3 min. čítanie

V hypermarketoch Albert môžu teraz inzerovať aj zadávatelia online reklamy

Reťazec Albert patrí k tradičným maloobchodným hráčom, ale rozhodne nepatrí k tým, ktorí sa vyhýbajú novým technológiám. Vďaka tomu môžu teraz online inzerenti inzerovať vo vybraných hypermarketoch.

V hypermarketoch Albert môžu teraz inzerovať aj zadávatelia online reklamy

80 digitálnych obrazoviek v 20 hypermarketoch

O inováciu sa postarala spoločnosť Vision Thing v spolupráci s POS Media a reťazcom Albert. Spoločnosť POS Media, líder v oblasti shopper marketingu, nainštalovala 80 digitálnych obrazoviek v 20 modernizovaných hypermarketoch Albert po celej Českej republike. Spoločnosť Vision Thing následne tieto obrazovky integrovala do svojej programatickej siete, prostredníctvom ktorej v súčasnosti nakupuje reklamný priestor na vonkajších digitálnych billboardoch (DOOH) v Českej republike a na Slovensku.

Programatický nákup využívajú inzerenti najmä na nákup reklamného priestoru v online prostredí. Cieľom spoločností POS Media a Vision Thing bolo prepojiť tieto dva svety, t. j. svet online reklamy s tradičným maloobchodom.

“Vision Thing spolu s POS Media a Albertom otvárajú novú kapitolu v českom reklamnom priemysle spojením najmodernejšieho spôsobu reklamy s významným retailovým hráčom na našom trhu. Ide o vôbec prvú príležitosť pre značky a inzerentov dostať svoju reklamu priamo do maloobchodu rovnakým spôsobom, na aký sú zvyknutí pri nákupe online reklamy,” hovorí Richard Němec, generálny riaditeľ Vision Thing.

Týždenný podcast UPdate

Inšpirácia z Ázie

Spoločnosť POS Media má veľmi dobré skúsenosti s programmatickými riešeniami zo zahraničia, najmä z Ázie, a preto sa rozhodla tento spôsob predaja digitálneho reklamného priestoru zaviesť aj v Českej republike.

“V POS Media veľmi pozorne sledujeme trendy v reklamnom priemysle, najmä tie, ktoré smerujú od tradičnej reklamy k digitálnej. Vnímame tiež rastúci význam programatickej reklamy. Preto sme využili túto jedinečnú príležitosť a rozhodli sme sa v spolupráci so spoločnosťami Vision Thing a Albert preskúmať možnosti programatickej reklamy na českom in-store trhu. Baví nás byť priekopníkmi nových trendov. Sme zvedaví na výsledky a v prípade úspechu sme pripravení tento obchodný model rozšíriť a poskytnúť inzerentom ešte atraktívnejšiu reklamnú sieť,” hovorí Dana Běloušková, managing director spoločnosti POS Media.

Reklama je dostupná v 20 hypermarketoch Albert po celej Českej republike a nákup reklamného priestoru prebieha rovnako ako v prípade ostatných DOOH plôch v sieti Vision Thing prostredníctvom nákupných platforiem DSP. Reklamný priestor je možné zakúpiť v 20 TOP modernizovaných predajniach Albert od Plzenského po Moravskosliezsky kraj a vďaka programmatic môžu teraz inzerenti cieliť svoje kampane presne podľa svojich zámerov a požiadaviek, či už lokality, času alebo pokročilých v rámci inteligentných spúšťačov, napríklad podľa aktuálneho počasia.

Digitálne LED obrazovky v hypermarketoch sú umiestnené na miestach s najvyššou frekvenciou návštevníkov, čo zaručuje široký dosah reklamy. Okrem toho podporujú internetové reklamné formáty, takže inzerenti môžu použiť hotovú kreatívu a nemusia investovať ďalšie prostriedky do úpravy a tvorby nových reklamných videí.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Instagram spúšťa Edits. Čo prináša nový nástroj na úpravu videí?
3 min. čítanie

Instagram spúšťa Edits. Čo prináša nový nástroj na úpravu videí?

Instagram oficiálne predstavil Edits – svoju vlastnú aplikáciu na úpravu videí. Ocenia ju najmä tvorcovia obsahu a malé značky, ktoré chcú škálovať svoju videoprodukciu. Ide o priamu odpoveď na obľúbený nástroj CapCut, ktorý spadá pod ByteDance. V čom sa tieto aplikácie líšia a aký potenciál majú pre e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Chceš vedieť, ako sa (ne)zmení SEO po nástupe AI? Pridaj sa na webinár 13. 5. 2025 s TOP SK/CZ SEO špecialistami!
3 min. čítanie

Chceš vedieť, ako sa (ne)zmení SEO po nástupe AI? Pridaj sa na webinár 13. 5. 2025 s TOP SK/CZ SEO špecialistami!

Optimalizácia pre vyhľadávače sa neustále vyvíja – a rok 2025 nie je výnimkou. Zatiaľ čo ceny za kliky v PPC kampaniach rastú a zisky z nich klesajú, SEO ostáva kanálom, ktorý môže prinášať dlhodobé výsledky pri nižších nákladoch. Nie je to však automatické – vyžaduje si znalosť aktuálnych trendov, schopnosť reagovať na zmeny algoritmov a […]

Michal Král Michal Král
E-commerce konzultant, Eshopový kráľ
Prečítať článok
Slovenský e-commerce rastie, ale inak. Priemerná objednávka zdražela, najväčší dopyt je po každodenných produktoch
3 min. čítanie

Slovenský e-commerce rastie, ale inak. Priemerná objednávka zdražela, najväčší dopyt je po každodenných produktoch

Internetové nákupy na Slovensku napriek rozbehnutej konsolidácii narástli aj v prvom kvartáli tohto roka o +3 %. Je to síce nižší rast ako v poslednom kvartáli minulého roka, keď sme zaznamenali nárast až +6 %, avšak potvrdilo sa, že slovenský e-commerce naďalej rastie. Darilo sa najmä každodenným produktom v kategóriách drogéria a potraviny. A čo […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+