Targeting, alebo cielenie je pojem, ktorý označuje relevantné nastavenie reklamy pre cieľovú skupinu, ktorej je určená. Tomuto kroku predchádza segmentácia trhu, ktorá má za cieľ analyzovať štruktúru trhu a nasleduje ho positioning, čím sa odlišuje od konkurencie. Pri cielení je aj niekoľko dôležitých atribút, ako napríklad veľkosť daného segmentu, alebo to, či je dosť atraktívny pre biznis a má potenciál rásť. Páve na základe týchto parametrov sa rozhodne, či je daný trh výhodný, alebo prínosný pre spoločnosť.
Čo je to Lorem Ipsum?
Vysvetľovať marketérom tento pojem je asi ako hovoriť šoférom k čomu slúži volant 🙂 (to okrúhle zariadenie pred sedadlom vodiča, ktoré sa krúti doľava a doprava). Stále však existuje dostatok ľudí, ktorí chcú vedieť odkiaľ sa tento pseudo jazyk vzal a aký je jeho účel. Nech sa páči. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného […]