1 min. čítanie

Content marketingové tipy pre e-shopy od otca content marketingu na Slovensku (Filip Kuna)

Za otca slovenského content marketingu môžeme označiť Filipa Kunu. Je šéfom spoločnosti Strossle a v posledných mesiacoch sa veľmi intenzívne venuje verejnému vzdelávaniu v marketingu zaujímavým a zábavným spôsobom. Ako najlepší odborník vám preto v tomto rozhovore poradí, ako pomôcť vašim predajom vďaka dobrému obsahu.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:41 Ktorý slovenský e-shop robí content marketing naozaj dobre?
  • 04:45 Musí byť content marketing nevyhnutne drahý?
  • 08:25 Ako sa stať vďaka content marketingu vyhľadávaným expertom?
  • 11:09 Dá sa dobrý content marketing aj delegovať?
  • 14:02 Čo je Wirecutter a ako dať svojmu obsahu skutočnú pridanú hodnotu?
  • 16:28 Prečo je content silnejší ako SEO?
  • 20:16 Ako robiť content marketing na začínajúcom e-shope?
  • 32:10 Ako robiť content marketing na strednom e-shope?
  • 41:34 Ako robiť „high level“ content marketing?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projektu Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Dušan Vereš
1 min. čítanie

Čo vlastne naozaj je UX a CX v e-commerce? Prečo, a hlavne ako vie zvýšiť revenue a zefektívniť náklady? (Dušan Vereš, ui42)

Dušan Vereš sa v agentúre ui42 venuje najmä UX a pôsobí aj na pozícii Research manažéra. V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge sme sa bavili o tom, ako dokáže užívateľský (UX) a zákaznícky zážitok (CX) na e-shope navýšiť vaše zisky a zároveň upratať rôzne náklady, ktoré vaše online podnikanie obnáša.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+