CRO predstavuje pojem Conversion rate optimization v preklade optimalizácia miery konverzie. Tento pojem predstavuje rôzne činnosti, ktoré súvisia s optimalizáciou webu tak, aby sa zvyšovala miera konverzie. Tieto úpravy súvisia s užívateľským zážitkom, teda sa snažia, aby bol web užívateľsky prijateľnejší a úspešnejší. Súvisí aj s testovaním webov, napríklad A/B testovanie, ktoré skúma to, aká forma webovej stránky je príťažlivejšia pre zákazníka. Ďalšou metódou môže byť aj skúmanie publika, a teda si dáva za cieľ spoznať svoju cieľovú skupinu, aby tak mohli predajcovia prispôsobiť svoje kampane a online predaj.
Čo je spam?
Čo sa vám vybaví pri slove spam? Zázračné tabletky z internetových lekární, výhra v záhadnej lotérií, žiadosti o peniaze od “princov” z iných krajín, alebo snáď jedlo Spam? Každý piatok prinášame krátku exegézu často používaných pojmov. Dnes si vysvetlíme definíciu výrazu spam. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]