1 min. čítanie

4A v marketingu

Model 4A označuje marketingovú stratégiu, pomocou ktorej sa zistí, či sa oplatí daný produkt, alebo službu ponúknuť skupine zákazníkov. Prvým bodom je affordability, teda cenová dostupnosť, ktorá je najmä z pohľadu zákazníka.

Model 4A označuje marketingovú stratégiu, pomocou ktorej sa zistí, či sa oplatí daný produkt, alebo službu ponúknuť skupine zákazníkov. Prvým bodom je affordability, teda cenová dostupnosť, ktorá je najmä z pohľadu zákazníka. Druhým je availability, a teda celková dostupnosť, akým spôsobom reklamy môže značka osloviť zákazníka. Ďalším bodom je awareness, čo označuje povedomie o produkte. Posledným bodom je acceptability a teda prijateľnosť, či už ide o povedomie o danom produkte, alebo ochota vyskúšať produkt či službu.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI asistent Rufus: Nová éra reklamy na Amazon Ads
2 min. čítanie

AI asistent Rufus: Nová éra reklamy na Amazon Ads

Amazon opäť rozširuje svoje reklamné možnosti. Generatívny AI asistent Rufus začína integrovať sponzorované príspevky priamo do zákazníckych konverzácií. Aj keď táto funkcia je zatiaľ dostupná len v USA, ide o dôležitý trend, ktorý môžeme v budúcnosti očakávať aj na európskych trhoch.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+