1 min. čítanie

4A v marketingu

Model 4A označuje marketingovú stratégiu, pomocou ktorej sa zistí, či sa oplatí daný produkt, alebo službu ponúknuť skupine zákazníkov. Prvým bodom je affordability, teda cenová dostupnosť, ktorá je najmä z pohľadu zákazníka.

Model 4A označuje marketingovú stratégiu, pomocou ktorej sa zistí, či sa oplatí daný produkt, alebo službu ponúknuť skupine zákazníkov. Prvým bodom je affordability, teda cenová dostupnosť, ktorá je najmä z pohľadu zákazníka. Druhým je availability, a teda celková dostupnosť, akým spôsobom reklamy môže značka osloviť zákazníka. Ďalším bodom je awareness, čo označuje povedomie o produkte. Posledným bodom je acceptability a teda prijateľnosť, či už ide o povedomie o danom produkte, alebo ochota vyskúšať produkt či službu.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
6 min. čítanie

Čo je spam?

Čo sa vám vybaví pri slove spam? Zázračné tabletky z internetových lekární, výhra v záhadnej lotérií, žiadosti o peniaze od “princov” z iných krajín, alebo snáď jedlo Spam? Každý piatok prinášame krátku exegézu často používaných pojmov. Dnes si vysvetlíme definíciu výrazu spam. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
3 min. čítanie

Ako napísať zavináč na klávesnici?

Zavináč? Nie, nemáme na mysli druh ryby. Ani pochúťku v slanom náleve z čias komunistických staničných bufetov. Hovoríme o označení pre znak @, ktorý najčastejšie používame v kontexte elektronickej pošty. Skúsme si dnes niečo povedať o znaku, ktorý je našou každodennou súčasťou. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
4 min. čítanie

Čo je hoax?

V súčasnom kontexte sociálnych sietí ľudia za hoax považujú informácie, s ktorými sa buď nestotožňujú, alebo ktoré odporujú ich videniu sveta. Svet nie je čiernobiely, ty máš svoj názor, ja mám svoj názor, pravda je relatívna a podobné frázy nás chcú presvedčiť, že nemôžeme spoľahlivo určiť pravosť a pravdivosť informácií. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok