1 min. čítanie

Ako expandovať na zahraničné trhy a na základe čoho ich vyberať (Marcel Vašš, CEO ETARGET)

Každá úspešná firma po čase zvažuje expanziu do zahraničia. Ako si však vybrať krajinu? Reklamná platforma ETARGET momentálne pôsobí na siedmich trhoch a zažila si už naozaj všeličo. Marcel nám porozpráva ako museli vyklopávať na dvere poľskej firme alebo ako museli v Srbsku zháňať potvrdenia autorov na PPCčkové odkazy. Aký môže mať expanzia na zahraničné trhy význam – je to vždy len o zisku? Ak Vás táto problematika zaujíma, neváhajte a vypočujte si náš rozhovor!

V rozhovore s Marcelom sa dozviete:

  • S akými trhmi to ETARGETU nevyšlo.
  • Aké poučenie vyplynulo zo spolupráce s poľskou firmou.
  • Ako ETARGET začínal v Rumunsku.
  • Podľa čoho ETARGET vyberá zahraničné trhy.
  • Aké ma Marcel skúsenosti so Srbskom – nečlenom Európskej Únie.
  • Či vyváži potenciál trhu krajiny mimo EÚ komplikácie s legislatívou.
  • Prečo sa do Ukrajiny expandovať neoplatilo.
  • Či musí byť zahraničný trh automaticky profitabilný, aby mal pre firmu význam.
  • Načo si treba dávať pri zahraničnom trhu pozor.
  • Kedy je čas zmeniť country manažéra.
  • Ako veľmi je dôležité využiť konferenčné obdobie a akú pridanú hodnotu to môže mať.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako postaviť performance oddelenie, ktoré doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)
1 min. čítanie

Ako postaviť performance oddelenie, ktoré doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)

Večný boj medzi tým, či mať interný tím, agentúru, alebo nebodaj sa spoliehať na freelancera, je stále v kurze. Každá z menovaných možností má svoje výhody aj nevýhody. Ako zákazník by ste si mali vedieť vyhodnotiť, čo sa vám najviac oplatí a samozrejme aj trošku tejto práci rozumieť, pokiaľ nechcete zostať oklamaní… Kedy je vhodné […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)
1 min. čítanie

Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)

Čakanie na správny moment nie je v prípade expanzie až tak na mieste. Pokiaľ máte e-shop a vidíte v tom pridanú hodnotu, rozhodne by ste do toho mali ísť. Vie to priniesť obrovský obchodný potenciál a množstvo ďalších benefitov. Či je český trh vždy ideálna voľba pre expanziu, ako by mal prebiehať celý proces a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+