2 min. čítanie

Zobrazovať produkty na personalizovanom pozadí? Novinka od Pinterestu vyzerá sľubne

Pinterest predstavuje niekoľko nástrojov a funkcií založených na umelej inteligencii. Ich cieľom je zlepšiť kreatívny obsah, výkonnosť kampaní a zabezpečiť bezpečnosť značky.

Zobrazovať produkty na personalizovanom pozadí? Novinka od Pinterestu vyzerá sľubne
Zdroj: Pinterest

Vďaka novinke Pinterest Ad Labs môžu vybrané značky experimentovať s novými kreatívnymi a reklamnými nástrojmi.

Personalizované generovanie pozadia

Príťažlivé obrázky, ktoré budú odrážať vkus každého zvlášť? Sen sa stáva realitou: Pinterest experimentuje s personalizovaným generovaním pozadia pomocou vlastného modelu umelej inteligencie. Tento nástroj využíva rozsiahle údaje z vizuálneho vyhľadávania a vkusu. Napríklad namiesto zobrazenia produktu na obyčajnom bielom pozadí môže nástroj generovať pozadia, ktoré sú v súlade s estetickými preferenciami používateľov.

Koláže ako nový spôsob vizuálneho kurátorstva

Inzerenti teraz môžu vytvárať a propagovať koláže. Tento formát umožňuje používateľom interagovať s kolážou, ťuknúť na označené produkty a dozvedieť sa viac o značke a jej ponuke. Prvé testy so značkami ako Wayfair ukázali sľubné výsledky, pričom koláže priniesli o 28 % efektívnejšie náklady na kliknutie (CPC) a 5,4-krát vyššiu angažovanosť v porovnaní s maloobchodnými referenčnými hodnotami.

Pinterest Performance+: Zvýšenie efektivity kampaní

Pinterest Performance+ je balík nástrojov na automatizáciu a AI, ktorý pomôže zjednodušiť vytváranie kampaní založených na cieľoch a zlepšenie výkonnosti inzerentov. Performance+, ktorý je v súčasnosti v uzavretej beta verzii, integruje najnovšie funkcie umelej inteligencie a automatizácie s cieľom pomôcť marketérom zvýšiť efektivitu kampaní. Prvé testovanie naznačuje výrazné zlepšenie nákladov na akvizíciu (CPA) pre konverzné a katalógové predajné kampane a skrátenie času na vytvorenie kampane o 50 %.

Bezpečnosť značky

Pinterest tiež posilňuje svoj záväzok k bezpečnosti značiek prostredníctvom rozšírených opatrení a nových partnerstiev.

Ako Pinterest uvádza v stanovisku:

“Spolupracovali sme so spoločnosťou Integral Ad Science (IAS), aby sme zabezpečili meranie bezpečnosti značky na všetkých monetizovaných trhoch v súlade s rámcom Globálnej aliancie pre zodpovedné médiá (GARM) ako súčasť celkovej kvality médií pre Pinterest. Multimediálna technológia IAS založená na umelej inteligencii využíva strojové učenie na analýzu jednotlivých snímok, pričom kombinuje obrazové, zvukové a textové signály na presnú klasifikáciu pinov v širokom rozsahu.”

Inovácie sociálnej siete Pinterest predstavujú nové príležitosti na zlepšenie marketingových stratégií v e-commerce. Experimentovaním s novými kreatívnymi nástrojmi, optimalizáciou výkonu kampaní a zaistením bezpečnosti značky môžu manažéri sociálnych sietí efektívnejšie využívať Pinterest na zvýšenie angažovanosti a predaja.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
TikTok predstavuje Search Ads Campaign
3 min. čítanie

TikTok predstavuje Search Ads Campaign

TikTok rozširuje svoje reklamné možnosti uvedením novej funkcie Search Ads Campaign. Jej cieľom je osloviť používateľov s vysokou pravdepodobnosťou nákupu prostredníctvom výsledkov vyhľadávania v aplikácii TikTok. Čoraz viac ľudí používa sociálne platformy na vyhľadávanie produktov namiesto tradičných vyhľadávačov. A TikTok chce inzerentom umožniť cielenie na používateľov práve v momente, keď aktívne hľadajú informácie.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+