3 min. čítanie

Zákazníci majú záujem chrániť svoje objednávky

Najnovší prieskum spoločnosti Cover Genius sa pozrel na to, ako veľmi zákazníkom záleží na ochrane výrobkov, ktoré si kupujú. Teda či sú ochotní poistiť si zásielku proti poškodeniu alebo krádeži.

Zákazníci majú záujem chrániť svoje objednávky
Zdroj: Depositphotos

Potreba komplexnej ochrany

Prieskum sa uskutočnil 12 krajinách – v USA, Mexiku, Brazílii, Austrálii, Indii, Južnej Kórei, Nemecku, Spojenom kráľovstve, Poľsku, Španielsku vo Švédsku a vo Francúzsku. Respondenti všetkých krajín sa v otázke ochrany objednávok stavajú pozitívne v nadpolovičnej väčšine.

Bezpečnosť výrobkov má pre spotrebiteľov obrovský význam. Začleniť možnosť ochrany do online nákupu teda podľa všetkého dáva zmysel.

„V našom prieskume medzi 600 nemeckými spotrebiteľmi väčšina respondentov (73 %) uviedla, že si chce kúpiť ochranu produktov priamo od svojich obľúbených značiek (predajcov, výrobcov a platobných aplikácií), a to v rámci nákupnej cesty aj po nákupe,“ uvádza správa.

Respondenti vo Švédsku súhlasili v 61 %, v Austrálii v 65 %, USA v 68 % a Južnej Kórei v 69 %. V Spojenom kráľovstve a Francúzsku dopyt narástol na 71 %, Poľsko dosiahlo 77 %, Španielsko dokonca 81 %. Najvyšší záujem vyjadrili Brazílčania (86 %), Mexičania (90 %) a Indi dokonca až 95 %.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Dôležité marketingové techniky e-commerce

  1. Pohodlie uvádzali respondenti ako hlavnú motiváciu pre nákup dodatočnej ochrany. Pre e-commerce sa ponúka zjednodušenie postupu a ponuka v košíku aj po nákupe.
  2. Prémiový potenciál: Spotrebitelia sú v priemere ochotní minúť o 19 % viac za výrobky, ktoré obsahujú integrovanú ochranu. To poskytuje vynikajúcu príležitosť na zvýšenie priemernej transakčnej ceny vašich online kampaní.
  3. Výhodné balíčky: 59 % zákazníkov si s väčšou pravdepodobnosťou vyberie ochranu. Zvážte ponuku celých balíkov, ktoré pokrývajú krádež a stratu, ochranu pred poškodením a predĺženú záruku.
  4. Zameranie kategórie: Osobná elektronika je najobľúbenejším tovarom, pri ktorom kupujúci požadujú ochranu. E-shopy s týmto zameraním by mali výrazne zvážiť podobné stratégie personalizovanej ochrany.
  5. Na reklamáciách záleží: Pozitívna skúsenosť s reklamáciami môže premeniť zákazníkov na ambasádorov značky – až 84 % respondentov uviedlo, že po uspokojivom reklamačnom procese by značku odporučili.
Týždenný podcast UPdate

Budúcnosť stratégie vášho online obchodu

Preferencie spotrebiteľov sa vyvíjajú a spolu s nimi aj samotná e-commerce scéna. Pri pohľade do budúcnosti sa predpokladá, že v rámci dodatočnej ochrany budú populárne luxusné predmety (29 %), domáce spotrebiče (59 %) a osobné pomôcky (68 %). Zvážte teda poskytovanie komplexných služieb ochrany pre položky s vysokou hodnotou.

Využitie ochrany produktov na podporu e-commerce

  1. Zlepšenie zákazníckej skúsenosti: Integrujte bezpečnostné opatrenia do nákupného procesu.
  2. Využívajte ochranu produktov ako rozlišovací prvok na konkurenčnom trhu e-commerce.
  3. Vo svojich ponukách zdôraznite kategórie s vysokým záujmom, ako je elektronika a luxusný tovar, a potom vytvorte stratégie ochrany prispôsobené týmto konkrétnym odvetviam.
  4. Investícia do správneho spracovania reklamácií zvýši retenciu klientov a podporí pozitívne ohlasy.
  5. Ak chcete zvýšiť dôveru a spokojnosť zákazníkov, ponúknite niekoľko možností ochrany, napríklad ochranu pri preprave, krytie náhodného poškodenia a predĺženú záruku.
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články