2 min. čítanie

Data Restart 2024 alebo analytické prístupy v neľahkej cookieless dobe 

Digitálna agentúra Taste organizuje ôsmy ročník konferencie Data Restart, ktorá sa uskutoční 24. októbra 2024 v Pivovare Staropramen. Účastníkom ponúkne 11 rôznorodých prednášok o dátach, webovej a neinternetovej analytike, data science a business intelligence. Na pódiu vystúpia renomovaní odborníci, ktorí predstavia svoje prístupy k súčasnej analytike. Tešiť sa môžete na Jana Tichého, Ivana Kutila, Tomáša Kaplera, Mareka Kobulského a Tomáša Komárka.

Data Restart 2024 alebo analytické prístupy v neľahkej cookieless dobe 
Zdroj: Taste

Honza Tichý, partner a CPO digitálnej agentúry Taste, ktorý stojí za celým zložením konferencie, sa vo svojej prednáške bude venovať témam inkrementality, experimentov a modelovania marketingového mixu. „Anonymní používatelia navštevujú naše webové stránky a e-shopy úplne náhodne z rôznych zariadení. Polovicu týchto kanálov nedokážeme vôbec zmerať alebo sa väčšina údajov aj tak stratí alebo zablokuje. Vyhodnocovanie a riadenie marketingových kampaní je výzvou aj pre skúsených dátových vedcov. Našťastie existujú stratégie, ako môžeme pokračovať v získavaní cenných údajov.“

Ivan Kutil, jeden z najvýznamnejších odborníkov na Google v Českej republike, ukáže, ako môžu silu Gemini využiť rôzni odborníci – marketéri, analytici, programátori, ale aj bežní používatelia. Počas konferencie vystúpia aj David Janoušek a Robert Čížek z digitálnej agentúry Taste, ktorí sa zamerajú na analytiku a optimalizáciu kampaní z pohľadu CMO.

Michal Nováček tiež prezradí, ako merať výkonnosť marketingových kanálov v mobilných aplikáciách a aké nástroje a funkčné metódy sú na tento účel k dispozícii. Tomáš Kapler vysvetlí, ako môžu nástroje umelej inteligencie výrazne uľahčiť analytickú prácu. Tomáš Komárek si vezme pod svoje krídla obávaný Privacy Sandbox a ukáže, že koniec cookies tretích strán rozhodne neznamená koniec tejto iniciatívy.

Nebude chýbať ani spoločná prednáška Magidy Sukkari a Davida Kroupu o tom, ako možno kombinovať reklamu v dvoch extra silných médiách, ako je televízia a online. Pavol Lukáč prezradí, ako odhadnúť skutočnú hodnotu zákazníka pomocou VBB, sGTM a AI. Marek Kobulský sa zameria na praktické využitie moderných metód hodnotenia dát.

Okrem prednášok bude súčasťou konferencie aj sprievodný program vrátane občerstvenia a záverečnej afterparty. Vstupenky sú k dispozícii na www.datarestart.cz.

Využite výnimočný zľavový kód datarestart20.

Využite zľavu na konferenciu

Tlačová správa

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Shopcamp vsádza na poctivý obsah
3 min. čítanie

Shopcamp vsádza na poctivý obsah

Čo spája riadenie miliardových obratov, škálovanie značiek do zahraničia, influencer marketing, dáta v HR a neustály súboj medzi výkonnostným marketingom a budovaním značky? Všetky tieto výzvy riešia e-commerce profesionáli každý deň – a práve na ne sa tento rok zameria Shopcamp. Konferencia pre e-commerce profesionálov sa vracia 17. septembra na ČVUT v Prahe a jej […]

Redakcia Redakcia
Bezplatný webinár o technickom SEO, ktorý vám pomôže získať lepšie konverzie a ušetriť na reklame
2 min. čítanie

Bezplatný webinár o technickom SEO, ktorý vám pomôže získať lepšie konverzie a ušetriť na reklame

Pomalá a zle optimalizovaná webová stránka je v súčasnosti najbežnejší scenár, vďaka ktorému mnohé spoločnosti strácajú tisíce eur mesačne. Prečo tomu tak je, sa dozviete v bezplatnom webinári, ktorý organizuje TechSEO Vitals po prvýkrát aj na Slovensku.

Martin Štěpánek Martin Štěpánek
Konzultant technického SEO a optimalizácie rýchlosti stránok, TechSEO Vitals