2 min. čítanie

Creator Mode na LinkedIn sa mení a hashtagy strácajú silu

LinkedIn sa odkláňa od režimu Creator Mode. Toto nastavenie profilu doteraz pomáhalo zvýšiť dosah a prístup k ďalším nástrojom a funkciám s cieľom vytvárať obsah a rozširovať základňu publika na LinkedIn. Platforma teraz odstráni profilové hashtagy a vypne možnosť zapnutia režimu tvorcu z nastavení profilu.

Creator Mode na LinkedIn sa mení a hashtagy strácajú silu
Zdroj: Depositphotos

Hoci bol Creator Mode spustený len pred 3 rokmi, od marca tohto roka úplne zmizne možnosť aktivovať si ho. Creator Mode napríklad umožňoval pridávať do hlavičky profilu hashtagy, v ktorých ste mohli uviesť témy, o ktorých najčastejšie publikujete. Okrem toho poskytoval špecializované nástroje, ako napríklad pridanie sekcie „Featured“ a tlačidlo „Follow“ namiesto „Connect“, čím si profil mohol zabezpečiť širšie publikum.

“Od februára 2024 odstránime z hornej časti vášho profilu témy zobrazené ako hashtagy. Témy, ktoré vás najviac zaujímajú, však stále môžete uvádzať v nadpise alebo v časti O profile,” uvádza platforma.

LinkedIn plánuje sprístupniť nástroje na tvorbu a hlbšiu analýzu bez potreby aktivácie režimu tvorcu. Tlačidlo „Follow“ bude dostupné pre všetkých používateľov. Sekcia „O vás“ sa presunie späť do hornej časti profilov. Ďalšie výhody režimu tvorcu ako živé video či newsletter budú stále k dispozícii.

Platforma zvoľňuje aj pri používaní hashtagov, pretože systém využíva témy a kľúčové slová v príspevkoch. Argumentom pre ostránenie je aj “konzistentnosť a jednoduchosť”, ako komunikoval Xavier Degraux.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Overené nástroje a stratégie sociálnych sietí pre malé značky
5 min. čítanie

Overené nástroje a stratégie sociálnych sietí pre malé značky

Malé podniky potrebujú stratégiu, ktorá prepojí správne nástroje a platformy s vhodnými formátmi obsahu, aby dokázali osloviť publikum a zvyšovať predaj. Tento sprievodca ponúka praktický prehľad kľúčových marketingových nástrojov pre sociálne siete spolu s overenými stratégiami a konkrétnymi príkladmi, ako uspieť v e-commerce na sociálnych sieťach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce
3 min. čítanie

Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce

TikTok zverejnil štvrtú správu o transparentnosti podľa Zákona o digitálnych službách (DSA), ktorá poskytuje jasnejší pohľad na praktiky moderácie obsahu na tejto obľúbenej sociálnej sieti. Dokument mapuje obdobie od júla do decembra 2024 a prináša niekoľko kľúčových zistení dôležitých pre e-commerce stratégie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z
4 min. čítanie

Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z

Sociálna sieť Yope sa zameriava na súkromné zdieľanie fotografií v skupinách. Mladí používatelia ju rýchlo prijali a v súčasnosti si získava čoraz väčšiu popularitu. Zároveň vzbudzuje veľký záujem medzi venture kapitalistami. Aplikácia sa môže pochváliť pôsobivými číslami: denne ju využíva 800-tisíc aktívnych používateľov a mesačne až 2,2 milióna.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+