2 min. čítanie

Daniela Chovancová po odchode z Alzy mieri do Kiwi

.Daniela Chovancová, ktorá predtým pracovala v Alza.cz ako hovorkyňa spoločnosti, sa pripája k tímu internej komunikácie. V Kiwi.com bude mať na starosti komunikáciu s médiami a koordináciu agentúr v regióne CEE.

Daniela Chovancová po odchode z Alzy mieri do Kiwi

17 rokov skúseností 

Chovancová nastúpila do Kiwi.com v januári tohto roku po dvojročnom pôsobení v spoločnosti Alza. V Alze viedla PR tím a bola zodpovedná za PR aktivity ostatných stredoeurópskych trhov. Predtým pracovala 15 rokov v agentúre Havas PR Prague, kde bola zodpovedná za klientov z oblasti IT/Telco, FMCG a financií, vrátane spoločnosti Google, poisťovne AXA a ďalších.

“Veľmi sa teším, že sa Daniela pripojila ku komunikačnému tímu Kiwi.com. Tento krok prichádza v čase, keď sme svedkami silného dopytu po cestovaní a zameriavame sa na komunikáciu značky s cieľovými zákazníkmi na našich strategických trhoch. Daniela má cenné skúsenosti v oblasti PR pre klientov z oblasti technológií a elektronického obchodu, ako aj preukázateľné skúsenosti s tvorbou komunikačných stratégií,” komentuje príchod Chovancovej Andrew Parker-Blagg, viceprezident pre značku a globálnu komunikáciu v spoločnosti Kiwi.com.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

“Som vďačná za príležitosť v spoločnosti Kiwi.com. Najmä v čase, keď sa spoločnosť rozhodla posunúť komunikáciu s koncovými zákazníkmi na vyššiu úroveň. Teším sa, že tu budem môcť využiť svoje skúsenosti z rýchlo rastúceho odvetvia elektronického obchodu, a to aj na medzinárodnej úrovni. Spolu s interným kreatívnym tímom chceme vytvoriť funkčné a pútavé PR aktivácie. Ešte viac sprístupniť spoločnosť a produkty Kiwi.com súčasným a budúcim zákazníkom,” dodáva Chovancová. 

Interný tím Kiwi.com sa už minulý rok posilnil o Chrisa Wechslera, Jiřího Kirchnera, Luciu Vestfálovú a Martina Glučného. 

Po predstavení novej brandovej identity spoločnosť pokračuje vo svojej „go to market“ stratégii pridaním televíznej reklamy do svojho media mixu v Českej republike a v Poľsku. TV reklama nadväzuje jednak na zvýšenie investícií do už prebiehajúcich kampaní na sociálnych sieťach a v online priestore, ale aj na širšiu aktiváciu značky na vybraných európskych trhoch.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Televízia už nie je len televízia. Ako sa mení sledovanie videoobsahu a čo to znamená pre značky
3 min. čítanie

Televízia už nie je len televízia. Ako sa mení sledovanie videoobsahu a čo to znamená pre značky

Ako dnes ľudia sledujú videoobsah? Čo považujú za „televíziu“ a kde reklama funguje najlepšie? CTV zatiaľ nie je v stredobode pozornosti nášho e-commerce, no vývoj v zahraničí naznačuje, že by sa to mohlo čoskoro zmeniť. Nová štúdia RTL AdAlliance ponúka jasné dáta a trendy, ktoré sa oplatí vnímať. A ukazuje, že o úspechu videa nerozhoduje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Úspešné české a slovenské SaaS doma aj v zahraničí
10 min. čítanie

Úspešné české a slovenské SaaS doma aj v zahraničí

SaaS, alebo Software as a Service, je model poskytovania softvéru cez internet, ktorý firmám aj jednotlivcom umožňuje využívať moderné digitálne nástroje bez potreby ich inštalácie či správy vlastnej infraštruktúry. Ide o jednu z najrýchlejšie rastúcich oblastí technologického biznisu, kde aj menšie tímy môžu budovať globálne produkty.

Michal Turňa Michal Turňa
Link Building Špecialista, Spotibo
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+