2 min. čítanie

Ako zvýšiť predaje v Back to School kampani?

Rodičia sa pomaly, ale isto pripravujú na nákupy školských potrieb a pomôcok. Ako z nich vyťažiť čo najviac?

Ako zvýšiť predaje v Back to School kampani?
Zdroj: Depositphotos

Súčasné ekonomické výzvy pociťujú viaceré rodiny. V USA napriek tomu plánujú minúť o 22 % viac, no hľadajú ekonomické riešenia. Rodičia vo Veľkej Británii minulý rok minuli takmer 1335 miliónov libier na základné potreby pre školákov, ale museli sa poobzerať po výhodných ponukách a utiahnuť opasky.

Aj keď sa zdá, že tento rok sa situácia trochu zlepšuje, spotrebitelia stále sledujú svoje peňaženky. Ako teda zabezpečiť, aby sa vyberaví žiaci a vystresovaní rodičia obrátili najprv na váš e-shop?

Pochopenie zmýšľania nakupujúcich

Najskôr sa skúste zamyslieť nad tým, ako premýšľajú vaši zákazníci. Rodičia a deti hľadajú riešenia na otázky:

  • Je to dostatočne cool? (Pretože nikto nechce byť ten spolužiak s „nevhodnou“ taškou.)
  • Sú výdavky oprávnené?
  • Aká je hodnota za peniaze?
  • Je to šetrné k životnému prostrediu? (Udržateľnosť v dnešnej dobe presahuje rámec obyčajného módneho slova.)
Týždenný podcast UPdate

Tichá zbraň sociálneho dôkazu

Použite social proof, teda sociálny dôkaz. Tento šikovný nástroj skúma nákupné trendy a správanie v reálnom čase a následne poskytuje relevantné informácie vašim spotrebiteľom. Je to ako mať k dispozícii vlastného chytrého asistenta predaja, ktorý je stále aktívny. Zrejme ste sa s tým už stretli aj vy:

Zdroj: Wisernotify.com

  • Správy o trendoch: Prezentujte svoje trendy veci! Povedzte rodičom, ktoré produkty ubúdajú z virtuálnych regálov. Je to jednoduchý prístup na identifikáciu veľmi dôležitých položiek.
  • Zdôrazňujte pozitívne veci: Poukazujte na dôležité vlastnosti, ako napríklad organická bavlna alebo nepriepustné, aby ste zákazníkov nasmerovali práve na to, čo vyžadujú.
  • Vytvorte prehľady: Nechajte za seba hovoriť svojich spokojných zákazníkov. Zdieľajte zozbierané štatistiky a recenzie a dajte ostatným vedieť o silných stránkach produktov. Napríklad „74 % respondentov tvrdí, že klasická veľkosť je príliš malá“, aby ste zvýšili dôveru a znížili návratnosť.
  • Správy o naskladnení vám pomáhajú vytvárať tlak. Informujte zákazníkov, keď žiadané produkty ubúdajú. Verte že, nikto nechce zmeškať príležitosť nakúpiť populárne položky.

Krása sociálnych dôkazov spočíva v ich univerzálnosti. Môžete ich prispôsobiť štýlu vašej značky a potrebám vašich zákazníkov. Či už sa zameriavate na rodiny s nízkym rozpočtom, alebo na ekologických bojovníkov, tieto správy môžu zákazníkom pomôcť ľahšie sa zorientovať vo vašom obchode.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Live shopping v Nemecku sa rozbieha. Aj keď veľmi pomaly
2 min. čítanie

Live shopping v Nemecku sa rozbieha. Aj keď veľmi pomaly

Nedávny prieskum spoločnosti ECC Köln ukázal, že živé nakupovanie v Nemecku, známe aj ako “live shopping” či “in-stream shopping”, získava na obľube. Šesť z desiatich nemeckých spotrebiteľov v súčasnosti rozumie tomuto pojmu, čo je dvojnásobne viac ako pred tromi rokmi. Miera prijatia live shoppingu v Nemecku je však stále nízka.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Najväčšia česká štúdia: Ako Česi používajú zľavy v e-shopoch?
6 min. čítanie

Najväčšia česká štúdia: Ako Česi používajú zľavy v e-shopoch?

Ako veľmi dáme na zľavy v e-shopoch? A ako veľmi dávajú zľavy samotné e-shopy? Na to sa pozrela nová štúdia pod vedením Jaroslava Janíčka v rámci projektu Ďekovačka. Do prieskumu sa zapojilo viac ako 200 slovenských e-shopov. Výsledky odhalili zaujímavé informácie o tom, ako zľavy v online obchodoch fungujú.

Jaroslav Janíček Jaroslav Janíček
Online podnikatel
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+