CRO predstavuje pojem Conversion rate optimization v preklade optimalizácia miery konverzie. Tento pojem predstavuje rôzne činnosti, ktoré súvisia s optimalizáciou webu tak, aby sa zvyšovala miera konverzie. Tieto úpravy súvisia s užívateľským zážitkom, teda sa snažia, aby bol web užívateľsky prijateľnejší a úspešnejší. Súvisí aj s testovaním webov, napríklad A/B testovanie, ktoré skúma to, aká forma webovej stránky je príťažlivejšia pre zákazníka. Ďalšou metódou môže byť aj skúmanie publika, a teda si dáva za cieľ spoznať svoju cieľovú skupinu, aby tak mohli predajcovia prispôsobiť svoje kampane a online predaj.
Čo je to Lorem Ipsum?
Vysvetľovať marketérom tento pojem je asi ako hovoriť šoférom k čomu slúži volant 🙂 (to okrúhle zariadenie pred sedadlom vodiča, ktoré sa krúti doľava a doprava). Stále však existuje dostatok ľudí, ktorí chcú vedieť odkiaľ sa tento pseudo jazyk vzal a aký je jeho účel. Nech sa páči. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného […]