2 min. čítanie

Budeme nakupovať potraviny lacnejšie? Na Slovensko mieri diskont Biedronka

Na Slovensko smeruje veľký potravinový diskont. Poľská sieť supermarketov Biedronka by na Slovensku mohla výrazne zvýšiť konkurenciu iným reťazcom. Zatiaľ nie je známe, či firma bude chcieť na našom trhu pôsobiť pod originálnym názvom Biedronka alebo preloženým názvom Lienka.

Budeme nakupovať potraviny lacnejšie? Na Slovensko mieri diskont Biedronka

Ovplyvní konkurencia ceny potravín?

Nič nezrýchľuje na Slovensku infláciu viac ako rast cien potravín, a preto veľa politikov volá po ich regulácii. Väčší efekt však môže priniesť rozširovanie konkurencie medzi predajcami. O to viac môže Slovákov tešiť fakt, že o vstupe na tunajší trh nahlas uvažuje najväčšia poľská sieť supermarketov Biedronka.

O týchto úvahách informujú poľské servery Puls Biznesu a Business Insider a aj taliansky server špecializovaný na potravinárstvo Italianfood news.

„Slovensko je krajina susediaca s Poľskom a má podobnú nákupnú kultúru. Veľa Slovákov prekračuje hranice a prichádza do Poľska za nákupmi do Biedronky, preto zvažujeme naše investície práve v tejto krajine,“ uviedol pre ItalianFOOD.net generálny riaditeľ Biedronky Jeronimo Martins Luis Araujo s tým, že investičný proces je už na Slovensku spustený a prvé kroky sú podniknuté.

„Uvažujeme o rozvoji nášho obchodného modelu v inej krajine, ktorou by mohlo byť Slovensko. Ako pri každom biznis projekte jeho spusteniu predchádza fáza podrobného prieskumu trhu a analýzy, v ktorej sa momentálne nachádzame. O finálnych rozhodnutiach budeme informovať v budúcnosti,“ reagoval na podrobnejšie otázky aj pre Denník E riaditeľ pre komunikáciu a trvalo udržateľný rozvoj Biedronky Arkadiusz Mierzwa.

Biedronka by na Slovensku mohla konkurovať hlavne Lidlu, no aj iným reťazcom ako Tesco či Kaufland. Firma je momentálne jedným z najpopulárnejších poľských reťazcov. Má 3 300 predajní so 70-tisíc zamestnancami.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+