1 min. čítanie

Bannerová slepota  

Bannerová slepota je pojem, ktorý označuje vedomú, alebo podvedomú tendenciu ľudí ignorovať bannerovú reklamu. Je to spôsobené tým, že reklama nemusí byť relevantná a človek sa sústredí len na obsah, kvôli ktorému na stránku prišiel.

Bannerová slepota je pojem, ktorý označuje vedomú, alebo podvedomú tendenciu ľudí ignorovať bannerovú reklamu. Je to spôsobené tým, že reklama nemusí byť relevantná a človek sa sústredí len na obsah, kvôli ktorému na stránku prišiel. Práve preto sa mnohí snažia o to, aby bola reklama čo najpútavejšia, ale často má práve opačný vplyv, začne byť príliš rušivá a človek ju potom ignoruje.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SEO sa zmenilo. Ste pripravení?
3 min. čítanie

SEO sa zmenilo. Ste pripravení?

Vaši konkurenti už bodujú na ChatGPT, Reddite a v AI vyhľadávačoch, zatiaľ čo vy stále budujete spätné odkazy a optimalizujete pre Google. Mladší používatelia dnes začínajú s hľadaním informácií na sociálnych sieťach, nie na tradičných vyhľadávačoch. Ak vaša SEO stratégia nefunguje aj mimo Google, uniká vám zásadná zmena v tom, ako ľudia reálne vyhľadávajú informácie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge