A/B testovanie je nástroj na vylepšenie konverzného pomeru eshopu. Pripravia sa pri ňom dve varianty stránky, každá z nich má iný design, je inak upravená, aby sa zistilo, ktorá z nich je efektívnejšia. Jedna z týchto častí sa zobrazuje jednej časti návštevníkov, druhá tej druhej časti. Výsledok sa potom hodnotí podľa určeného cieľa, teda miery konverzie. Tie môžu byť napríklad vyplnenie formulára, alebo samotný nákup produktov. Môžu sa merať rôznymi nástrojmi, napríklad cez Google Analytics
Čo je spam?
Čo sa vám vybaví pri slove spam? Zázračné tabletky z internetových lekární, výhra v záhadnej lotérií, žiadosti o peniaze od “princov” z iných krajín, alebo snáď jedlo Spam? Každý piatok prinášame krátku exegézu často používaných pojmov. Dnes si vysvetlíme definíciu výrazu spam. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]