Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január už čoskoro
Žilina
15. Február už čoskoro
Prešov
7. Marec už čoskoro
Trnava
28. Marec už čoskoro
Lučenec
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
14. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
1 min. čítanie

Ako správne nastaviť reporting (Ľubomír Štulajter, Vivantina)

Ľubomír Štulajter je spoluzakladateľom agentúry Vivantina, v ktorej pôsobí ako performance marketing manager. Má viac ako 7ročné skúsenosti s online a performance marketingom. Rozprávali sme sa o tom, ako a prečo správne nastaviť reporting. Pre e-shopy sú správne spracované a zrozumiteľné reporty sú veľmi dôležité, najmä ak chcú spolupracovať s agentúrou alebo s freelancerom. Vďaka ním vedia, akým spôsobom ich kampane fungujú a či všetko funguje tak, ako má.

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:51 čo je reporting a prečo je dôležité mať ho správne nastavený;
  • 3:55 koľko percent z ich biznisu robia e-shopy, na aké metriky sa najviac sústreďujú;
  • 8:00 ako si nastaviť reporting, ak e-shop spolupracuje s viacerými špecializovanými agentúrami;
  • 11:01 čo má klient robiť, ak má pocit, že nedostáva od agentúry také výsledky ako očakával;
  • 14:01 ako sa dnes robia reporty;
  • 17:50 aké chyby robia agentúry a freelanceri v reportoch, ako ich môže klient odhaliť;
  • 20:30 čo je najväčšia chyba v reportingu pri ecommerce projektoch.

 

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Správny brief na tvorbu a vylepšenia e-shopu vám vie ušetriť tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)
5 min. čítanie

Správny brief na tvorbu a vylepšenia e-shopu vám vie ušetriť tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)

Pri vývoji nového webu sa často robia podobné chyby. Trvanie na vlastných prvkoch bez predchádzajúcej konzultácie či nerealistické časové aj finančné nároky sú na dennom poriadku. Ako by mal proces tvorby nového webu či e-shopu vyzerať, ktorí ľudia z firmy by sa do procesu mali zapojiť a či je nejaký magický všeobecný checklist, vďaka ktorému […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Ako na prípravu úspešnej SEO stratégie pre rok 2024? (Janko Januška  – Spotibo)
5 min. čítanie

Ako na prípravu úspešnej SEO stratégie pre rok 2024? (Janko Januška – Spotibo)

SEO je magický pojem, ktorý je tu s nami už desaťročia. Aj keď niektorí sa každý rok tvária, že teraz už určite zomrie a nebude ho potrebné riešiť, stále tu je a stále funguje. Ako správne nastaviť SEO stratégiu, či má zmysel konzultovať prácu aj s treťou stranou a aké sú vyhliadky v tejto oblasti […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+