
V rozhovore sa dozviete:
- 02:02 Bude online marketing v ďalších rokoch dramaticky iný, ako bol v minulosti?
- 03:44 Koľko trafficu viete aktuálne merať vďaka cookie lištám? Aký tam je rozdiel oproti minulosti?
- 04:34 S akým modelom pracujete v rámci analytiky?
- 06:01 Ako presne funguje váš vybraný model?
- 08:46 Budete sa spoliehať na systémy, že vám dopočítajú konverzie?
- 09:52 Prichádza nová éra, kedy marketér musí vedieť čítať aj medzi riadkami a nie sa len spoliehať na čísla?
- 11:37 Vy ste už dlhodobo nezanedbávali branding a budovanie značky. Čo je podľa teba vo vašej veľkosti kľúčové a čo vám najlepšie fungovalo?
- 17:45 Ako dnes pristupujete k automatizácii? Čo ste v minulosti robili manuálne a dnes to nechávate na robota?
- 19:39 A čo také AI v marketingu? Už ste naskočili na túto vlnu? Riešite si to inhouse, alebo využívate externé nástroje?
- 22:30 Ako si vyberáte nové nástroje? Ako dokážete vyfiltrovať, čo dáva zmysel a čo nie?
- 25:05 Je pre vás GymBeame oblečenie skôr reklamou, alebo reálnym produktom s maržou?
- 27:07 Čo by si odporúčal začiatočníkovi v performance marketingu?