Výkonnostný marketing sa zameriava na sekundárny výkon kampaní. To znamená, že po tom, čo si určí ciele, tak analyzuje a meria už priamo dokončené akcie na webe inzerenta, teda konverzie. Primárny výkon môže byť napríklad impresia, alebo kliknutie na banner, sekundárny je už samotná konverzia, teda nákup, alebo registrácia. Zdroje návštevnosti môžu byť rôzne a to napríklad PPC reklama, alebo affiliate marketing. Na základe údajov z týchto konverzií si potom môže majiteľ optimalizovať svoj web, aby fungoval čo najefektívnejšie.
Čo je spam?
Čo sa vám vybaví pri slove spam? Zázračné tabletky z internetových lekární, výhra v záhadnej lotérií, žiadosti o peniaze od “princov” z iných krajín, alebo snáď jedlo Spam? Každý piatok prinášame krátku exegézu často používaných pojmov. Dnes si vysvetlíme definíciu výrazu spam. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]