Vďaka novinke Pinterest Ad Labs môžu vybrané značky experimentovať s novými kreatívnymi a reklamnými nástrojmi.
Personalizované generovanie pozadia
Príťažlivé obrázky, ktoré budú odrážať vkus každého zvlášť? Sen sa stáva realitou: Pinterest experimentuje s personalizovaným generovaním pozadia pomocou vlastného modelu umelej inteligencie. Tento nástroj využíva rozsiahle údaje z vizuálneho vyhľadávania a vkusu. Napríklad namiesto zobrazenia produktu na obyčajnom bielom pozadí môže nástroj generovať pozadia, ktoré sú v súlade s estetickými preferenciami používateľov.
Koláže ako nový spôsob vizuálneho kurátorstva
Inzerenti teraz môžu vytvárať a propagovať koláže. Tento formát umožňuje používateľom interagovať s kolážou, ťuknúť na označené produkty a dozvedieť sa viac o značke a jej ponuke. Prvé testy so značkami ako Wayfair ukázali sľubné výsledky, pričom koláže priniesli o 28 % efektívnejšie náklady na kliknutie (CPC) a 5,4-krát vyššiu angažovanosť v porovnaní s maloobchodnými referenčnými hodnotami.
Pinterest Performance+: Zvýšenie efektivity kampaní
Pinterest Performance+ je balík nástrojov na automatizáciu a AI, ktorý pomôže zjednodušiť vytváranie kampaní založených na cieľoch a zlepšenie výkonnosti inzerentov. Performance+, ktorý je v súčasnosti v uzavretej beta verzii, integruje najnovšie funkcie umelej inteligencie a automatizácie s cieľom pomôcť marketérom zvýšiť efektivitu kampaní. Prvé testovanie naznačuje výrazné zlepšenie nákladov na akvizíciu (CPA) pre konverzné a katalógové predajné kampane a skrátenie času na vytvorenie kampane o 50 %.
Bezpečnosť značky
Pinterest tiež posilňuje svoj záväzok k bezpečnosti značiek prostredníctvom rozšírených opatrení a nových partnerstiev.
Ako Pinterest uvádza v stanovisku:
“Spolupracovali sme so spoločnosťou Integral Ad Science (IAS), aby sme zabezpečili meranie bezpečnosti značky na všetkých monetizovaných trhoch v súlade s rámcom Globálnej aliancie pre zodpovedné médiá (GARM) ako súčasť celkovej kvality médií pre Pinterest. Multimediálna technológia IAS založená na umelej inteligencii využíva strojové učenie na analýzu jednotlivých snímok, pričom kombinuje obrazové, zvukové a textové signály na presnú klasifikáciu pinov v širokom rozsahu.”
Inovácie sociálnej siete Pinterest predstavujú nové príležitosti na zlepšenie marketingových stratégií v e-commerce. Experimentovaním s novými kreatívnymi nástrojmi, optimalizáciou výkonu kampaní a zaistením bezpečnosti značky môžu manažéri sociálnych sietí efektívnejšie využívať Pinterest na zvýšenie angažovanosti a predaja.