2 min. čítanie

Ako expandovať na zahraničné trhy a na základe čoho ich vyberať (Marcel Vašš, CEO ETARGET)

Každá úspešná firma po čase zvažuje expanziu do zahraničia. Ako si však vybrať krajinu? Reklamná platforma ETARGET momentálne pôsobí na siedmich trhoch a zažila si už naozaj všeličo. Marcel nám porozpráva ako museli vyklopávať na dvere poľskej firme alebo ako museli v Srbsku zháňať potvrdenia autorov na PPCčkové odkazy. Aký môže mať expanzia na zahraničné trhy význam – je to vždy len o zisku? Ak Vás táto problematika zaujíma, neváhajte a vypočujte si náš rozhovor!

V rozhovore s Marcelom sa dozviete:

  • S akými trhmi to ETARGETU nevyšlo.
  • Aké poučenie vyplynulo zo spolupráce s poľskou firmou.
  • Ako ETARGET začínal v Rumunsku.
  • Podľa čoho ETARGET vyberá zahraničné trhy.
  • Aké ma Marcel skúsenosti so Srbskom – nečlenom Európskej Únie.
  • Či vyváži potenciál trhu krajiny mimo EÚ komplikácie s legislatívou.
  • Prečo sa do Ukrajiny expandovať neoplatilo.
  • Či musí byť zahraničný trh automaticky profitabilný, aby mal pre firmu význam.
  • Načo si treba dávať pri zahraničnom trhu pozor.
  • Kedy je čas zmeniť country manažéra.
  • Ako veľmi je dôležité využiť konferenčné obdobie a akú pridanú hodnotu to môže mať.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Miroslava Birešová, Kaufland
2 min. čítanie

Na slovenský a český trh už čoskoro vstúpi Kaufland online trhovisko. Ako ho môžu e-shopy využiť pre svoj rast? (Miroslava Birešová, Global Marketplace)

V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám sales manažérka Kaufland Global Marketplace pre Česko a Slovensko, Miroslava Birešová, priblížila nové Kaufland online trhovisko, ktoré vstúpi na trh už v tomto roku. Ako zmení pomery v e-commerce prostredí v našom priestore a čo nové prinesie?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok