2 min. čítanie

YouTube pokročil s A/B testingom miniatúr. Dočkáme sa možno už tento rok

Jedna z najžiadanejších funkcií zo strany tvorcov na YouTube je mať možnosť testovať náhľady. Platforma komunikovala zavedenie tohto prvku už minulý rok.

YouTube pokročil s A/B testingom miniatúr. Dočkáme sa možno už tento rok
Zdroj: Depositphotos

V júni minulého roka YouTube hovoril o tom, že tvorcom prinesie dlho požadovanú funkciu – testovanie miniatúr, teda náhľadov videí, ktoré tvorcom pomôžu optimalizovať výkonnosť ich obsahu. Vo videu avizovali, že tvorcovia budú môcť nahrať až 3 varianty obrázkov, aby vyhodnotili, ktorý prináša najlepšie prekliky. A/B testing môže byť spustený až po dobu 2 týždňov.

|

Plaforma skúšala novinku v malom merítku, aktuálne sa však testovanie rozšírilo až na 50 tisíc kanálov s rôznym zameraním. Tvrdí tak Rene Ritchie, zástupca spoločnosti YouTube pre styk s tvorcami:

“Testovanie miniatúr je stále v štádiu testovania. Od konca minulého roka sa testovanie rozšírilo na 50 tisíc kanálov rôznych typov, veľkostí a regiónov v rámci YouTube (čo je stále malé číslo vzhľadom na to, koľko kanálov je na YouTube). To bude pokračovať, kým tím nebude mať pocit, že produkt prináša tvorcom to, čo potrebuje, a potom sa začne prechádzať do režimu spustenia. Zatiaľ nemáme žiadny časový plán, pretože je ťažké predpovedať, ako rýchlo alebo pomaly budú prebiehať testy takéhoto rozsahu, ale hneď ako bude pripravený na spustenie, YouTube dá určite všetkým vedieť.”

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Na českom trhu sa darí online objednávkam služieb
2 min. čítanie

Na českom trhu sa darí online objednávkam služieb

Nákup služieb online v Česku vykonalo najviac spotrebiteľov v doterajšom priebehu roka. Podľa pravidelného výskumu Asociácie pre elektronickú komerciu (APEK) to v júni bolo viac ako 28 % internetových užívateľov. V predchádzajúcich mesiacoch bola zvyčajná hodnota o tri až štyri percentuálne body nižšia.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+