3 min. čítanie

Budúcnosť B2B je v ecommerce. Eshopista v septembri prezradí, ako na ňu

Ecommerce trh bol dlhú dobu doménou predovšetkým B2C firiem, pre ktoré to bola skvelá príležitosť kontaktovať sa s bežnými spotrebiteľmi. To sa však rýchlo mení. Ako prezradí ďalšia časť úspešného diskusného cyklu Eshopista, B2B ecommerce patrí medzi najrýchlejšie rastúce disciplíny. Hlavný program akcie ponúkne odpovede na to, čo prináša investícia do digitalizácie spoločnosti, v čom sa líši marketingová stratégia alebo ako riešiť časté bariéry B2B firiem v online svete.

Budúcnosť B2B je v ecommerce. Eshopista v septembri prezradí, ako na ňu

Napriek tomu, že veľa B2B firiem do ecommerce už úspešne vstúpilo, väčšina tuzemských spoločností stále nad výraznejším využitím tohto obchodného kanálu váha. „Tieto firmy väčšinou nevedia, ako riadiť stratégiu alebo marketing. Nevedia odhadnúť, aké veľké budú investície do digitalizácie alebo aké prekážky ich na tejto ceste čakajú. Naše stretnutie im v tom pomôže,“ uvádza za usporiadateľskú spoločnosť Acomware event manažérka akcie Terezie Charvátová, podľa ktorej aktuálny diel Eshopisty ocenia najmä majitelia spoločností a marketingoví špecialisti. Na akciu sa už môžete registrovať, kapacita je s ohľadom na vládne nariadenia obmedzená na 100 osôb.

Program akcie odštartujú popoludňajšie semináre, v ktorých zástupcovia spoločnosti NetDirect, ktorá je zároveň hlavným partnerom večera, vysvetlia, prečo stavať na moderných technológiách, ako si poradiť pri výberovom konaní na eshop alebo čo obnáša projektové riadenie v ecommerce.

Hlavný popoludňajší program ponúkne zaujímavé dáta o B2B trhu a ďalej vystúpenie Radima Roženka z českej spoločnosti TESCOMA, ktorý prezradí, ako vyzerala transformácia spoločnosti za posledných 10 rokov. TESCOMA dnes a pred 10 rokmi sú totiž celkom iné spoločnosti. Od čistej B2B firmy sa posunula k predajcovi, ktorý má viac ako 30 vlastných predajní a 140 predajných centier prevádzkovaných 50 franšízantmi. Intenzívne riešili, ako to všetko dohromady prepojiť. A vyžiadalo si to obrovské zmeny.

V záverečnej panelovej diskusii prezradia poprední hráči B2B odvetvia, aké úskalia a stratégie sú spojené so vstupom na B2B ecommerce trh. Medzi hosťami sa objavia napríklad Lukáš Havlena zo spoločnosti OEZ, Jiří Jaroš z firmy SONEPAR alebo Ondřej Mynář z NAFIGATE Cosmetics. Tí sa spoločne dotknú tém ako zmena obchodnej stratégie alebo interných procesov. Prezradia tiež, čo priniesol vstup do online prostredia práve im. Moderátorkou panelovej diskusie aj celej akcie bude Magdaléna Divišová z Online People.

Na hlavnú akciu aj sprievodný seminár sa môžu záujemcovia ľahko prihlásiť na webe www.eshopista.cz. Hlavným partnerom večera je česká softwarová spoločnosť NetDirect, s ktorej zástupcami budete môcť prekonzultovať svoj projekt priamo na mieste.

Dátum konania akcie: 3. 9. 2020
Čas: 12:30 – 18:50 (po hlavnom programe nasleduje afterparty)
Program akcie: https://eshopista.cz/
Usporiadateľ: Acomware s.r.o.
Miesto konania: Čierna labuť, 8. poschodie, Na Poříčí 25, 110 00, Praha 1

Zdieľať článok
Tento článok ti prináša

Acomware

Acomware je konzultačná spoločnosť zameraná na digitálny marketing a e-commerce. Pomáhajú zvyšovať predaje, budujú nové značky a zlepšujú starostlivosť o zákazníkov. Sú schopní poskytnúť vám výsledky, ktoré hýbu digitálnym trhom. Acomware ponúka širokú škálu služieb vrátane e-commerce konzultácií, správy PPC systémov, e-mail marketingu, digitálnych médií, kreatívy, sociálnych sietí a SEO. Sú tu pre váš úspech a neustále rozširujú svoje znalosti, aby priniesli reálne výsledky.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Binet, Sharp a Ritson: Čo sa od nich môžu naučiť slovenskí marketéri?
10 min. čítanie

Binet, Sharp a Ritson: Čo sa od nich môžu naučiť slovenskí marketéri?

Les Binet, Mark Ritson, Byron Sharp, Seth Godin či Philip Kotler. To je TOP 5 najrešpektovanejších svetových marketingových osobností medzi marketérmi na Slovensku. Vyplýva to z prieskumu Panelu marketingových profesionálov Go4insight a TheMarketers.biz z decembra 2022. O tom, ktorí z nich sú tí najvýznamnejší a aký prínos pre našu branžu v dnešných zložitých časoch predstavujú, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Marketing RULEZZ: Ako na efektívny marketing a budovanie značiek v roku 2024
5 min. čítanie

Marketing RULEZZ: Ako na efektívny marketing a budovanie značiek v roku 2024

Celá naša branža dnes potrebuje návrat k tomu, čo v marketingu a komunikácii naozaj funguje. Aj preto je hlavnou témou 13. ročníka marketingovej konferencie Marketing RULEZZ „Back to the Roots“, ktorá sa uskutoční 22. 11. 2023 v Starej tržnici v Bratislave. V krátkom rozhovore s Petrom Šebom, programovým lídrom konferencie, sa dozviete, prečo by ste […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Upterdam 2023 by Blueweb
4 min. čítanie

Upterdam 2023 by Blueweb

E-commerce je dnes už neodmysliteľnou súčasťou moderného podnikania. Za posledné roky prešiel výrazným vývojom. Mnohí podnikatelia sa rýchlo adaptujú a presúvajú svoje obchody do online prostredia.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+