2 min. čítanie

Ako spolu súvisia francúzska automobilka, tenisky a NFT?

Francúzska automobilka Renault uvádza svoju druhú kolekciu Non-Fungible Token a kolekciu 960 párov tenisiek s vlastným dizajnom.

Ako spolu súvisia francúzska automobilka, tenisky a NFT?

Tenisky vyrobené podľa dizajnu auta

Topánky Racing Shoe5 sú inšpirované vlajkovým modelom R5 turbo vzdávajúcim hold modelu R5 Turbo 3E, ktorý vznikol v spolupráci s komunitou R3NLT web3. Digitálne dvojča NFT je 3D dielo zaregistrované v blockchaine. 

Automobilka do jazyka topánky integruje aj čip NFC (Near Field Communication). Naskenovaním tohto čipu sa spustí obnovenie druhého NFT, certifikátu pravosti vo forme „digitálneho pasu“. Pas obsahuje jedinečnú identifikačnú kartu topánky, ako aj podrobnosti o jej zložení, materiáloch a histórii výroby.

Držitelia NFT získajú prístup na exkluzívne stretnutie s dizajnérmi značky vo Výskumnom a vývojovom centre Renault.

Včasný prístup k dropu bude otvorený pre fanúšikov a členov komunity R3NLT web3 od 15. mája a verejný predaj sa začne 17. mája na webovej stránke nft.renault.com.

Nová kolekcia k okrúhlemu výročiu

Uvedenie na trh sa časovo zhoduje s 50. výročím modelu Renault 5.

Renault do zberateľskej edície tenisiek zakomponoval charakteristické dizajnové prvky z ikonického radu R5 Turbo. Ich zadný sklon evokuje podvozok vozidla, interiér je inšpirovaný jeho čalúnením a dokonca aj šnúrky pripomínajú bezpečnostné pásy. 

Tenisky sú vyrobené z ekologicky zodpovedných materiálov vrátane kože s certifikátom LWG (Leather Working Group). Každý pár spolu s príslušnými NFT sa bude predávať za 265 eur.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Spoločnosť Mediam Group by Aleph sa stala oficiálnym obchodným zástupcom Google Ads na Slovensku
4 min. čítanie

Spoločnosť Mediam Group by Aleph sa stala oficiálnym obchodným zástupcom Google Ads na Slovensku

Mediam Group, súčasť Aleph, globálnej siete digitálnych expertov, oznámila svoju novú pozíciu oficiálneho obchodného zástupcu pre Google Ads na Slovensku a v Maďarsku. Cieľom strategického partnerstva medzi firmami Google a Aleph je poskytovať lokálnu podporu firmám na Slovensku. Spolupráca tak doplní prebiehajúcu priamu správu portfólia klientov spoločnosťou Google.

Michal Haman Michal Haman
Client Partner v Aleph Slovensko
Instagramové príspevky sa zobrazujú vo výsledkoch Google vyhľadávania
3 min. čítanie

Instagramové príspevky sa zobrazujú vo výsledkoch Google vyhľadávania

10. júla 2025 nastala významná zmena pre e-commerce značky, ktoré využívajú Instagram. Vaše príspevky o produktoch, zákulisný obsah či recenzie zákazníkov sa teraz môžu objaviť vo výsledkoch vyhľadávania na Googli – aj vtedy, keď daný používateľ nemá Instagram a vôbec vás nesleduje.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge Europe