Ako expandovať na zahraničné trhy a na základe čoho ich vyberať (Marcel Vašš, CEO ETARGET)
Každá úspešná firma po čase zvažuje expanziu do zahraničia. Ako si však vybrať krajinu? Reklamná platforma ETARGET momentálne pôsobí na siedmich trhoch a zažila si už naozaj všeličo. Marcel nám porozpráva ako museli vyklopávať na dvere poľskej firme alebo ako museli v Srbsku zháňať potvrdenia autorov na PPCčkové odkazy. Aký môže mať expanzia na zahraničné trhy význam – je to vždy len o zisku? Ak Vás táto problematika zaujíma, neváhajte a vypočujte si náš rozhovor!
V rozhovore s Marcelom sa dozviete:
S akými trhmi to ETARGETU nevyšlo.
Aké poučenie vyplynulo zo spolupráce s poľskou firmou.
Ako ETARGET začínal v Rumunsku.
Podľa čoho ETARGET vyberá zahraničné trhy.
Aké ma Marcel skúsenosti so Srbskom – nečlenom Európskej Únie.
Či vyváži potenciál trhu krajiny mimo EÚ komplikácie s legislatívou.
Prečo sa do Ukrajiny expandovať neoplatilo.
Či musí byť zahraničný trh automaticky profitabilný, aby mal pre firmu význam.
Načo si treba dávať pri zahraničnom trhu pozor.
Kedy je čas zmeniť country manažéra.
Ako veľmi je dôležité využiť konferenčné obdobie a akú pridanú hodnotu to môže mať.
Aké budú e-commerce trendy v roku 2025? Dlhé mesiace si rozoberáme jednotlivé z nich v našich mudrovačkách, aby sme vám takto pred koncom roka priniesli akýsi sumár. Okrem toho sme rozoberali aj zvýšený záujem ľudí o Instagram carousely, okresávanie personalizovanej reklamy na platformách Meta či ako sa prispôsobiť omnichannel štandardu. To všetko a ešte omnoho […]
Efektívne skladovanie je kľúčom k úspechu každého rastúceho e-shopu. Prechod od lacných regálov k profesionálnym systémom umožňuje škálovateľnosť, minimalizuje riziko poškodenia tovaru a zvyšuje celkovú efektivitu. Kvalitné riešenia, ako kompatibilné regály či tichšie prepravky, poskytujú flexibilitu pre budúce rozšírenia a umožňujú postupnú integráciu automatizácie. Prípadová štúdia Martinusu dokazuje, že správny výber partnera pre skladové riešenia […]