Zaujíma ma
18. decembra 2018

Štefan Polgári

Managing Director & Editor-in-chief Ecommerce Bridge
18. decembra 2018

Ako expandovať na zahraničné trhy a na základe čoho ich vyberať (Marcel Vašš, CEO ETARGET)

Každá úspešná firma po čase zvažuje expanziu do zahraničia. Ako si však vybrať krajinu? Reklamná platforma ETARGET momentálne pôsobí na siedmich trhoch a zažila si už naozaj všeličo. Marcel nám porozpráva ako museli vyklopávať na dvere poľskej firme alebo ako museli v Srbsku zháňať potvrdenia autorov na PPCčkové odkazy. Aký môže mať expanzia na zahraničné trhy význam – je to vždy len o zisku? Ak Vás táto problematika zaujíma, neváhajte a vypočujte si náš rozhovor!

V rozhovore s Marcelom sa dozviete:

  • S akými trhmi to ETARGETU nevyšlo.
  • Aké poučenie vyplynulo zo spolupráce s poľskou firmou.
  • Ako ETARGET začínal v Rumunsku.
  • Podľa čoho ETARGET vyberá zahraničné trhy.
  • Aké ma Marcel skúsenosti so Srbskom – nečlenom Európskej Únie.
  • Či vyváži potenciál trhu krajiny mimo EÚ komplikácie s legislatívou.
  • Prečo sa do Ukrajiny expandovať neoplatilo.
  • Či musí byť zahraničný trh automaticky profitabilný, aby mal pre firmu význam.
  • Načo si treba dávať pri zahraničnom trhu pozor.
  • Kedy je čas zmeniť country manažéra.
  • Ako veľmi je dôležité využiť konferenčné obdobie a akú pridanú hodnotu to môže mať.

Autor článku

Štefan Polgári

Managing Director & Editor-in-chief Ecommerce Bridge

Zakladateľ a vedúci projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu sa venuje už viac ako 10 rokov a okrem Ecommerce Bridge vedie aj Affiliate sieť Dognet.

Prihláste sa do newsletteru

Odberom súhlasíš so zasielaním a týmto úprimným dokumentom, ktorý som k tomu pripravil.