A/B testovanie je nástroj na vylepšenie konverzného pomeru eshopu. Pripravia sa pri ňom dve varianty stránky, každá z nich má iný design, je inak upravená, aby sa zistilo, ktorá z nich je efektívnejšia. Jedna z týchto častí sa zobrazuje jednej časti návštevníkov, druhá tej druhej časti. Výsledok sa potom hodnotí podľa určeného cieľa, teda miery konverzie. Tie môžu byť napríklad vyplnenie formulára, alebo samotný nákup produktov. Môžu sa merať rôznymi nástrojmi, napríklad cez Google Analytics
Slovenský e-commerce v Q3: Slabé leto zachránil septebmer
Slovenský e-commerce si v tomto roku udržuje jednociferný rast. Po predchádzajúcich dvoch štvrťrokoch tohto roku sa podarilo udržať pozitívny trend aj v tom treťom, ktorý skončil s rastom tržieb 3 % v porovnaní s predchádzajúcim rokom. E-commerce však mohol dosiahnuť lepší výsledok, ak by nedošlo k spomaleniu záujmu zákazníkov o nákupy v hlavných kategóriách produktov, ako je napríklad spotrebná elektronika. Skokanom kvartálu je zrnková […]