2 min. čítanie

Bolt sa vrátil k agentúre Grayling

Agentúra Grayling Slovakia je od mája zodpovedná  za public affairs podporu Boltu, najmä pri komunikácii s úradmi na miestnej a celoštátnej úrovni.

Bolt sa vrátil k agentúre Grayling

Najväčšia platforma na sprostredkovanie mobility

Bolt je najväčšou platformou na sprostredkovanie osobnej automobilovej dopravy na Slovensku a ponúka aj služby zdieľaných kolobežiek a donášky jedla. V roku 2017 začal ešte ako Taxify v Bratislave, v súčasnosti pôsobí už vo všetkých ôsmich krajských mestách. Cieľom spoločnosti je zmeniť mestskú dopravu a urobiť ju pohodlnejšou, dostupnejšou a udržateľnejšou.

„Našou celosvetovou misiou je vytvárať mestá pre ľudí, nie pre autá. Toto však môžeme dosiahnuť jedine vtedy, ak mestám a ich obyvateľom dokážeme ponúknuť tie najvhodnejšie alternatívy k súkromným autám. Je preto dôležité, aby sme našu spoluprácu s mestami a úradmi mapovali čo najprofesionálnejšie a najtransparentnejšie,“ vyjadrila sa Soňa Stloukalová, country manažérka platformy Bolt pre Slovensko.

Bolt má sídlo v estónskom Tallinne a pôsobí vo vyše 500 mestách v 45 krajinách sveta, predovšetkým v Európe. Svoje služby ponúka viac ako 100 miliónom zákazníkov.

„Som rád, že po niekoľkých rokoch sa spoločnosť Bolt vracia medzi našich klientov. Spolupracovali sme úspešne už pri veľkej zmene zákona o cestnej doprave, ktorá umožnila pôsobenie nových foriem osobnej dopravy na Slovensku. Pre Bolt pracujeme aj na ďalších trhoch v rámci regiónu strednej a východnej Európy a vieme tak využiť skúsenosti a know-how z iných krajín,“  hovorí Peter Fecko, regionálny CEO pre strednú a východnú Európu v agentúre Grayling.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+