Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
2 min. čítanie

Amazon Pay a Citi umožnia nákup na splátky

Výborná správa. Používate Amazon Pay alebo máte kreditku od Citi? Banková skupina Citi oznámila, že držitelia jej kreditných kariet môžu pri používaní služby Amazon Pay platiť na splátky pomocou služby Citi Flex Pay. Nová platobná možnosť je navrhnutá tak, aby bola platba cez Amazon Pay ešte pohodlnejšia.

Amazon Pay a Citi umožnia nákup na splátky
Zdroj: deposit photos

Banková skupina Citi oznámila, že držitelia jej kreditných kariet môžu pri používaní služby Amazon Pay platiť na splátky pomocou služby Citi Flex Pay. Nová platobná možnosť je navrhnutá tak, aby bola platba cez Amazon Pay ešte pohodlnejšia.

Ako funguje nová služba Citi Flex Pay?

Služba využíva údaje uložené v peňaženke Amazonu. Peňaženka tak umožňuje bezproblémové platenie bez potreby vytvárania nového účtu alebo hesla. 

Držitelia kreditných kariet Citi, ktorí spĺňajú kritériá oprávnenosti, môžu túto funkciu využívať jednoduchým použitím tlačidla Amazon Pay bez potreby akýchkoľvek ďalších informácií alebo žiadostí. Podľa predstaviteľov spoločnosti tento platobný proces umožňuje používateľom platiť v priebehu niekoľkých jednoduchých krokov.

Oprávnení členovia kreditnej karty Citi si môžu vybrať z viacerých platobných plánov. Mesačné plány sa dajú nastaviť od 3 do 48 mesiacov na nákupy od 50 dolárov.

Výhoda pre obchodníkov aj zákazníkov

Omar Soudodi, riaditeľ Amazon Pay uviedol, že obchodníci chcú ponúknuť takúto flexibilitu, ale nie vždy na to majú prostriedky. Zavedenie služby Citi Flex Pay v službe Amazon Pay je výhodné pre zákazníkov aj obchodníkov – zákazníci majú k dispozícii nový, pohodlný spôsob platby za svoje nákupy a obchodníci môžu novým aj existujúcim zákazníkom ponúknuť väčší výber, dostupnosť a flexibilitu v spôsobe platby.

Odteraz až do 31. júla 2023 môžu zákazníci platiť s 0 % RPMN na troj-, šesť- a 12-mesačné splátky prostredníctvom služby Citi Flex Pay v službe Amazon Pay.

Túto možnosť platby na Amazon.com už využilo množstvo zákazníkov a teraz môžu využiť Citi Flex Pay cez Amazon Pay u rôznych internetových predajcov, ktorí predávajú tovar pre domáce zvieratá, elektroniku, športové a fitness potreby a ďalšie. 

Obchodníci môžu túto možnosť platby využívať bez akýchkoľvek ďalších poplatkov.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Sociálne siete ovládli objavovanie produktov. YouTube, TikTok a Instagram tvoria 60 % všetkých hľadaní
2 min. čítanie

Sociálne siete ovládli objavovanie produktov. YouTube, TikTok a Instagram tvoria 60 % všetkých hľadaní

Firmy investujú 90 % svojich SEO rozpočtov do Googlu, no zákazníci hľadajú inde. Analýza 1,5 miliardy vyhľadávaní od agentúry Rise at Seven ukazuje, že Google má už len 34,5 % z celkového objemu vyhľadávania. Zvyšok je zásluha YouTubu, TikToku a Instagramu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
Chcete uspieť na severskom trhu? Zistite, čo je pre škandinávcov najdôležitejšie pri nákupe zo zahraničia
3 min. čítanie

Chcete uspieť na severskom trhu? Zistite, čo je pre škandinávcov najdôležitejšie pri nákupe zo zahraničia

Až 78 % zákazníkov v severských krajinách za posledný rok urobilo nákup v zahraničí. Počet oproti minulému roku vzrástol o štyri percentuálne body. Výsledky priniesla jesenná správa PostNord E-commerce in the Nordics 2025. Najobľúbenejšou destináciou zostáva Čína s 30 % podielom. Hlavným dôvodom je jednoznačne cena – uvádza ju viac než polovica nakupujúcich.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe