1 min. čítanie

CRO

CRO predstavuje pojem Conversion rate optimization v preklade optimalizácia miery konverzie. Tento pojem predstavuje rôzne činnosti, ktoré súvisia s optimalizáciou webu tak, aby sa zvyšovala miera konverzie.

CRO predstavuje pojem Conversion rate optimization v preklade optimalizácia miery konverzie. Tento pojem predstavuje rôzne činnosti, ktoré súvisia s optimalizáciou webu tak, aby sa zvyšovala miera konverzie. Tieto úpravy súvisia s užívateľským zážitkom, teda sa snažia, aby bol web užívateľsky prijateľnejší a úspešnejší. Súvisí aj s testovaním webov, napríklad A/B testovanie, ktoré skúma to, aká forma webovej stránky je príťažlivejšia pre zákazníka. Ďalšou metódou môže byť aj skúmanie publika, a teda si dáva za cieľ spoznať svoju cieľovú skupinu, aby tak mohli predajcovia prispôsobiť svoje kampane a online predaj.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Spamové filtre neodpúšťajú. Až 95 % odosielateľov e-mailov končí ako spam
4 min. čítanie

Spamové filtre neodpúšťajú. Až 95 % odosielateľov e-mailov končí ako spam

E-mailová kampaň môže byť perfektná, a napriek tomu skončí v spame. Až 95 % odosielateľov e-mailov sú podľa štatistík spoločnosti Mailkit technicky vnímaní ako spameri. Prečo? Pretože im chýba reputácia, technické nastavenie a relevantná databáza. Aj legitímne firmy preto končia v spame. Dôvodom môže byť zlá reputácia odosielateľa, preplnená databáza alebo chýbajúce technické nastavenie. Prešla […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Presné doručenie ako konkurenčná výhoda? Google testuje novinku v Shoppingu
3 min. čítanie

Presné doručenie ako konkurenčná výhoda? Google testuje novinku v Shoppingu

Google rozširuje funkcionalitu v rámci Google Merchant Center, ktorá má zlepšiť presnosť údajov o doprave pri produktoch. Novinka s názvom Automatic Shipping Updates (automatické aktualizácie dopravy) zatiaľ funguje len v USA, no už teraz sa do nej môžu zapojiť aj e-shopy z iných krajín. Ako táto novinka funguje, čo vie ovplyvniť a prečo by vás […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge