1 min. čítanie

CPC

CPC teda Cost per click – cena za preklik je súčasťou internetového marketingu a označuje to, koľko zaplatí inzerent publisherovi za kliknutie na jeho reklamu. Tento pojem veľmi úzko súvisí s pojmom PPC, teda Pay per click.

CPC teda Cost per click – cena za preklik je súčasťou internetového marketingu a označuje to, koľko zaplatí inzerent publisherovi za kliknutie na jeho reklamu. Tento pojem veľmi úzko súvisí s pojmom PPC, teda Pay per click. Kým CPC je samotná cena za jedno kliknutie, PPC je systém fungovania takéhoto typu reklamy.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Spamové filtre neodpúšťajú. Až 95 % odosielateľov e-mailov končí ako spam
4 min. čítanie

Spamové filtre neodpúšťajú. Až 95 % odosielateľov e-mailov končí ako spam

E-mailová kampaň môže byť perfektná, a napriek tomu skončí v spame. Až 95 % odosielateľov e-mailov sú podľa štatistík spoločnosti Mailkit technicky vnímaní ako spameri. Prečo? Pretože im chýba reputácia, technické nastavenie a relevantná databáza. Aj legitímne firmy preto končia v spame. Dôvodom môže byť zlá reputácia odosielateľa, preplnená databáza alebo chýbajúce technické nastavenie. Prešla […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Presné doručenie ako konkurenčná výhoda? Google testuje novinku v Shoppingu
3 min. čítanie

Presné doručenie ako konkurenčná výhoda? Google testuje novinku v Shoppingu

Google rozširuje funkcionalitu v rámci Google Merchant Center, ktorá má zlepšiť presnosť údajov o doprave pri produktoch. Novinka s názvom Automatic Shipping Updates (automatické aktualizácie dopravy) zatiaľ funguje len v USA, no už teraz sa do nej môžu zapojiť aj e-shopy z iných krajín. Ako táto novinka funguje, čo vie ovplyvniť a prečo by vás […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge