1 min. čítanie

Astroturfing

Astroturfing je jednou z neférových marketingových praktík, ktoré využívajú niektoré značky, alebo tí, ktorí sa snažia predávať rôzne produkty. Ide pri tom o takú taktiku, kedy zadávateľ si zaplatí za pozitívnu reklamu, alebo propagáciu na rôznych online miestach.

Astroturfing je jednou z neférových marketingových praktík, ktoré využívajú niektoré značky, alebo tí, ktorí sa snažia predávať rôzne produkty. Ide pri tom o takú taktiku, kedy zadávateľ si zaplatí za pozitívnu reklamu, alebo propagáciu na rôznych online miestach. Môžu to byť či už sociálne siete, alebo diskusie, či rôzne blogy založené len za účelom šírenia falošnej pozitívnej reklamy. Zdanlivo prirodzene vyzerajúce kladné hodnotenia sú výsledkom dôslednej práce profesionálov.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Streaming prekonáva tradičnú televíziu. Čo to znamená pre e-commerce a marketing?
4 min. čítanie

Streaming prekonáva tradičnú televíziu. Čo to znamená pre e-commerce a marketing?

Príjmy zo streamovacích služieb prvýkrát v histórii prekonali tradičnú televíziu. Podľa eMarketer Digital Video Forecast 2025 bude do roku 2028 podiel lineárnej TV na trhu predplatného v USA tvoriť už len tretinu. Spotrebitelia čoraz viac uprednostňujú flexibilné služby dostupné kedykoľvek a kdekoľvek. Ako sa tým môže inšpirovať e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Nemecký zákazník premýšľa, americký koná. Ako sa to odráža na predajoch v segmente módy?
3 min. čítanie

Nemecký zákazník premýšľa, americký koná. Ako sa to odráža na predajoch v segmente módy?

Nakupovanie módy v e-commerce sa vyvíja rôznymi smermi, čo odhaľujú aj údaje z platformy ECDB. Zatiaľ čo americkí spotrebitelia bez váhania pridávajú položky do svojich digitálnych košíkov, nemeckí a britskí kupujúci sú pri výbere opatrnejší. Napriek tomu všetky regióny dosahujú podobné miery konverzie, čo poukazuje na rozdielne nákupné návyky v globálnom meradle.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Prekvapivý trend na TikToku: Minútové videá získavajú takmer o polovicu väčší dosah
3 min. čítanie

Prekvapivý trend na TikToku: Minútové videá získavajú takmer o polovicu väčší dosah

Snažili ste sa strihať videá do 15 sekúnd? Máme pre vás nové dáta z TikToku, ktoré môžu zmeniť váš prístup. Platforma minulý týždeň zverejnila prekvapivé štatistiky z analýzy za prvý kvartál. Ukázalo sa, že videá dlhšie ako 60 sekúnd majú výrazne lepšie výsledky než krátke klipy. Áno, aj nás to prekvapilo. Je to úplne proti […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+