Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Daniela Chovancová po odchode z Alzy mieri do Kiwi

.Daniela Chovancová, ktorá predtým pracovala v Alza.cz ako hovorkyňa spoločnosti, sa pripája k tímu internej komunikácie. V Kiwi.com bude mať na starosti komunikáciu s médiami a koordináciu agentúr v regióne CEE.

Daniela Chovancová po odchode z Alzy mieri do Kiwi

17 rokov skúseností 

Chovancová nastúpila do Kiwi.com v januári tohto roku po dvojročnom pôsobení v spoločnosti Alza. V Alze viedla PR tím a bola zodpovedná za PR aktivity ostatných stredoeurópskych trhov. Predtým pracovala 15 rokov v agentúre Havas PR Prague, kde bola zodpovedná za klientov z oblasti IT/Telco, FMCG a financií, vrátane spoločnosti Google, poisťovne AXA a ďalších.

“Veľmi sa teším, že sa Daniela pripojila ku komunikačnému tímu Kiwi.com. Tento krok prichádza v čase, keď sme svedkami silného dopytu po cestovaní a zameriavame sa na komunikáciu značky s cieľovými zákazníkmi na našich strategických trhoch. Daniela má cenné skúsenosti v oblasti PR pre klientov z oblasti technológií a elektronického obchodu, ako aj preukázateľné skúsenosti s tvorbou komunikačných stratégií,” komentuje príchod Chovancovej Andrew Parker-Blagg, viceprezident pre značku a globálnu komunikáciu v spoločnosti Kiwi.com.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

“Som vďačná za príležitosť v spoločnosti Kiwi.com. Najmä v čase, keď sa spoločnosť rozhodla posunúť komunikáciu s koncovými zákazníkmi na vyššiu úroveň. Teším sa, že tu budem môcť využiť svoje skúsenosti z rýchlo rastúceho odvetvia elektronického obchodu, a to aj na medzinárodnej úrovni. Spolu s interným kreatívnym tímom chceme vytvoriť funkčné a pútavé PR aktivácie. Ešte viac sprístupniť spoločnosť a produkty Kiwi.com súčasným a budúcim zákazníkom,” dodáva Chovancová. 

Interný tím Kiwi.com sa už minulý rok posilnil o Chrisa Wechslera, Jiřího Kirchnera, Luciu Vestfálovú a Martina Glučného. 

Po predstavení novej brandovej identity spoločnosť pokračuje vo svojej „go to market“ stratégii pridaním televíznej reklamy do svojho media mixu v Českej republike a v Poľsku. TV reklama nadväzuje jednak na zvýšenie investícií do už prebiehajúcich kampaní na sociálnych sieťach a v online priestore, ale aj na širšiu aktiváciu značky na vybraných európskych trhoch.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako ovplyvnia e-commerce nové technológie?
3 min. čítanie

Ako ovplyvnia e-commerce nové technológie?

Rozšírená realita, virtuálna realita a živé vysielanie môžu značkám pomôcť zvýšiť príťažlivosť a zlepšiť online nakupovanie. Pre budúcnosť e-commerce bude dôležité sledovať a využívať nové technológie, aby sa zlepšila zákaznícka skúsenosť a prilákali noví zákazníci.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+