Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
3 min. čítanie

V hypermarketoch Albert môžu teraz inzerovať aj zadávatelia online reklamy

Reťazec Albert patrí k tradičným maloobchodným hráčom, ale rozhodne nepatrí k tým, ktorí sa vyhýbajú novým technológiám. Vďaka tomu môžu teraz online inzerenti inzerovať vo vybraných hypermarketoch.

V hypermarketoch Albert môžu teraz inzerovať aj zadávatelia online reklamy

80 digitálnych obrazoviek v 20 hypermarketoch

O inováciu sa postarala spoločnosť Vision Thing v spolupráci s POS Media a reťazcom Albert. Spoločnosť POS Media, líder v oblasti shopper marketingu, nainštalovala 80 digitálnych obrazoviek v 20 modernizovaných hypermarketoch Albert po celej Českej republike. Spoločnosť Vision Thing následne tieto obrazovky integrovala do svojej programatickej siete, prostredníctvom ktorej v súčasnosti nakupuje reklamný priestor na vonkajších digitálnych billboardoch (DOOH) v Českej republike a na Slovensku.

Programatický nákup využívajú inzerenti najmä na nákup reklamného priestoru v online prostredí. Cieľom spoločností POS Media a Vision Thing bolo prepojiť tieto dva svety, t. j. svet online reklamy s tradičným maloobchodom.

“Vision Thing spolu s POS Media a Albertom otvárajú novú kapitolu v českom reklamnom priemysle spojením najmodernejšieho spôsobu reklamy s významným retailovým hráčom na našom trhu. Ide o vôbec prvú príležitosť pre značky a inzerentov dostať svoju reklamu priamo do maloobchodu rovnakým spôsobom, na aký sú zvyknutí pri nákupe online reklamy,” hovorí Richard Němec, generálny riaditeľ Vision Thing.

Týždenný podcast UPdate

Inšpirácia z Ázie

Spoločnosť POS Media má veľmi dobré skúsenosti s programmatickými riešeniami zo zahraničia, najmä z Ázie, a preto sa rozhodla tento spôsob predaja digitálneho reklamného priestoru zaviesť aj v Českej republike.

“V POS Media veľmi pozorne sledujeme trendy v reklamnom priemysle, najmä tie, ktoré smerujú od tradičnej reklamy k digitálnej. Vnímame tiež rastúci význam programatickej reklamy. Preto sme využili túto jedinečnú príležitosť a rozhodli sme sa v spolupráci so spoločnosťami Vision Thing a Albert preskúmať možnosti programatickej reklamy na českom in-store trhu. Baví nás byť priekopníkmi nových trendov. Sme zvedaví na výsledky a v prípade úspechu sme pripravení tento obchodný model rozšíriť a poskytnúť inzerentom ešte atraktívnejšiu reklamnú sieť,” hovorí Dana Běloušková, managing director spoločnosti POS Media.

Reklama je dostupná v 20 hypermarketoch Albert po celej Českej republike a nákup reklamného priestoru prebieha rovnako ako v prípade ostatných DOOH plôch v sieti Vision Thing prostredníctvom nákupných platforiem DSP. Reklamný priestor je možné zakúpiť v 20 TOP modernizovaných predajniach Albert od Plzenského po Moravskosliezsky kraj a vďaka programmatic môžu teraz inzerenti cieliť svoje kampane presne podľa svojich zámerov a požiadaviek, či už lokality, času alebo pokročilých v rámci inteligentných spúšťačov, napríklad podľa aktuálneho počasia.

Digitálne LED obrazovky v hypermarketoch sú umiestnené na miestach s najvyššou frekvenciou návštevníkov, čo zaručuje široký dosah reklamy. Okrem toho podporujú internetové reklamné formáty, takže inzerenti môžu použiť hotovú kreatívu a nemusia investovať ďalšie prostriedky do úpravy a tvorby nových reklamných videí.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Aukcie unikátnych .sk domén pokračujú od 15. januára
1 min. čítanie

Aukcie unikátnych .sk domén pokračujú od 15. januára

Dňa 15. januára spúšťa spoločnosť SK-NIC druhé kolo aukcií 1- a 2-znakových .sk domén! Domény ako a.sk, 1.sk alebo bb.sk už majú majiteľa po prvom kole. 0.sk, x.sk, at.sk a ďalšie však ešte zostávajú v hre do ďalších aukcií. Pozrite si zoznam domén, z ktorých budeme vyberať v najbližšom kole.  Nezmeškajte príležitosť byť majiteľom unikátnej […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Slovenský e-commerce konečne v zelených číslach. Rok 2024 narástol o 6 %
3 min. čítanie

Slovenský e-commerce konečne v zelených číslach. Rok 2024 narástol o 6 %

Internetové nákupy na Slovensku po dvoch rokoch korekcie znovu narástli, a to o výrazných +6 %. Kľúčový posledný kvartál dosiahol dokonca rast až +7 %, čo potvrdilo predvianočné dohady, že Slováci nebudú na Vianociach šetriť. Prekvapivým skokanom roka sú solárne zostavy, ktoré medziročne narástli o neuveriteľných +1137 %. Kam sa uberal slovenský e-commerce  v roku […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+