4P označuje po anglicky pojmy product, prize, promotion, place. Je to stratégia, pri ktorej sa vytvára portfólio produktov, teda ponuka organizácie. Ako prvý je produkt, ktorý sa bude predávať, a to z hľadiska ceny, kvality, alebo rôznych ďalších atribútov týkajúcich sa daného produktu, alebo služby. Prize označuje cenu, či už tovaru, alebo aj všeobecné hospodárenie firmy. Promotion je propagácia tovaru a place označuje spôsob distribúcie, ktorým sa dostane výrobok k zákazníkom.
Čo je spam?
Čo sa vám vybaví pri slove spam? Zázračné tabletky z internetových lekární, výhra v záhadnej lotérií, žiadosti o peniaze od “princov” z iných krajín, alebo snáď jedlo Spam? Každý piatok prinášame krátku exegézu často používaných pojmov. Dnes si vysvetlíme definíciu výrazu spam. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]