1 min. čítanie

CPI

CPI, cost per impresion, teda cena za impresiu. Tento pojem sa spája s online trafficom a internetovou reklamou.

CPI, cost per impresion, teda cena za impresiu. Tento pojem sa spája s online trafficom a internetovou reklamou. Označuje cenu, ktorú zaplatí inzerent za každé zobrazenie jeho reklamy užívateľovi internetu. Podobný termín, ktorý sa spája s cenou za impresiu je CPM, cost per mille, čo je cena za tisíc zobrazení. Tieto termíny sa používajú na určenie efektivity a zisku online reklamy. Podobným spôsobom sa platí aj za reklamu v iných médiách, ako napríklad v rozhlase, alebo v televízií. Tam sa reklama predáva na základe odhadu množstva divákov, alebo poslucháčov.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SEO sa zmenilo. Ste pripravení?
3 min. čítanie

SEO sa zmenilo. Ste pripravení?

Vaši konkurenti už bodujú na ChatGPT, Reddite a v AI vyhľadávačoch, zatiaľ čo vy stále budujete spätné odkazy a optimalizujete pre Google. Mladší používatelia dnes začínajú s hľadaním informácií na sociálnych sieťach, nie na tradičných vyhľadávačoch. Ak vaša SEO stratégia nefunguje aj mimo Google, uniká vám zásadná zmena v tom, ako ľudia reálne vyhľadávajú informácie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge