2 min. čítanie

Bolt sa vrátil k agentúre Grayling

Agentúra Grayling Slovakia je od mája zodpovedná  za public affairs podporu Boltu, najmä pri komunikácii s úradmi na miestnej a celoštátnej úrovni.

Bolt sa vrátil k agentúre Grayling

Najväčšia platforma na sprostredkovanie mobility

Bolt je najväčšou platformou na sprostredkovanie osobnej automobilovej dopravy na Slovensku a ponúka aj služby zdieľaných kolobežiek a donášky jedla. V roku 2017 začal ešte ako Taxify v Bratislave, v súčasnosti pôsobí už vo všetkých ôsmich krajských mestách. Cieľom spoločnosti je zmeniť mestskú dopravu a urobiť ju pohodlnejšou, dostupnejšou a udržateľnejšou.

„Našou celosvetovou misiou je vytvárať mestá pre ľudí, nie pre autá. Toto však môžeme dosiahnuť jedine vtedy, ak mestám a ich obyvateľom dokážeme ponúknuť tie najvhodnejšie alternatívy k súkromným autám. Je preto dôležité, aby sme našu spoluprácu s mestami a úradmi mapovali čo najprofesionálnejšie a najtransparentnejšie,“ vyjadrila sa Soňa Stloukalová, country manažérka platformy Bolt pre Slovensko.

Bolt má sídlo v estónskom Tallinne a pôsobí vo vyše 500 mestách v 45 krajinách sveta, predovšetkým v Európe. Svoje služby ponúka viac ako 100 miliónom zákazníkov.

„Som rád, že po niekoľkých rokoch sa spoločnosť Bolt vracia medzi našich klientov. Spolupracovali sme úspešne už pri veľkej zmene zákona o cestnej doprave, ktorá umožnila pôsobenie nových foriem osobnej dopravy na Slovensku. Pre Bolt pracujeme aj na ďalších trhoch v rámci regiónu strednej a východnej Európy a vieme tak využiť skúsenosti a know-how z iných krajín,“  hovorí Peter Fecko, regionálny CEO pre strednú a východnú Európu v agentúre Grayling.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels
5 min. čítanie

Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels

Platforma zavádza zmenu, ktorá zásadne ovplyvní spôsob, akým milióny ľudí zdieľajú videá. Facebook sa rozhodol zjednodušiť koncept videa a oznámil, že v priebehu najbližších mesiacov sa každé nahrané video automaticky zmení na Reels. Už žiadne rozhodovanie medzi formátmi – všetko sa zjednocuje. Pozrime sa, čo táto zmena znamená pre tvorcov obsahu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+