1 min. čítanie

Ako správne nastaviť reporting (Ľubomír Štulajter, Vivantina)

Ľubomír Štulajter je spoluzakladateľom agentúry Vivantina, v ktorej pôsobí ako performance marketing manager. Má viac ako 7ročné skúsenosti s online a performance marketingom. Rozprávali sme sa o tom, ako a prečo správne nastaviť reporting. Pre e-shopy sú správne spracované a zrozumiteľné reporty sú veľmi dôležité, najmä ak chcú spolupracovať s agentúrou alebo s freelancerom. Vďaka ním vedia, akým spôsobom ich kampane fungujú a či všetko funguje tak, ako má.

|

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:51 čo je reporting a prečo je dôležité mať ho správne nastavený;
  • 3:55 koľko percent z ich biznisu robia e-shopy, na aké metriky sa najviac sústreďujú;
  • 8:00 ako si nastaviť reporting, ak e-shop spolupracuje s viacerými špecializovanými agentúrami;
  • 11:01 čo má klient robiť, ak má pocit, že nedostáva od agentúry také výsledky ako očakával;
  • 14:01 ako sa dnes robia reporty;
  • 17:50 aké chyby robia agentúry a freelanceri v reportoch, ako ich môže klient odhaliť;
  • 20:30 čo je najväčšia chyba v reportingu pri ecommerce projektoch.

 

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako sa stať a byť dobrým PPC managerom v dobe AI? (Martin Bulák, Boosters)
1 min. čítanie

Ako sa stať a byť dobrým PPC managerom v dobe AI? (Martin Bulák, Boosters)

Práca PPC človeka sa za posledné obdobie extrémne zmenila. Už to nie je len o vyklikávaní kampaní, hľadaní kľúčových slov, longtailov, mikro cielení… Umelá inteligencia spravila svoju prácu aj tu, a pokiaľ nie je človek dostatočne kreatívny, konkurencia ho ľahko pohltí. Ako sa zmenila práca PPCčkara, prečo by mal človek chcieť vôbec robiť túto prácu […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Ako sa robí online marketing v sexshope? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)
2 min. čítanie

Ako sa robí online marketing v sexshope? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)

Pracovali ste už niekedy v “zakázanom” segmente? Určite o nich dobre viete: lieky, zbrane, sex… Nie je tak jednoduché robiť reklamu na veci, ktoré by sa nemali považovať za škodlivé. Ale reklamné systémy Google a Meta sú žiaľ striktne nastavené, preto e-shopy ponúkajúce tento tovar musia hľadať iné cesty. Ako sa dajú propagovať sexuálne pomôcky […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+