3 min. čítanie

Affiliate sieť Dognet napriek kríze rastie aj v zahraničí. Teraz umožní expanziu aj na západné trhy

Zákazníci v reakcii na pandémiu koronavírusu začali vo veľkom nakupovať online, čo dokázala využiť slovenská affiliate sieť Dognet, ktorá má silnú pozíciu aj v Českej republike. Tá rastie nielen vďaka zvyšujúcemu sa počtu nákupov na internete, ale taktiež vďaka novej strategickej spolupráci so sieťou Tradedoubler.

Vďaka tejto spolupráci môže Dognet svojim klientom ponúknuť jednoduchšiu možnosť expanzie na trhy v západnej a severnej Európe. „Medziročne sme behom prvých mesiacov v počte konverzií rástli o 68 percent a inzerentom v ecommerce segmente tak priniesli viac ako 300 tisíc konverzií,“ popísal pre CzechCrunch silný štart roku Head of Business Development v Dognete Dávid Puha.

Od svojho vzniku v roku 2013 firma svojim zákazníkom sprostredkovala už 1,2 miliónov konverzií a vyplatila provízie za 4 milióny eur.

Dognet, medzi ktorého stovky klientov patria napr. Decathlon, Alza či Mobelix, sa doteraz sústredil na budovanie trhovej pozície v regióne strednej a východnej Európy. Po novom ponúkne rozšírené možnosti expanzie vďaka strategickej spolupráci so švédskou affiliate sieťou Tradedoubler pôsobiacou vo viac ako 15 krajinách západnej a severnej Európy.

„Tradedoubler patrí k najväčším affiliate sieťam v západnej Európe a Poľsku, ale doposiaľ aktívne v krajinách ako Česko, Slovensko či Maďarsko nepôsobil,“ hovorí Puha a dopĺňa, že nová spolupráca umožní ďalšiu vzájomnú expanziu pre klientov oboch spoločností na nové trhy.

„Cítili sme, že klientom naša prítomnosť práve v západnej Európe chýba,“ dodáva Roman Dobiáš, Country Manager českého Dognetu. „Už v druhej polovici minulého roku budeme schopní poskytnúť našim inzerentom nový potenciál bez nutnosti budovať na daných trhoch vlastnú bázu publisherov.“

Ak bude mať inzerent záujem o expanziu na trhy, ktoré pokrýva Tradedoubler, správu kampaní zaistí práve táto sieť. Inzerenti tak nemusia uzatvárať nové zmluvy či integrovať a sledovať dva rôzne systémy. Všetko potrebné budú mať k dispozícii v rámci svojej administrácie, na ktorú sú už zvyknutí.

Rovnako tak Dognet bude preberať kampane zo systému Tradedoubler a poskytovať ich svojim publisherom. V spolupráci sa počíta aj so zastúpením pre Slovinsko a Chorvátsko, ktoré Dognet rozbieha.

„Spolupráca prinesie pre našich inzerentov nové trhy, kde môžu využívať potenciál affiliate marketingu. Sme radi, že môžeme spolupracovať práve s Dognetom. Hľadali sme partnera pre trhy, ktoré nedokážeme účinne pokryť. V Dognete sme našli silného spoluhráča, ktorý nám pomôže. Taktiež radi poskytneme príležitosti ich inzerentom, ktorí hľadajú cestu na západ či na sever Európy,“ dopĺňa Artur Michalak, Client Developer Director Poland & CEE z Tradedoublera, ktorý obsluhuje viac ako 2000 kampaní a má okolo 180.000 publisherov vo viac ako 80 krajinách sveta.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
3 min. čítanie

Nová kniha pre marketérov od 51 autorov je na svete

Po úspešnej knihe Online marketing – tvorba zarábajúceho webu, po podpriemerne úspešnej Tvorba úspešného a zarábajúceho blogu sme v Dognete pripravili zbrusu novú knihu. Tentokrát nie je primárne o affiliate marketingu, ale pre celý online a ecommerce trh. Je to 123 tipov pre online a affiliate marketing.

Prečítať článok
5 min. čítanie

Zle nastavená affiliate kampaň môže vytvárať len náklady

Na konferencii ShopCamp 2019 zaznela zaujímavá vec. A to, že keď e-shop Kytary.cz vypol affiliate kampaň, nič sa nestalo. Prečo? Ako to je možné? Pri zle nastavenej affiliate kampani sa reálne môže stať, že vytvára iba náklady. Ako ju však nastaviť správne tak, aby tvorila zisk alebo plnila strategické ciele? Ako by sa to malo […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+