Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január už čoskoro
Žilina
15. Február už čoskoro
Prešov
7. Marec už čoskoro
Trnava
28. Marec už čoskoro
Lučenec
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
14. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
3 min. čítanie

Ako delegovať prácu a ustriehnuť desiatky externistov? (Peter Chodelka)

Peťo Chodelka ako úspešný podnikateľ pri svojich projektoch takmer od začiatku spolupracuje s externistami. V tomto rozhovore sa porozprávame o tom, ako takáto spolupráca vlastne funguje a dostaneme sa aj k samotnej filozofii podnikania, akú náš hosť preferuje.

Na začiatku nášho rozhovoru sa dozviete s koľkými externistami Peťo spolupracuje, čo sa pod týmto pojmom vlastne skrýva a ako sa externista líši od „remote“ človeka. Ďalej si preberieme akou formu sa v rámci firmy dá komunikovať, pričom spomenieme softvéry ako Trello alebo Slack.

Prejdeme si aj rozdiely medzi Peťom a jeho bratom a porovnáme si tak dva rôzne typy manažérov. Dozviete sa od kedy Peťo s externistami spolupracuje a na čo ich potreboval prvýkrát. Pozastavíme sa aj pri personalistike a povieme si, či sa externisti vyberajú inak ako interní zamestnanci, a v ktorom prípade je to jednoduchšie a načo si dávať pri výbere pozor. Zamyslím sa tiež nad tým, či nie je spolupráca s externistami v rámci podnikania akousi brzdou a prečo je dôležité sa o nich „starať“, to znamená včleňovať ich do tímu a poskytovať im víziu.

K personalistike sa ešte na chvíľu vrátime a Peťo nám uvedie aké kanály využíva on a či pri ich výbere zohráva nejakú úlohu hľadaná pozícia. Zodpovieme vám aj na otázku ako je to s finančným ohodnotením externých zamestnancov a ako sa napríklad delegujú externí affiliate manažéri. V závere nášho rozhovoru nám Peťo poodhalí ako to vyzerá so zostavovaním interného tímu v Bratislave a prečo sa mu teraz žiadať zastávať manažérsku pozíciu, doma, na Slovensku.

V tomto rozhovore sa dozviete:

  • S koľkými externistami Peťo spolupracuje.
  • Aký je podľa neho rozdiel medzi externistom a „remote“ človekom.
  • Ako existujú spôsoby komunikácie s externistami.
  • Aký je rozdiel medzi Peťom a jeho bratom, čím si porovnáte dva manažérske typy.
  • Kedy a pričom Peťo využil externistov prvýkrát.
  • Či sa vyberajú externisti inak ako interní zamestnanci z hľadiska personalistiky, a v ktorom prípade je výber jednoduchší?
  • Načo si pri nadväzovaní spolupráce s externistami treba dávať pozor a na čo je dobré sa zamerať.
  • Či je alebo nie je spolupráca s externistami v rámci podnikania brzdou.
  • Prečo je dôležité sa o externistov „starať“.
  • Aké kanály sa pri personalistike využívajú a či pri ich výbere zohráva nejakú úlohu hľadaná pozícia.
  • Ako je s finančným ohodnotením externých zamestnancov a ako sa delegujú externí affiliate manažéri.
  • Ako to vyzerá so zostavovaním interného tímu v Bratislave.
  • Prečo sa Peťovi zažiadalo zastávať manažérsku pozíciu, doma, na Slovensku.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
LinkedIn a e-shopy? Má zmysel sa mu venovať a prináša to aj výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)
1 min. čítanie

LinkedIn a e-shopy? Má zmysel sa mu venovať a prináša to aj výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)

Sociálna sieť LinkedIn slúži najmä na profesionálne spájanie sa s ľuďmi z podobných oblastí. Dokáže na nej ale uspieť aj B2C e-shop? A Mal by tam vôbec byť? LinkedIn je taký, ako si ho postavíte a môže byť veľmi užitočný. Ako ho dokážete využiť pre vaše podnikanie, aj keď predávate klasické produkty, čo najviac z […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Správny brief na tvorbu a vylepšenia e-shopu vám vie ušetriť tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)
5 min. čítanie

Správny brief na tvorbu a vylepšenia e-shopu vám vie ušetriť tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)

Pri vývoji nového webu sa často robia podobné chyby. Trvanie na vlastných prvkoch bez predchádzajúcej konzultácie či nerealistické časové aj finančné nároky sú na dennom poriadku. Ako by mal proces tvorby nového webu či e-shopu vyzerať, ktorí ľudia z firmy by sa do procesu mali zapojiť a či je nejaký magický všeobecný checklist, vďaka ktorému […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+