2 min. čítanie

Ako spolu súvisia francúzska automobilka, tenisky a NFT?

Francúzska automobilka Renault uvádza svoju druhú kolekciu Non-Fungible Token a kolekciu 960 párov tenisiek s vlastným dizajnom.

Ako spolu súvisia francúzska automobilka, tenisky a NFT?

Tenisky vyrobené podľa dizajnu auta

Topánky Racing Shoe5 sú inšpirované vlajkovým modelom R5 turbo vzdávajúcim hold modelu R5 Turbo 3E, ktorý vznikol v spolupráci s komunitou R3NLT web3. Digitálne dvojča NFT je 3D dielo zaregistrované v blockchaine. 

Automobilka do jazyka topánky integruje aj čip NFC (Near Field Communication). Naskenovaním tohto čipu sa spustí obnovenie druhého NFT, certifikátu pravosti vo forme “digitálneho pasu”. Pas obsahuje jedinečnú identifikačnú kartu topánky, ako aj podrobnosti o jej zložení, materiáloch a histórii výroby.

Držitelia NFT získajú prístup na exkluzívne stretnutie s dizajnérmi značky vo Výskumnom a vývojovom centre Renault.

Včasný prístup k dropu bude otvorený pre fanúšikov a členov komunity R3NLT web3 od 15. mája a verejný predaj sa začne 17. mája na webovej stránke nft.renault.com.

Nová kolekcia k okrúhlemu výročiu

Uvedenie na trh sa časovo zhoduje s 50. výročím modelu Renault 5.

Renault do zberateľskej edície tenisiek zakomponoval charakteristické dizajnové prvky z ikonického radu R5 Turbo. Ich zadný sklon evokuje podvozok vozidla, interiér je inšpirovaný jeho čalúnením a dokonca aj šnúrky pripomínajú bezpečnostné pásy. 

Tenisky sú vyrobené z ekologicky zodpovedných materiálov vrátane kože s certifikátom LWG (Leather Working Group). Každý pár spolu s príslušnými NFT sa bude predávať za 265 eur.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+