Astroturfing je jednou z neférových marketingových praktík, ktoré využívajú niektoré značky, alebo tí, ktorí sa snažia predávať rôzne produkty. Ide pri tom o takú taktiku, kedy zadávateľ si zaplatí za pozitívnu reklamu, alebo propagáciu na rôznych online miestach. Môžu to byť či už sociálne siete, alebo diskusie, či rôzne blogy založené len za účelom šírenia falošnej pozitívnej reklamy. Zdanlivo prirodzene vyzerajúce kladné hodnotenia sú výsledkom dôslednej práce profesionálov.
Čo je spam?
Čo sa vám vybaví pri slove spam? Zázračné tabletky z internetových lekární, výhra v záhadnej lotérií, žiadosti o peniaze od “princov” z iných krajín, alebo snáď jedlo Spam? Každý piatok prinášame krátku exegézu často používaných pojmov. Dnes si vysvetlíme definíciu výrazu spam. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]