2 min. čítanie

Alibaba plánuje spustiť Tmall aj v Európe

Začiatkom tohto roka Alibaba Group Holding oznámil plány na reštrukturalizáciu a rozdelenie na šesť spoločností.

Alibaba plánuje spustiť Tmall aj v Európe
Zdroj: Depositphotos

Alibaba sa už niekoľko rokov skúša presadiť v európskom ecommerce

Alibaba Group Holding sa sústredí na budovanie lokálnych podnikov mimo Číny, pričom jeho najvyššou prioritou je Európa. Povedal to 15. júna prezident skupiny John Michael Evans na technologickej konferencii v Paríži. 

“V budúcnosti sa viac zameriame na budovanie lokálnych podnikov, takže uvidíte, že koncept TMall, ktorý máme v Číne, sa objaví aj v Európe. To znamená, že budeme slúžiť lokálnym značkám a zákazníkom na lokálnych trhoch,” uviedol Evans.

Týždenný podcast UPdate

V Číne sa Tmall výrazne zameriava na predaj zahraničných značiek čínskym spotrebiteľom. Spustenie Tmall v Európe odráža významnú zmenu v stratégii spoločnosti Alibaba pre jej medzinárodné operácie elektronického obchodu. Ako vysvetlil Evans, v Európe sa Tmall zameria na predaj predovšetkým lokálnych značiek.

„Začali sme s pilotným projektom v Španielsku, ktorý budeme rozširovať po celej Európe,“ dodal Evans. Uviedol tiež, že zakladateľ Jack Ma zostal najväčším akcionárom Alibaby a o spoločnosť sa stále stará.

Začiatkom tohto roka Alibaba Group Holding oznámil plány na reštrukturalizáciu a rozdelenie na šesť spoločností. V budúcnosti by sa mali okrem iného osamostatniť online maloobchody, médiá a cloudové služby. Tento krok nasleduje po dvoch rokoch zásahov čínskych regulačných úradov proti technologickému sektoru vrátane zastavenia prvotnej verejnej ponuky akcií finančnej dcéry spoločnosti Alibaba Ant Group v roku 2020.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+