2 min. čítanie

Ako sa mení performance marketing a ako to rieši GymBeam s miliónovými rozpočtami? (Martin Anderko)

Martin Anderko, Head of Performance marketing v GymBeame, vedie tím špecialistov a riadi ročné rozpočty vo výške cez 5 miliónov eur. Ako bude známa fitness značka fungovať so stále viac okresanými možnosťami sledovania konverzií? Aké nástroje využíva pre maximalizovanie výkonu? A aké sú hlavné benefity dlhodobého budovania brandu v spojení s kvalitným performance? Pozrite si náš inšpiratívny rozhovor.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 02:02 Bude online marketing v ďalších rokoch dramaticky iný, ako bol v minulosti?
  • 03:44 Koľko trafficu viete aktuálne merať vďaka cookie lištám? Aký tam je rozdiel oproti minulosti?
  • 04:34 S akým modelom pracujete v rámci analytiky?
  • 06:01 Ako presne funguje váš vybraný model?
  • 08:46 Budete sa spoliehať na systémy, že vám dopočítajú konverzie?
  • 09:52 Prichádza nová éra, kedy marketér musí vedieť čítať aj medzi riadkami a nie sa len spoliehať na čísla?
  • 11:37 Vy ste už dlhodobo nezanedbávali branding a budovanie značky. Čo je podľa teba vo vašej veľkosti kľúčové a čo vám najlepšie fungovalo?
  • 17:45 Ako dnes pristupujete k automatizácii? Čo ste v minulosti robili manuálne a dnes to nechávate na robota?
  • 19:39 A čo také AI v marketingu? Už ste naskočili na túto vlnu? Riešite si to inhouse, alebo využívate externé nástroje?
  • 22:30 Ako si vyberáte nové nástroje? Ako dokážete vyfiltrovať, čo dáva zmysel a čo nie?
  • 25:05 Je pre vás GymBeame oblečenie skôr reklamou, alebo reálnym produktom s maržou?
  • 27:07 Čo by si odporúčal začiatočníkovi v performance marketingu?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projektu Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)
4 min. čítanie

SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)

Podnikateľské prostredie medzi software na fakturáciu je pomerne saturované. Spoločnosť SuperFaktúra to ale aj napriek tomu zvláda a je jednotkou na slovenskom trhu. Ich model platenia od začiatku sa im osvedčil a majú aj napriek tomu vysoké LTV u zákazníkov. Snažia sa zaujať prístupom a kvalitou. Okrem iného sa tiež dozviete, ako im funguje 7 […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)
4 min. čítanie

Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)

Umelá inteligencia ako buzzword posledných mesiacov stále rezonuje v marketingových a biznis kruhoch. Aké všetky možnosti nám ponúka a v čom dokáže byť užitočná v rámci online podnikania? Tipy pre využitie AI pre e-shopy nám prišiel dať Tomáš Brunovský, Architekt IT riešení v MagicScript.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+