Zaujíma ma
10. septembra 2019

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge
10. septembra 2019

Ako správne nastaviť reporting (Ľubomír Štulajter, Vivantina)

2 min čítanie

Ľubomír Štulajter je spoluzakladateľom agentúry Vivantina, v ktorej pôsobí ako performance marketing manager. Má viac ako 7ročné skúsenosti s online a performance marketingom. Rozprávali sme sa o tom, ako a prečo správne nastaviť reporting. Pre e-shopy sú správne spracované a zrozumiteľné reporty sú veľmi dôležité, najmä ak chcú spolupracovať s agentúrou alebo s freelancerom. Vďaka ním vedia, akým spôsobom ich kampane fungujú a či všetko funguje tak, ako má.

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:51 čo je reporting a prečo je dôležité mať ho správne nastavený;
  • 3:55 koľko percent z ich biznisu robia e-shopy, na aké metriky sa najviac sústreďujú;
  • 8:00 ako si nastaviť reporting, ak e-shop spolupracuje s viacerými špecializovanými agentúrami;
  • 11:01 čo má klient robiť, ak má pocit, že nedostáva od agentúry také výsledky ako očakával;
  • 14:01 ako sa dnes robia reporty;
  • 17:50 aké chyby robia agentúry a freelanceri v reportoch, ako ich môže klient odhaliť;
  • 20:30 čo je najväčšia chyba v reportingu pri ecommerce projektoch.

Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

 

Autor článku

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge

Zakladateľ a vedúci projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu sa venuje už viac ako 10 rokov a okrem Ecommerce Bridge vedie aj Affiliate sieť Dognet.

Posledné
Obľúbené
  • Kategórie

  • Podcasty





  • O nás

    Pravidlené novinky, rozhovory a dlhodobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.

  • Tlačové správy

  • Získaj novinky ako prvý

    Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.