Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
1 min. čítanie

Content marketingové tipy pre e-shopy od otca content marketingu na Slovensku (Filip Kuna)

Za otca slovenského content marketingu môžeme označiť Filipa Kunu. Je šéfom spoločnosti Strossle a v posledných mesiacoch sa veľmi intenzívne venuje verejnému vzdelávaniu v marketingu zaujímavým a zábavným spôsobom. Ako najlepší odborník vám preto v tomto rozhovore poradí, ako pomôcť vašim predajom vďaka dobrému obsahu.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:41 Ktorý slovenský e-shop robí content marketing naozaj dobre?
  • 04:45 Musí byť content marketing nevyhnutne drahý?
  • 08:25 Ako sa stať vďaka content marketingu vyhľadávaným expertom?
  • 11:09 Dá sa dobrý content marketing aj delegovať?
  • 14:02 Čo je Wirecutter a ako dať svojmu obsahu skutočnú pridanú hodnotu?
  • 16:28 Prečo je content silnejší ako SEO?
  • 20:16 Ako robiť content marketing na začínajúcom e-shope?
  • 32:10 Ako robiť content marketing na strednom e-shope?
  • 41:34 Ako robiť „high level“ content marketing?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ťažký život CTO v GymBeam, ktorý vybavuje stovky tisíc objednávok mesačne (Róbert Čižmár, GymBeam)
1 min. čítanie

Ťažký život CTO v GymBeam, ktorý vybavuje stovky tisíc objednávok mesačne (Róbert Čižmár, GymBeam)

Spoločnosť GymBeam rastie raketovým tempom, a aj preto musí postupne obsadzovať pozície, ktoré nie sú pri menších e-shopoch úplne bežné. Na pozíciu CTO pred pár mesiacmi nastúpil Róbert Čižmár, ktorý už predtým pôsobil v IT tíme firmy. Čo všetko je jeho úlohou na novej pozícii, aký veľký tím riadi a či by dostal výpoveď, keby […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Ochranná známka pre e-shop? Kedy to má zmysel a koľko to stojí? (JUDr. Ján Boldizsár, Boldiz Law Firm s.r.o.)
1 min. čítanie

Ochranná známka pre e-shop? Kedy to má zmysel a koľko to stojí? (JUDr. Ján Boldizsár, Boldiz Law Firm s.r.o.)

Máte skvelý nápad na názov spoločnosti, no už je niekde registrovaný ako ochranná známka. Isto sa vám to počas života už niekedy stalo. Ale prečo by ste to mali riešiť aj pre vlastné podnikanie? Čo sú to vôbec ochranné známky, ako celý proces registrácie prebieha a koľko to stojí nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedal […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+