1 min. čítanie

Behaviorálna segmentácia

Behaviorálna segmentácia diferencuje zákazníkov, aj potencionálnych zákazníkov do rôznych skupín, aby tak mohli značky a predávajúci prispôsobiť svoju stratégiu predaja. Uskutočňuje to na základe niekoľkých kritérií, napríklad podľa toho, či daný produkt už vyskúšali, alebo nie, alebo podľa lojálnosti k značke.

Behaviorálna segmentácia diferencuje zákazníkov, aj potencionálnych zákazníkov do rôznych skupín, aby tak mohli značky a predávajúci prispôsobiť svoju stratégiu predaja. Uskutočňuje to na základe niekoľkých kritérií, napríklad podľa toho, či daný produkt už vyskúšali, alebo nie, alebo podľa lojálnosti k značke.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+