Expert na český, ale aj CEE a balkánsky e-commerce
Dnes, v čase marketplaces a priamo nutnosti expanzie, ponúka Dognet pomocnú ruku na viacerých trhoch. Hlavné zastúpenie a know-how má hlavne v CEE a na Balkáne. Nechce byť globálnou firmou, ktorá má tisíce klientov a globálny manažment. Za viac ako 11 rokov existencie Dognet považuje za kľúčové nie to, kto obsluhuje koľko trhov, ale to, akú tam má reálnu pozíciu, skúsenosti a zastúpenie.
„S Dognetom spolupracujeme už viac ako 8 rokov. Mesačne nám táto spolupráca prináša stovky realizovaných transakcií a pre nás je affiliate marketing jeden zo stabilných výkonnostných prvkov. Pri expanzii na nové európske trhy bola pre nás voľba Dognetu jasná. Nešlo len o našu úspešnú spoluprácu na českom trhu, ale aj o ich hlbokú znalosť trhov, na ktoré sme vstupovali,“ hovorí Jan Skalický, Marketing & Sales Director, 4home.
Každý trh je iný, každý je špecifický. Dokonca aj český a slovenský trh nie je rovnaký, hoci sme si blízki. To vedia aj v Dognete, a preto majú v Prahe už viac ako 6 rokov osobné zastúpenie, podobne ako v chorvátskom Záhrebe. Maďarský trh obsluhuje Dognet v Bratislave a v roku 2025 plánuje v rámci expanzie zastúpenie aj pre rumunský a bulharský trh.
Odmietanie klientov? Dognet spolupracuje len s tými, ktorým vedia naozaj pomôcť
Správa kampane v affiliate sieti musí byť pilotovaná a musia sa jej venovať profesionáli. Nie je to ako využitie self-servis produktu, kde klient platí predplatné, a tým to pre službu končí. V Dognete si už od jeho vzniku zakladajú na kvalite služby a servise klientom. Aj preto má dnes sieť vo svojej správe takmer 1 000 kampaní po celej CEE a na Balkáne.
„Náš prístup je o skúsenostiach a profesionalite. Ako v Prahe, tak aj v ostatných pobočkách máme seniorných kolegov s dlhoročnými skúsenosťami v odbore. Vďaka tomu dokážeme poradiť, ako optimálne nastaviť affiliate v rámci online marketingového mixu daného klienta,“ konštatuje Roman Dobiáš, Country Manager pre Dognet Česko.
Predsa len, affiliate marketing je o partnerskej spolupráci s publishermi. Oni nie sú ani stroje, ani reklamný systém. Na nich závisí úspešnosť affiliate kampane a bez nich by mala presne nulovú efektivitu. Dognet sa sústreďuje na kampane a klientov, ktorým sa oplatí venovať a publisheri o nich budú mať záujem. Inak je to pre všetky strany len vyhodený čas a peniaze.
Preto sieť zastáva zdanlivo nelogický prístup – spoluprácu nadväzuje len s e-shopmi, ktorým vie affiliate kampaň reálne pomôcť. A to nie je štandardom.
„Pre nás má zmysel spolupráca s klientmi, ktorí majú potenciál získať z affiliate marketingu maximum. Zo skúseností vieme, komu sa spolupráca oplatí a komu nie. Nemá význam spúšťať čo najviac kampaní, a potom čakať, koľko klientov bude za pár mesiacov nespokojných,” dodáva Roman Dobiáš.
Takýmto prístupom Dognet spustil v tomto roku už desiatky affiliate kampaní, ktorým vedia dať pridanú hodnotu a potenciál k úspechu.
Ak máte pocit, že vaše affiliate kampane nefungujú tak, ako by mali, alebo sa ešte len chystáte affiliate vyskúšať, stojí za to poradiť sa s odborníkmi, ktorí našim trhom rozumejú. Spoločne zistíte, či má affiliate pre váš e-shop zmysel a ako môžete vďaka nemu zvýšiť svoje predaje. Poobzerajte sa po férovom partnerovi pre affiliate, ktorému dôverujú stovky značiek v Česku a v celej Európe. Dognet ponúka bezplatnú konzultáciu a pokiaľ vyhodnotí, že váš e-shop má potenciál, spustí kampaň bez akýchkoľvek záväzkov. V prípade záujmu sa na vás tešia špecialisti na hello@dognet.cz.