Výkonnostný marketing sa zameriava na sekundárny výkon kampaní. To znamená, že po tom, čo si určí ciele, tak analyzuje a meria už priamo dokončené akcie na webe inzerenta, teda konverzie. Primárny výkon môže byť napríklad impresia, alebo kliknutie na banner, sekundárny je už samotná konverzia, teda nákup, alebo registrácia. Zdroje návštevnosti môžu byť rôzne a to napríklad PPC reklama, alebo affiliate marketing. Na základe údajov z týchto konverzií si potom môže majiteľ optimalizovať svoj web, aby fungoval čo najefektívnejšie.
Reklamy na Reddite dostávajú vlastné skóre kvality. Čo to znamená?
Reddit zavádza nové funkcie vo svojom Ads Manageri, ktoré majú pomôcť inzerentom lepšie nastavovať a optimalizovať kampane. Základom tejto zmeny je algoritmické centrum odporúčaní, ktoré hodnotí váš reklamný účet a ponúka prispôsobené tipy na zlepšenie.