, analytici, programátori, ale aj bežní používatelia. Počas konferencie vystúpia aj David Janoušek a Robert Čížek z digitálnej agentúry Taste, ktorí sa zamerajú na analytiku a optimalizáciu kampaní z pohľadu CMO.
Michal Nováček tiež prezradí, ako merať výkonnosť marketingových kanálov v mobilných aplikáciách a aké nástroje a funkčné metódy sú na tento účel k dispozícii. Tomáš Kapler vysvetlí, ako môžu nástroje umelej inteligencie výrazne uľahčiť analytickú prácu. Tomáš Komárek si vezme pod svoje krídla obávaný Privacy Sandbox a ukáže, že koniec cookies tretích strán rozhodne neznamená koniec tejto iniciatívy.
Nebude chýbať ani spoločná prednáška Magidy Sukkari a Davida Kroupu o tom, ako možno kombinovať reklamu v dvoch extra silných médiách, ako je televízia a online. Pavol Lukáč prezradí, ako odhadnúť skutočnú hodnotu zákazníka pomocou VBB, sGTM a AI. Marek Kobulský sa zameria na praktické využitie moderných metód hodnotenia dát.
Okrem prednášok bude súčasťou konferencie aj sprievodný program vrátane občerstvenia a záverečnej afterparty. Vstupenky sú k dispozícii na www.datarestart.cz.
Využite výnimočný zľavový kód datarestart20.
Využite zľavu na konferenciuTlačová správa