Vďaka tejto spolupráci môže Dognet svojim klientom ponúknuť jednoduchšiu možnosť expanzie na trhy v západnej a severnej Európe. „Medziročne sme behom prvých mesiacov v počte konverzií rástli o 68 percent a inzerentom v ecommerce segmente tak priniesli viac ako 300 tisíc konverzií,“ popísal pre CzechCrunch silný štart roku Head of Business Development v Dognete Dávid Puha.
Od svojho vzniku v roku 2013 firma svojim zákazníkom sprostredkovala už 1,2 miliónov konverzií a vyplatila provízie za 4 milióny eur.
Dognet, medzi ktorého stovky klientov patria napr. Decathlon, Alza či Mobelix, sa doteraz sústredil na budovanie trhovej pozície v regióne strednej a východnej Európy. Po novom ponúkne rozšírené možnosti expanzie vďaka strategickej spolupráci so švédskou affiliate sieťou Tradedoubler pôsobiacou vo viac ako 15 krajinách západnej a severnej Európy.
„Tradedoubler patrí k najväčším affiliate sieťam v západnej Európe a Poľsku, ale doposiaľ aktívne v krajinách ako Česko, Slovensko či Maďarsko nepôsobil,“ hovorí Puha a dopĺňa, že nová spolupráca umožní ďalšiu vzájomnú expanziu pre klientov oboch spoločností na nové trhy.
„Cítili sme, že klientom naša prítomnosť práve v západnej Európe chýba,“ dodáva Roman Dobiáš, Country Manager českého Dognetu. „Už v druhej polovici minulého roku budeme schopní poskytnúť našim inzerentom nový potenciál bez nutnosti budovať na daných trhoch vlastnú bázu publisherov.“
Ak bude mať inzerent záujem o expanziu na trhy, ktoré pokrýva Tradedoubler, správu kampaní zaistí práve táto sieť. Inzerenti tak nemusia uzatvárať nové zmluvy či integrovať a sledovať dva rôzne systémy. Všetko potrebné budú mať k dispozícii v rámci svojej administrácie, na ktorú sú už zvyknutí.
Rovnako tak Dognet bude preberať kampane zo systému Tradedoubler a poskytovať ich svojim publisherom. V spolupráci sa počíta aj so zastúpením pre Slovinsko a Chorvátsko, ktoré Dognet rozbieha.
„Spolupráca prinesie pre našich inzerentov nové trhy, kde môžu využívať potenciál affiliate marketingu. Sme radi, že môžeme spolupracovať práve s Dognetom. Hľadali sme partnera pre trhy, ktoré nedokážeme účinne pokryť. V Dognete sme našli silného spoluhráča, ktorý nám pomôže. Taktiež radi poskytneme príležitosti ich inzerentom, ktorí hľadajú cestu na západ či na sever Európy,“ dopĺňa Artur Michalak, Client Developer Director Poland & CEE z Tradedoublera, ktorý obsluhuje viac ako 2000 kampaní a má okolo 180.000 publisherov vo viac ako 80 krajinách sveta.