2 min. čítanie

Bolt sa vrátil k agentúre Grayling

Agentúra Grayling Slovakia je od mája zodpovedná  za public affairs podporu Boltu, najmä pri komunikácii s úradmi na miestnej a celoštátnej úrovni.

Bolt sa vrátil k agentúre Grayling

Najväčšia platforma na sprostredkovanie mobility

Bolt je najväčšou platformou na sprostredkovanie osobnej automobilovej dopravy na Slovensku a ponúka aj služby zdieľaných kolobežiek a donášky jedla. V roku 2017 začal ešte ako Taxify v Bratislave, v súčasnosti pôsobí už vo všetkých ôsmich krajských mestách. Cieľom spoločnosti je zmeniť mestskú dopravu a urobiť ju pohodlnejšou, dostupnejšou a udržateľnejšou.

„Našou celosvetovou misiou je vytvárať mestá pre ľudí, nie pre autá. Toto však môžeme dosiahnuť jedine vtedy, ak mestám a ich obyvateľom dokážeme ponúknuť tie najvhodnejšie alternatívy k súkromným autám. Je preto dôležité, aby sme našu spoluprácu s mestami a úradmi mapovali čo najprofesionálnejšie a najtransparentnejšie,“ vyjadrila sa Soňa Stloukalová, country manažérka platformy Bolt pre Slovensko.

Bolt má sídlo v estónskom Tallinne a pôsobí vo vyše 500 mestách v 45 krajinách sveta, predovšetkým v Európe. Svoje služby ponúka viac ako 100 miliónom zákazníkov.

„Som rád, že po niekoľkých rokoch sa spoločnosť Bolt vracia medzi našich klientov. Spolupracovali sme úspešne už pri veľkej zmene zákona o cestnej doprave, ktorá umožnila pôsobenie nových foriem osobnej dopravy na Slovensku. Pre Bolt pracujeme aj na ďalších trhoch v rámci regiónu strednej a východnej Európy a vieme tak využiť skúsenosti a know-how z iných krajín,“  hovorí Peter Fecko, regionálny CEO pre strednú a východnú Európu v agentúre Grayling.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Neprijatie vlastného tela ovplyvňuje nákupné správanie Čechov
3 min. čítanie

Neprijatie vlastného tela ovplyvňuje nákupné správanie Čechov

Hoci módne trendy do určitej miery formujú módne preferencie spotrebiteľov, najnovší výskum GLAMI Fashion (Re)search ukazuje, že pri nákupe oblečenia stále prevládajú stereotypy, a to ako z hľadiska štandardov krásy a postavy, tak aj veku. V dôsledku toho tretina Čechov radšej vynecháva letné aktivity, aby neodhalila svoje telo, a tretina Čechov nad 55 rokov pociťuje […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+