Affiliate sieť Dognet napriek kríze rastie aj v zahraničí. Teraz umožní expanziu aj na západné trhy

2 min čítanie

Zákazníci v reakcii na pandémiu koronavírusu začali vo veľkom nakupovať online, čo dokázala využiť slovenská affiliate sieť Dognet, ktorá má silnú pozíciu aj v Českej republike. Tá rastie nielen vďaka zvyšujúcemu sa počtu nákupov na internete, ale taktiež vďaka novej strategickej spolupráci so sieťou Tradedoubler.

Vďaka tejto spolupráci môže Dognet svojim klientom ponúknuť jednoduchšiu možnosť expanzie na trhy v západnej a severnej Európe. „Medziročne sme behom prvých mesiacov v počte konverzií rástli o 68 percent a inzerentom v ecommerce segmente tak priniesli viac ako 300 tisíc konverzií,“ popísal pre CzechCrunch silný štart roku Head of Business Development v Dognete Dávid Puha.

Od svojho vzniku v roku 2013 firma svojim zákazníkom sprostredkovala už 1,2 miliónov konverzií a vyplatila provízie za 4 milióny eur.

Dognet, medzi ktorého stovky klientov patria napr. Decathlon, Alza či Mobelix, sa doteraz sústredil na budovanie trhovej pozície v regióne strednej a východnej Európy. Po novom ponúkne rozšírené možnosti expanzie vďaka strategickej spolupráci so švédskou affiliate sieťou Tradedoubler pôsobiacou vo viac ako 15 krajinách západnej a severnej Európy.

„Tradedoubler patrí k najväčším affiliate sieťam v západnej Európe a Poľsku, ale doposiaľ aktívne v krajinách ako Česko, Slovensko či Maďarsko nepôsobil,“ hovorí Puha a dopĺňa, že nová spolupráca umožní ďalšiu vzájomnú expanziu pre klientov oboch spoločností na nové trhy.

„Cítili sme, že klientom naša prítomnosť práve v západnej Európe chýba,“ dodáva Roman Dobiáš, Country Manager českého Dognetu. „Už v druhej polovici minulého roku budeme schopní poskytnúť našim inzerentom nový potenciál bez nutnosti budovať na daných trhoch vlastnú bázu publisherov.“

Ak bude mať inzerent záujem o expanziu na trhy, ktoré pokrýva Tradedoubler, správu kampaní zaistí práve táto sieť. Inzerenti tak nemusia uzatvárať nové zmluvy či integrovať a sledovať dva rôzne systémy. Všetko potrebné budú mať k dispozícii v rámci svojej administrácie, na ktorú sú už zvyknutí.

Rovnako tak Dognet bude preberať kampane zo systému Tradedoubler a poskytovať ich svojim publisherom. V spolupráci sa počíta aj so zastúpením pre Slovinsko a Chorvátsko, ktoré Dognet rozbieha.

„Spolupráca prinesie pre našich inzerentov nové trhy, kde môžu využívať potenciál affiliate marketingu. Sme radi, že môžeme spolupracovať práve s Dognetom. Hľadali sme partnera pre trhy, ktoré nedokážeme účinne pokryť. V Dognete sme našli silného spoluhráča, ktorý nám pomôže. Taktiež radi poskytneme príležitosti ich inzerentom, ktorí hľadajú cestu na západ či na sever Európy,“ dopĺňa Artur Michalak, Client Developer Director Poland & CEE z Tradedoublera, ktorý obsluhuje viac ako 2000 kampaní a má okolo 180.000 publisherov vo viac ako 80 krajinách sveta.

Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.


Posledné
Obľúbené