Model 4A označuje marketingovú stratégiu, pomocou ktorej sa zistí, či sa oplatí daný produkt, alebo službu ponúknuť skupine zákazníkov. Prvým bodom je affordability, teda cenová dostupnosť, ktorá je najmä z pohľadu zákazníka. Druhým je availability, a teda celková dostupnosť, akým spôsobom reklamy môže značka osloviť zákazníka. Ďalším bodom je awareness, čo označuje povedomie o produkte. Posledným bodom je acceptability a teda prijateľnosť, či už ide o povedomie o danom produkte, alebo ochota vyskúšať produkt či službu.
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]