2 min. čítanie

Ako sa mení performance marketing a ako to rieši GymBeam s miliónovými rozpočtami? (Martin Anderko)

Martin Anderko, Head of Performance marketing v GymBeame, vedie tím špecialistov a riadi ročné rozpočty vo výške cez 5 miliónov eur. Ako bude známa fitness značka fungovať so stále viac okresanými možnosťami sledovania konverzií? Aké nástroje využíva pre maximalizovanie výkonu? A aké sú hlavné benefity dlhodobého budovania brandu v spojení s kvalitným performance? Pozrite si náš inšpiratívny rozhovor.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 02:02 Bude online marketing v ďalších rokoch dramaticky iný, ako bol v minulosti?
  • 03:44 Koľko trafficu viete aktuálne merať vďaka cookie lištám? Aký tam je rozdiel oproti minulosti?
  • 04:34 S akým modelom pracujete v rámci analytiky?
  • 06:01 Ako presne funguje váš vybraný model?
  • 08:46 Budete sa spoliehať na systémy, že vám dopočítajú konverzie?
  • 09:52 Prichádza nová éra, kedy marketér musí vedieť čítať aj medzi riadkami a nie sa len spoliehať na čísla?
  • 11:37 Vy ste už dlhodobo nezanedbávali branding a budovanie značky. Čo je podľa teba vo vašej veľkosti kľúčové a čo vám najlepšie fungovalo?
  • 17:45 Ako dnes pristupujete k automatizácii? Čo ste v minulosti robili manuálne a dnes to nechávate na robota?
  • 19:39 A čo také AI v marketingu? Už ste naskočili na túto vlnu? Riešite si to inhouse, alebo využívate externé nástroje?
  • 22:30 Ako si vyberáte nové nástroje? Ako dokážete vyfiltrovať, čo dáva zmysel a čo nie?
  • 25:05 Je pre vás GymBeame oblečenie skôr reklamou, alebo reálnym produktom s maržou?
  • 27:07 Čo by si odporúčal začiatočníkovi v performance marketingu?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nová doba copywritingu. Sú 4 € za normostranu v dobe AI veľa? (Daniel Výcha, Coolwriters)
7 min. čítanie

Nová doba copywritingu. Sú 4 € za normostranu v dobe AI veľa? (Daniel Výcha, Coolwriters)

Umelá inteligencia prišla ako veľkí voda a viacero marketingových pracovníkov sa chytalo za hlavu, čo bude s ich prácou. Veď vygenerovať dnes text akejkoľvek dĺžky zaberie nanajvýš pár sekúnd. Ale v konečnom dôsledku ide taktiež o kvalitu textu, čo zatiaľ AI nezvládne na takej úrovni, aby to bolo na mieru klientovi. Či berú copywriteri AI […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Online lead generation v B2B. Nemusí to skončiť pri vyplnenom formulári (Ivan Potančok, Vibration)
8 min. čítanie

Online lead generation v B2B. Nemusí to skončiť pri vyplnenom formulári (Ivan Potančok, Vibration)

B2B e-shopy a portály celkovo fungujú trošku rozdielne, ako klasické B2C shopy. Vyladená UI, jednoduché ovládanie a super konfigurátor sú len zlomkom súboru prvkov, ktoré by ste mali mať pre maximalizované zbieranie leadov. Ako dokážu dobré konfigurátori zlepšiť konverzný pomer, či má výhodu integrovaný CRM systém a prečo je vhodné mať pri podrobných formulároch nejaký […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+