Anchor text je hypertextový odkaz, ktorý je súčasťou textu a zvyčajne je zvýraznený modrou farbou. Dá sa naň kliknúť a tým presmeruje návštevníka na iné miesto na stránke, na úplne inú stránku, alebo môže otvoriť nejaký súbor. Tieto linky berú do úvahy vyhľadávače, aby zistili, o čom je stránka. Ak je ich v texte príliš veľa, vyhľadávač to môže označiť ako škodlivý obsah a následne stránku penalizovať. Môže mať rôzne formy, môže to byť napríklad zhodné slovo s tým, na čo odkazuje, môže to byť označenie brandu, celý link na stránku, ale aj rôzne generické označenia ako napríklad „kliknite sem“ či odkazy vo forme obrázkov. Odkaz, ktorý je úspešný v SEO by mal spĺňať niekoľko podmienok, mal by byť výstižný a krátky, relevantný a špecifický pre to, na čo odkazuje.
Influenceri chcú férovú odmenu a tvorivú slobodu, nie slávne značky
Značky, ktoré sa snažia spolupracovať s influencermi, často netrafia podstatu. Nový výskum ukazuje, že influenceri kladú oveľa väčší dôraz na zdieľané hodnoty a jasné finančné podmienky než na to, či ide o známu značku. A chcú mať aj slovo v kreatíve – čo im väčšina firiem stále neumožňuje.