2 min. čítanie

Creator Mode na LinkedIn sa mení a hashtagy strácajú silu

LinkedIn sa odkláňa od režimu Creator Mode. Toto nastavenie profilu doteraz pomáhalo zvýšiť dosah a prístup k ďalším nástrojom a funkciám s cieľom vytvárať obsah a rozširovať základňu publika na LinkedIn. Platforma teraz odstráni profilové hashtagy a vypne možnosť zapnutia režimu tvorcu z nastavení profilu.

Creator Mode na LinkedIn sa mení a hashtagy strácajú silu
Zdroj: Depositphotos

Hoci bol Creator Mode spustený len pred 3 rokmi, od marca tohto roka úplne zmizne možnosť aktivovať si ho. Creator Mode napríklad umožňoval pridávať do hlavičky profilu hashtagy, v ktorých ste mohli uviesť témy, o ktorých najčastejšie publikujete. Okrem toho poskytoval špecializované nástroje, ako napríklad pridanie sekcie “Featured” a tlačidlo “Follow” namiesto “Connect”, čím si profil mohol zabezpečiť širšie publikum.

“Od februára 2024 odstránime z hornej časti vášho profilu témy zobrazené ako hashtagy. Témy, ktoré vás najviac zaujímajú, však stále môžete uvádzať v nadpise alebo v časti O profile,” uvádza platforma.

LinkedIn plánuje sprístupniť nástroje na tvorbu a hlbšiu analýzu bez potreby aktivácie režimu tvorcu. Tlačidlo “Follow” bude dostupné pre všetkých používateľov. Sekcia “O vás” sa presunie späť do hornej časti profilov. Ďalšie výhody režimu tvorcu ako živé video či newsletter budú stále k dispozícii.

Platforma zvoľňuje aj pri používaní hashtagov, pretože systém využíva témy a kľúčové slová v príspevkoch. Argumentom pre ostránenie je aj “konzistentnosť a jednoduchosť”, ako komunikoval Xavier Degraux.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
TikTok predstavuje Search Ads Campaign
3 min. čítanie

TikTok predstavuje Search Ads Campaign

TikTok rozširuje svoje reklamné možnosti uvedením novej funkcie Search Ads Campaign. Jej cieľom je osloviť používateľov s vysokou pravdepodobnosťou nákupu prostredníctvom výsledkov vyhľadávania v aplikácii TikTok. Čoraz viac ľudí používa sociálne platformy na vyhľadávanie produktov namiesto tradičných vyhľadávačov. A TikTok chce inzerentom umožniť cielenie na používateľov práve v momente, keď aktívne hľadajú informácie.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+