1 min. čítanie

Ako expandovať na zahraničné trhy a na základe čoho ich vyberať (Marcel Vašš, CEO ETARGET)

Každá úspešná firma po čase zvažuje expanziu do zahraničia. Ako si však vybrať krajinu? Reklamná platforma ETARGET momentálne pôsobí na siedmich trhoch a zažila si už naozaj všeličo. Marcel nám porozpráva ako museli vyklopávať na dvere poľskej firme alebo ako museli v Srbsku zháňať potvrdenia autorov na PPCčkové odkazy. Aký môže mať expanzia na zahraničné trhy význam – je to vždy len o zisku? Ak Vás táto problematika zaujíma, neváhajte a vypočujte si náš rozhovor!

V rozhovore s Marcelom sa dozviete:

  • S akými trhmi to ETARGETU nevyšlo.
  • Aké poučenie vyplynulo zo spolupráce s poľskou firmou.
  • Ako ETARGET začínal v Rumunsku.
  • Podľa čoho ETARGET vyberá zahraničné trhy.
  • Aké ma Marcel skúsenosti so Srbskom – nečlenom Európskej Únie.
  • Či vyváži potenciál trhu krajiny mimo EÚ komplikácie s legislatívou.
  • Prečo sa do Ukrajiny expandovať neoplatilo.
  • Či musí byť zahraničný trh automaticky profitabilný, aby mal pre firmu význam.
  • Načo si treba dávať pri zahraničnom trhu pozor.
  • Kedy je čas zmeniť country manažéra.
  • Ako veľmi je dôležité využiť konferenčné obdobie a akú pridanú hodnotu to môže mať.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)
4 min. čítanie

SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)

Podnikateľské prostredie medzi software na fakturáciu je pomerne saturované. Spoločnosť SuperFaktúra to ale aj napriek tomu zvláda a je jednotkou na slovenskom trhu. Ich model platenia od začiatku sa im osvedčil a majú aj napriek tomu vysoké LTV u zákazníkov. Snažia sa zaujať prístupom a kvalitou. Okrem iného sa tiež dozviete, ako im funguje 7 […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)
4 min. čítanie

Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)

Umelá inteligencia ako buzzword posledných mesiacov stále rezonuje v marketingových a biznis kruhoch. Aké všetky možnosti nám ponúka a v čom dokáže byť užitočná v rámci online podnikania? Tipy pre využitie AI pre e-shopy nám prišiel dať Tomáš Brunovský, Architekt IT riešení v MagicScript.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+