A/B testovanie je nástroj na vylepšenie konverzného pomeru eshopu. Pripravia sa pri ňom dve varianty stránky, každá z nich má iný design, je inak upravená, aby sa zistilo, ktorá z nich je efektívnejšia. Jedna z týchto častí sa zobrazuje jednej časti návštevníkov, druhá tej druhej časti. Výsledok sa potom hodnotí podľa určeného cieľa, teda miery konverzie. Tie môžu byť napríklad vyplnenie formulára, alebo samotný nákup produktov. Môžu sa merať rôznymi nástrojmi, napríklad cez Google Analytics
Influenceri chcú férovú odmenu a tvorivú slobodu, nie slávne značky
Značky, ktoré sa snažia spolupracovať s influencermi, často netrafia podstatu. Nový výskum ukazuje, že influenceri kladú oveľa väčší dôraz na zdieľané hodnoty a jasné finančné podmienky než na to, či ide o známu značku. A chcú mať aj slovo v kreatíve – čo im väčšina firiem stále neumožňuje.