Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Ako zvýšiť predaje v Back to School kampani?

Rodičia sa pomaly, ale isto pripravujú na nákupy školských potrieb a pomôcok. Ako z nich vyťažiť čo najviac?

Ako zvýšiť predaje v Back to School kampani?
Zdroj: Depositphotos

Súčasné ekonomické výzvy pociťujú viaceré rodiny. V USA napriek tomu plánujú minúť o 22 % viac, no hľadajú ekonomické riešenia. Rodičia vo Veľkej Británii minulý rok minuli takmer 1335 miliónov libier na základné potreby pre školákov, ale museli sa poobzerať po výhodných ponukách a utiahnuť opasky.

Aj keď sa zdá, že tento rok sa situácia trochu zlepšuje, spotrebitelia stále sledujú svoje peňaženky. Ako teda zabezpečiť, aby sa vyberaví žiaci a vystresovaní rodičia obrátili najprv na váš e-shop?

Pochopenie zmýšľania nakupujúcich

Najskôr sa skúste zamyslieť nad tým, ako premýšľajú vaši zákazníci. Rodičia a deti hľadajú riešenia na otázky:

  • Je to dostatočne cool? (Pretože nikto nechce byť ten spolužiak s „nevhodnou“ taškou.)
  • Sú výdavky oprávnené?
  • Aká je hodnota za peniaze?
  • Je to šetrné k životnému prostrediu? (Udržateľnosť v dnešnej dobe presahuje rámec obyčajného módneho slova.)
Týždenný podcast UPdate

Tichá zbraň sociálneho dôkazu

Použite social proof, teda sociálny dôkaz. Tento šikovný nástroj skúma nákupné trendy a správanie v reálnom čase a následne poskytuje relevantné informácie vašim spotrebiteľom. Je to ako mať k dispozícii vlastného chytrého asistenta predaja, ktorý je stále aktívny. Zrejme ste sa s tým už stretli aj vy:

Zdroj: Wisernotify.com

  • Správy o trendoch: Prezentujte svoje trendy veci! Povedzte rodičom, ktoré produkty ubúdajú z virtuálnych regálov. Je to jednoduchý prístup na identifikáciu veľmi dôležitých položiek.
  • Zdôrazňujte pozitívne veci: Poukazujte na dôležité vlastnosti, ako napríklad organická bavlna alebo nepriepustné, aby ste zákazníkov nasmerovali práve na to, čo vyžadujú.
  • Vytvorte prehľady: Nechajte za seba hovoriť svojich spokojných zákazníkov. Zdieľajte zozbierané štatistiky a recenzie a dajte ostatným vedieť o silných stránkach produktov. Napríklad „74 % respondentov tvrdí, že klasická veľkosť je príliš malá“, aby ste zvýšili dôveru a znížili návratnosť.
  • Správy o naskladnení vám pomáhajú vytvárať tlak. Informujte zákazníkov, keď žiadané produkty ubúdajú. Verte že, nikto nechce zmeškať príležitosť nakúpiť populárne položky.

Krása sociálnych dôkazov spočíva v ich univerzálnosti. Môžete ich prispôsobiť štýlu vašej značky a potrebám vašich zákazníkov. Či už sa zameriavate na rodiny s nízkym rozpočtom, alebo na ekologických bojovníkov, tieto správy môžu zákazníkom pomôcť ľahšie sa zorientovať vo vašom obchode.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Aktuálne trendy lokálnej e-commerce: Automatizácia, efektivita, multichannel a expanzia do zahraničia
5 min. čítanie

Aktuálne trendy lokálnej e-commerce: Automatizácia, efektivita, multichannel a expanzia do zahraničia

E-commerce v Česku a na Slovensku zažíva dynamické zmeny. Automatizácia, AI, multichannel stratégie a expanzia do zahraničia sú kľúčom k úspechu. Ako využiť nové trendy na optimalizáciu procesov, zníženie nákladov a rast na konkurenčnom trhu? Objavte praktické tipy a inovatívne prístupy, ktoré transformujú lokálny online biznis. Odpovedá CEO CEE Radek Klouda zo spoločnosti base..

Radek Klouda Radek Klouda
CEO BaseLinker CZ/SK
Prečítať článok
Takmer polovica nákupov začína na online trhoviskách
4 min. čítanie

Takmer polovica nákupov začína na online trhoviskách

V roku 2024 sa v európskom e-commerce často skloňovali online trhoviská. Zmenili spôsob, akým ľudia objavujú a nakupujú produkty, pričom jednotlivé platformy intenzívne súperia o pozornosť a dôveru zákazníkov. Trhoviská expandujú do strategických regiónov a neustále zlepšujú svoje služby, aby získali konkurenčnú výhodu. Najnovšia správa, založená na odpovediach 4 500 nakupujúcich z piatich krajín, ukazuje, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Doména ako základ úspechu: Čo by mali vedieť podnikatelia v e-commerce?
5 min. čítanie

Doména ako základ úspechu: Čo by mali vedieť podnikatelia v e-commerce?

Výber správnej domény je kľúčom k budovaniu silnej značky a dôveryhodnosti v očiach zákazníkov. Premýšľali ste niekedy nad tým, prečo je .sk stále prvou voľbou Slovákov? V rozhovore s Petrom Bírom zo spoločnosti SK-NIC sa dozviete napríklad aj to, ako si zabezpečiť krátku a zapamätateľnú adresu a pozrieme sa aj na doménové aukcie.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+