2 min. čítanie

Zobrazovať produkty na personalizovanom pozadí? Novinka od Pinterestu vyzerá sľubne

Pinterest predstavuje niekoľko nástrojov a funkcií založených na umelej inteligencii. Ich cieľom je zlepšiť kreatívny obsah, výkonnosť kampaní a zabezpečiť bezpečnosť značky.

Zobrazovať produkty na personalizovanom pozadí? Novinka od Pinterestu vyzerá sľubne
Zdroj: Pinterest

Vďaka novinke Pinterest Ad Labs môžu vybrané značky experimentovať s novými kreatívnymi a reklamnými nástrojmi.

Personalizované generovanie pozadia

Príťažlivé obrázky, ktoré budú odrážať vkus každého zvlášť? Sen sa stáva realitou: Pinterest experimentuje s personalizovaným generovaním pozadia pomocou vlastného modelu umelej inteligencie. Tento nástroj využíva rozsiahle údaje z vizuálneho vyhľadávania a vkusu. Napríklad namiesto zobrazenia produktu na obyčajnom bielom pozadí môže nástroj generovať pozadia, ktoré sú v súlade s estetickými preferenciami používateľov.

Koláže ako nový spôsob vizuálneho kurátorstva

Inzerenti teraz môžu vytvárať a propagovať koláže. Tento formát umožňuje používateľom interagovať s kolážou, ťuknúť na označené produkty a dozvedieť sa viac o značke a jej ponuke. Prvé testy so značkami ako Wayfair ukázali sľubné výsledky, pričom koláže priniesli o 28 % efektívnejšie náklady na kliknutie (CPC) a 5,4-krát vyššiu angažovanosť v porovnaní s maloobchodnými referenčnými hodnotami.

Pinterest Performance+: Zvýšenie efektivity kampaní

Pinterest Performance+ je balík nástrojov na automatizáciu a AI, ktorý pomôže zjednodušiť vytváranie kampaní založených na cieľoch a zlepšenie výkonnosti inzerentov. Performance+, ktorý je v súčasnosti v uzavretej beta verzii, integruje najnovšie funkcie umelej inteligencie a automatizácie s cieľom pomôcť marketérom zvýšiť efektivitu kampaní. Prvé testovanie naznačuje výrazné zlepšenie nákladov na akvizíciu (CPA) pre konverzné a katalógové predajné kampane a skrátenie času na vytvorenie kampane o 50 %.

Bezpečnosť značky

Pinterest tiež posilňuje svoj záväzok k bezpečnosti značiek prostredníctvom rozšírených opatrení a nových partnerstiev.

Ako Pinterest uvádza v stanovisku:

“Spolupracovali sme so spoločnosťou Integral Ad Science (IAS), aby sme zabezpečili meranie bezpečnosti značky na všetkých monetizovaných trhoch v súlade s rámcom Globálnej aliancie pre zodpovedné médiá (GARM) ako súčasť celkovej kvality médií pre Pinterest. Multimediálna technológia IAS založená na umelej inteligencii využíva strojové učenie na analýzu jednotlivých snímok, pričom kombinuje obrazové, zvukové a textové signály na presnú klasifikáciu pinov v širokom rozsahu.”

Inovácie sociálnej siete Pinterest predstavujú nové príležitosti na zlepšenie marketingových stratégií v e-commerce. Experimentovaním s novými kreatívnymi nástrojmi, optimalizáciou výkonu kampaní a zaistením bezpečnosti značky môžu manažéri sociálnych sietí efektívnejšie využívať Pinterest na zvýšenie angažovanosti a predaja.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce
3 min. čítanie

Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce

TikTok zverejnil štvrtú správu o transparentnosti podľa Zákona o digitálnych službách (DSA), ktorá poskytuje jasnejší pohľad na praktiky moderácie obsahu na tejto obľúbenej sociálnej sieti. Dokument mapuje obdobie od júla do decembra 2024 a prináša niekoľko kľúčových zistení dôležitých pre e-commerce stratégie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z
4 min. čítanie

Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z

Sociálna sieť Yope sa zameriava na súkromné zdieľanie fotografií v skupinách. Mladí používatelia ju rýchlo prijali a v súčasnosti si získava čoraz väčšiu popularitu. Zároveň vzbudzuje veľký záujem medzi venture kapitalistami. Aplikácia sa môže pochváliť pôsobivými číslami: denne ju využíva 800-tisíc aktívnych používateľov a mesačne až 2,2 milióna.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?
3 min. čítanie

Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?

Najnovšie údaje od spoločnosti Ipsos odhaľujú, že zákazníci používajú video platformy ako TikTok pri hľadaní nápadov pre svoje nákupy. Zistilo sa, že 3 zo 4 nakupujúcich na TikToku považujú túto platformu za najrelevantnejšiu pri objavovaní nových značiek a produktov. Tento výskum sa snaží dokázať, že tradičné vyhľadávače už nie sú hlavným prostriedkom, cez ktorý spotrebitelia […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+