Targeting, alebo cielenie je pojem, ktorý označuje relevantné nastavenie reklamy pre cieľovú skupinu, ktorej je určená. Tomuto kroku predchádza segmentácia trhu, ktorá má za cieľ analyzovať štruktúru trhu a nasleduje ho positioning, čím sa odlišuje od konkurencie. Pri cielení je aj niekoľko dôležitých atribút, ako napríklad veľkosť daného segmentu, alebo to, či je dosť atraktívny pre biznis a má potenciál rásť. Páve na základe týchto parametrov sa rozhodne, či je daný trh výhodný, alebo prínosný pre spoločnosť.
Čo je spam?
Čo sa vám vybaví pri slove spam? Zázračné tabletky z internetových lekární, výhra v záhadnej lotérií, žiadosti o peniaze od “princov” z iných krajín, alebo snáď jedlo Spam? Každý piatok prinášame krátku exegézu často používaných pojmov. Dnes si vysvetlíme definíciu výrazu spam. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]