Targeting, alebo cielenie je pojem, ktorý označuje relevantné nastavenie reklamy pre cieľovú skupinu, ktorej je určená. Tomuto kroku predchádza segmentácia trhu, ktorá má za cieľ analyzovať štruktúru trhu a nasleduje ho positioning, čím sa odlišuje od konkurencie. Pri cielení je aj niekoľko dôležitých atribút, ako napríklad veľkosť daného segmentu, alebo to, či je dosť atraktívny pre biznis a má potenciál rásť. Páve na základe týchto parametrov sa rozhodne, či je daný trh výhodný, alebo prínosný pre spoločnosť.
Vyšetrovanie EÚ ukázalo, že 52 % predajcov použitého tovaru porušuje práva spotrebiteľov
Európska komisia nedávno zverejnila znepokojujúce výsledky rozsiahleho monitorovania online predajcov použitého tovaru. Podľa oficiálnej správy EK a národných orgánov ochrany spotrebiteľa z 27 krajín až 52 % sledovaných e-shopov porušuje spotrebiteľské právo Európskej únie.