1 min. čítanie

WhatsApp prináša firmám niekoľko nových funkcií

S novými obchodnými nástrojmi, ktoré spoločnosť Meta zavádza do aplikácie WhatsApp, chce zrýchliť komunikáciu so spoločnosťami. Predstavujeme 3 novinky, ktoré sa čoskoro dostanú do celého sveta.

WhatsApp prináša firmám niekoľko nových funkcií
Zdroj: blog.whatsapp.com

S novými obchodnými nástrojmi, ktoré spoločnosť Meta zavádza do aplikácie WhatsApp, chce zrýchliť komunikáciu so spoločnosťami. Predstavujeme 3 novinky, ktoré sa čoskoro dostanú do celého sveta.

WhatsApp Flows vás priblíži k zákazníkom

Spoločnosti, ktoré používajú platformu WhatsApp Business, už v najbližších týždňoch budú môcť používať novinku Flows. Táto funkcia umožní firmám ponúkať rozšírené služby svojim zákazníkom, ako je rezervácia schôdzky, objednávanie jedla alebo rezervácia miesteniek vo vlaku bez toho, aby používatelia museli opustiť aplikáciu.

Zdroj: blog.whatsapp.com

Platby vo WhatsApp

Rozšírenie aplikácie prichádza aj s možnosťou platby. Užívatelia budú môcť pridávať položky do košíka a vykonávať platby svojimi preferovanými metódami. Táto novinka sa aktuálne testuje v Indii a ak sa uchytí, Meta ju plánuje rozšíriť ďalej.

Zdroj: blog.whatsapp.com

Overí aj firemné profily

Spoločnosť Meta chce program Meta Verified rozšíriť aj na firemné profily. Súčasťou bude aj overenie pomocou aplikácie WhatsApp. Okrem známeho modrého krúžka s fajkou sa firmy potešia výhodám ako je priama podpora, možnosť vytvoriť si vlastnú WhatsApp stránku a podpora viacerých zariadení, aby zákazníkom mohli odpovedať viacerí zamestnanci. Tento program si najprv vyskúšajú malé firmy, ktoré využívaju WhatsApp Business.

Zdroj: blog.whatsapp.com

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+