Model 4A označuje marketingovú stratégiu, pomocou ktorej sa zistí, či sa oplatí daný produkt, alebo službu ponúknuť skupine zákazníkov. Prvým bodom je affordability, teda cenová dostupnosť, ktorá je najmä z pohľadu zákazníka. Druhým je availability, a teda celková dostupnosť, akým spôsobom reklamy môže značka osloviť zákazníka. Ďalším bodom je awareness, čo označuje povedomie o produkte. Posledným bodom je acceptability a teda prijateľnosť, či už ide o povedomie o danom produkte, alebo ochota vyskúšať produkt či službu.
Weby budú môcť účtovať AI prehľadávačom. Cloudflare už spúšťa testy
Dni, kedy mohli AI firmy bezplatne prehľadávať web a zbierať obsah, sa možno blížia ku koncu. Cloudflare práve predstavil novinku s názvom „Pay per Crawl“ – systém, vďaka ktorému môžu majitelia webov zarábať na tom, keď ich navštívia AI boti. Ide o pomerne zásadnú vec pre každého, kto tvorí obsah online.