Model 4A označuje marketingovú stratégiu, pomocou ktorej sa zistí, či sa oplatí daný produkt, alebo službu ponúknuť skupine zákazníkov. Prvým bodom je affordability, teda cenová dostupnosť, ktorá je najmä z pohľadu zákazníka. Druhým je availability, a teda celková dostupnosť, akým spôsobom reklamy môže značka osloviť zákazníka. Ďalším bodom je awareness, čo označuje povedomie o produkte. Posledným bodom je acceptability a teda prijateľnosť, či už ide o povedomie o danom produkte, alebo ochota vyskúšať produkt či službu.
Televízia už nie je len televízia. Ako sa mení sledovanie videoobsahu a čo to znamená pre značky
Ako dnes ľudia sledujú videoobsah? Čo považujú za „televíziu“ a kde reklama funguje najlepšie? CTV zatiaľ nie je v stredobode pozornosti nášho e-commerce, no vývoj v zahraničí naznačuje, že by sa to mohlo čoskoro zmeniť. Nová štúdia RTL AdAlliance ponúka jasné dáta a trendy, ktoré sa oplatí vnímať. A ukazuje, že o úspechu videa nerozhoduje […]