2 min. čítanie

Amazon Pay a Citi umožnia nákup na splátky

Výborná správa. Používate Amazon Pay alebo máte kreditku od Citi? Banková skupina Citi oznámila, že držitelia jej kreditných kariet môžu pri používaní služby Amazon Pay platiť na splátky pomocou služby Citi Flex Pay. Nová platobná možnosť je navrhnutá tak, aby bola platba cez Amazon Pay ešte pohodlnejšia.

Amazon Pay a Citi umožnia nákup na splátky
Zdroj: deposit photos

Banková skupina Citi oznámila, že držitelia jej kreditných kariet môžu pri používaní služby Amazon Pay platiť na splátky pomocou služby Citi Flex Pay. Nová platobná možnosť je navrhnutá tak, aby bola platba cez Amazon Pay ešte pohodlnejšia.

Ako funguje nová služba Citi Flex Pay?

Služba využíva údaje uložené v peňaženke Amazonu. Peňaženka tak umožňuje bezproblémové platenie bez potreby vytvárania nového účtu alebo hesla. 

Držitelia kreditných kariet Citi, ktorí spĺňajú kritériá oprávnenosti, môžu túto funkciu využívať jednoduchým použitím tlačidla Amazon Pay bez potreby akýchkoľvek ďalších informácií alebo žiadostí. Podľa predstaviteľov spoločnosti tento platobný proces umožňuje používateľom platiť v priebehu niekoľkých jednoduchých krokov.

Oprávnení členovia kreditnej karty Citi si môžu vybrať z viacerých platobných plánov. Mesačné plány sa dajú nastaviť od 3 do 48 mesiacov na nákupy od 50 dolárov.

Výhoda pre obchodníkov aj zákazníkov

Omar Soudodi, riaditeľ Amazon Pay uviedol, že obchodníci chcú ponúknuť takúto flexibilitu, ale nie vždy na to majú prostriedky. Zavedenie služby Citi Flex Pay v službe Amazon Pay je výhodné pre zákazníkov aj obchodníkov – zákazníci majú k dispozícii nový, pohodlný spôsob platby za svoje nákupy a obchodníci môžu novým aj existujúcim zákazníkom ponúknuť väčší výber, dostupnosť a flexibilitu v spôsobe platby.

Odteraz až do 31. júla 2023 môžu zákazníci platiť s 0 % RPMN na troj-, šesť- a 12-mesačné splátky prostredníctvom služby Citi Flex Pay v službe Amazon Pay.

Túto možnosť platby na Amazon.com už využilo množstvo zákazníkov a teraz môžu využiť Citi Flex Pay cez Amazon Pay u rôznych internetových predajcov, ktorí predávajú tovar pre domáce zvieratá, elektroniku, športové a fitness potreby a ďalšie. 

Obchodníci môžu túto možnosť platby využívať bez akýchkoľvek ďalších poplatkov.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Instagram spúšťa Edits. Čo prináša nový nástroj na úpravu videí?
3 min. čítanie

Instagram spúšťa Edits. Čo prináša nový nástroj na úpravu videí?

Instagram oficiálne predstavil Edits – svoju vlastnú aplikáciu na úpravu videí. Ocenia ju najmä tvorcovia obsahu a malé značky, ktoré chcú škálovať svoju videoprodukciu. Ide o priamu odpoveď na obľúbený nástroj CapCut, ktorý spadá pod ByteDance. V čom sa tieto aplikácie líšia a aký potenciál majú pre e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Chceš vedieť, ako sa (ne)zmení SEO po nástupe AI? Pridaj sa na webinár 13. 5. 2025 s TOP SK/CZ SEO špecialistami!
3 min. čítanie

Chceš vedieť, ako sa (ne)zmení SEO po nástupe AI? Pridaj sa na webinár 13. 5. 2025 s TOP SK/CZ SEO špecialistami!

Optimalizácia pre vyhľadávače sa neustále vyvíja – a rok 2025 nie je výnimkou. Zatiaľ čo ceny za kliky v PPC kampaniach rastú a zisky z nich klesajú, SEO ostáva kanálom, ktorý môže prinášať dlhodobé výsledky pri nižších nákladoch. Nie je to však automatické – vyžaduje si znalosť aktuálnych trendov, schopnosť reagovať na zmeny algoritmov a […]

Michal Král Michal Král
E-commerce konzultant, Eshopový kráľ
Prečítať článok
Slovenský e-commerce rastie, ale inak. Priemerná objednávka zdražela, najväčší dopyt je po každodenných produktoch
3 min. čítanie

Slovenský e-commerce rastie, ale inak. Priemerná objednávka zdražela, najväčší dopyt je po každodenných produktoch

Internetové nákupy na Slovensku napriek rozbehnutej konsolidácii narástli aj v prvom kvartáli tohto roka o +3 %. Je to síce nižší rast ako v poslednom kvartáli minulého roka, keď sme zaznamenali nárast až +6 %, avšak potvrdilo sa, že slovenský e-commerce naďalej rastie. Darilo sa najmä každodenným produktom v kategóriách drogéria a potraviny. A čo […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+