2 min. čítanie

YouTube pokročil s A/B testingom miniatúr. Dočkáme sa možno už tento rok

Jedna z najžiadanejších funkcií zo strany tvorcov na YouTube je mať možnosť testovať náhľady. Platforma komunikovala zavedenie tohto prvku už minulý rok.

YouTube pokročil s A/B testingom miniatúr. Dočkáme sa možno už tento rok
Zdroj: Depositphotos

V júni minulého roka YouTube hovoril o tom, že tvorcom prinesie dlho požadovanú funkciu – testovanie miniatúr, teda náhľadov videí, ktoré tvorcom pomôžu optimalizovať výkonnosť ich obsahu. Vo videu avizovali, že tvorcovia budú môcť nahrať až 3 varianty obrázkov, aby vyhodnotili, ktorý prináša najlepšie prekliky. A/B testing môže byť spustený až po dobu 2 týždňov.

|

Plaforma skúšala novinku v malom merítku, aktuálne sa však testovanie rozšírilo až na 50 tisíc kanálov s rôznym zameraním. Tvrdí tak Rene Ritchie, zástupca spoločnosti YouTube pre styk s tvorcami:

„Testovanie miniatúr je stále v štádiu testovania. Od konca minulého roka sa testovanie rozšírilo na 50 tisíc kanálov rôznych typov, veľkostí a regiónov v rámci YouTube (čo je stále malé číslo vzhľadom na to, koľko kanálov je na YouTube). To bude pokračovať, kým tím nebude mať pocit, že produkt prináša tvorcom to, čo potrebuje, a potom sa začne prechádzať do režimu spustenia. Zatiaľ nemáme žiadny časový plán, pretože je ťažké predpovedať, ako rýchlo alebo pomaly budú prebiehať testy takéhoto rozsahu, ale hneď ako bude pripravený na spustenie, YouTube dá určite všetkým vedieť.“

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Spoločnosť Mediam Group by Aleph sa stala oficiálnym obchodným zástupcom Google Ads na Slovensku
4 min. čítanie

Spoločnosť Mediam Group by Aleph sa stala oficiálnym obchodným zástupcom Google Ads na Slovensku

Mediam Group, súčasť Aleph, globálnej siete digitálnych expertov, oznámila svoju novú pozíciu oficiálneho obchodného zástupcu pre Google Ads na Slovensku a v Maďarsku. Cieľom strategického partnerstva medzi firmami Google a Aleph je poskytovať lokálnu podporu firmám na Slovensku. Spolupráca tak doplní prebiehajúcu priamu správu portfólia klientov spoločnosťou Google.

Michal Haman Michal Haman
Client Partner v Aleph Slovensko
Instagramové príspevky sa zobrazujú vo výsledkoch Google vyhľadávania
3 min. čítanie

Instagramové príspevky sa zobrazujú vo výsledkoch Google vyhľadávania

10. júla 2025 nastala významná zmena pre e-commerce značky, ktoré využívajú Instagram. Vaše príspevky o produktoch, zákulisný obsah či recenzie zákazníkov sa teraz môžu objaviť vo výsledkoch vyhľadávania na Googli – aj vtedy, keď daný používateľ nemá Instagram a vôbec vás nesleduje.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge Europe