Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
3 min. čítanie

V hypermarketoch Albert môžu teraz inzerovať aj zadávatelia online reklamy

Reťazec Albert patrí k tradičným maloobchodným hráčom, ale rozhodne nepatrí k tým, ktorí sa vyhýbajú novým technológiám. Vďaka tomu môžu teraz online inzerenti inzerovať vo vybraných hypermarketoch.

V hypermarketoch Albert môžu teraz inzerovať aj zadávatelia online reklamy

80 digitálnych obrazoviek v 20 hypermarketoch

O inováciu sa postarala spoločnosť Vision Thing v spolupráci s POS Media a reťazcom Albert. Spoločnosť POS Media, líder v oblasti shopper marketingu, nainštalovala 80 digitálnych obrazoviek v 20 modernizovaných hypermarketoch Albert po celej Českej republike. Spoločnosť Vision Thing následne tieto obrazovky integrovala do svojej programatickej siete, prostredníctvom ktorej v súčasnosti nakupuje reklamný priestor na vonkajších digitálnych billboardoch (DOOH) v Českej republike a na Slovensku.

Programatický nákup využívajú inzerenti najmä na nákup reklamného priestoru v online prostredí. Cieľom spoločností POS Media a Vision Thing bolo prepojiť tieto dva svety, t. j. svet online reklamy s tradičným maloobchodom.

“Vision Thing spolu s POS Media a Albertom otvárajú novú kapitolu v českom reklamnom priemysle spojením najmodernejšieho spôsobu reklamy s významným retailovým hráčom na našom trhu. Ide o vôbec prvú príležitosť pre značky a inzerentov dostať svoju reklamu priamo do maloobchodu rovnakým spôsobom, na aký sú zvyknutí pri nákupe online reklamy,” hovorí Richard Němec, generálny riaditeľ Vision Thing.

Týždenný podcast UPdate

Inšpirácia z Ázie

Spoločnosť POS Media má veľmi dobré skúsenosti s programmatickými riešeniami zo zahraničia, najmä z Ázie, a preto sa rozhodla tento spôsob predaja digitálneho reklamného priestoru zaviesť aj v Českej republike.

“V POS Media veľmi pozorne sledujeme trendy v reklamnom priemysle, najmä tie, ktoré smerujú od tradičnej reklamy k digitálnej. Vnímame tiež rastúci význam programatickej reklamy. Preto sme využili túto jedinečnú príležitosť a rozhodli sme sa v spolupráci so spoločnosťami Vision Thing a Albert preskúmať možnosti programatickej reklamy na českom in-store trhu. Baví nás byť priekopníkmi nových trendov. Sme zvedaví na výsledky a v prípade úspechu sme pripravení tento obchodný model rozšíriť a poskytnúť inzerentom ešte atraktívnejšiu reklamnú sieť,” hovorí Dana Běloušková, managing director spoločnosti POS Media.

Reklama je dostupná v 20 hypermarketoch Albert po celej Českej republike a nákup reklamného priestoru prebieha rovnako ako v prípade ostatných DOOH plôch v sieti Vision Thing prostredníctvom nákupných platforiem DSP. Reklamný priestor je možné zakúpiť v 20 TOP modernizovaných predajniach Albert od Plzenského po Moravskosliezsky kraj a vďaka programmatic môžu teraz inzerenti cieliť svoje kampane presne podľa svojich zámerov a požiadaviek, či už lokality, času alebo pokročilých v rámci inteligentných spúšťačov, napríklad podľa aktuálneho počasia.

Digitálne LED obrazovky v hypermarketoch sú umiestnené na miestach s najvyššou frekvenciou návštevníkov, čo zaručuje široký dosah reklamy. Okrem toho podporujú internetové reklamné formáty, takže inzerenti môžu použiť hotovú kreatívu a nemusia investovať ďalšie prostriedky do úpravy a tvorby nových reklamných videí.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 
10 min. čítanie

Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 

Dnes už legendárna akcia, ktorá sa vrátila na miesto svojich začiatkov. Marketing festival sa tentokrát opäť konal v brnenskom Janáčkovom divadle. Stovky senior marketérov z Česka, Slovenska, ale aj zahraničia prišli nasávať vedomosti a spojiť sa s novým kontaktami. 9 TOP rečníkov sa krásne dopĺňalo v zaujímavom programe poskladanom na mieru súčasnej marketingovej situácie. Prinášame […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+