1 min. čítanie

User experience nie je len o wireframoch (Martin Majling, FlowBakery)

Martin Majling je Head of UX v FlowBakery, má viac ako 12 rokov skúseností s digitálnymi riešeniami a je špecialistom na user experience. Rozobrali sme čo všetko patrí pod UX, ako sa e-shopy a weby môžu prichystať na zmeny a ako pripraviť brief pre dodávateľa tak, aby spolupráca prebiehala čo najhladšie.

Veronika Pečimon Hesková Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge
|

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:56 čomu sa Martin venuje a čo všetko UX zahrňuje;
  • 3:28 ako vyzerá ich výstup pre klienta, kde končí práca UX špecialistu;
  • 4:26 je UX jednorazová záležitosť alebo je lepšia dlhodobejšia spolupráca, aké sú jej výhody;
  • 6:41 prečo po redizajne klesá návštevnosť webu;
  • 7:35 ako pripraviť brief pre UX špecialistov;
  • 10:41 ako sa pripraviť na spoluprácu s UX špecialistom, kto sleduje úspešnosť zmien;
  • 12:49 je lepšie mať jednu agentúru, ktorá zastreší celý proces alebo viaceré špecializované agentúry;
  • 15:22 konkrétne príklady ku každej z troch fáz UX;
  • 18:31 zhrnutie, čo si pripraviť ak chcem niečo na webe meniť.

Zdieľať článok
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge sa venuje najmä komunikácii s autormi, editovaniu a publikovaniu článkov a video rozhovorov. Má na starosti celý chod projektu, inovácie, propagáciu a všetko spojené s obsahovou stránkou.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Online lead generation v B2B. Nemusí to skončiť pri vyplnenom formulári (Ivan Potančok, Vibration)
8 min. čítanie

Online lead generation v B2B. Nemusí to skončiť pri vyplnenom formulári (Ivan Potančok, Vibration)

B2B e-shopy a portály celkovo fungujú trošku rozdielne, ako klasické B2C shopy. Vyladená UI, jednoduché ovládanie a super konfigurátor sú len zlomkom súboru prvkov, ktoré by ste mali mať pre maximalizované zbieranie leadov. Ako dokážu dobré konfigurátori zlepšiť konverzný pomer, či má výhodu integrovaný CRM systém a prečo je vhodné mať pri podrobných formulároch nejaký […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Ako speňažiť podcast? Nebojte sa pýtať si peniaze (Matej Sajfa Cifra, Toldo)
7 min. čítanie

Ako speňažiť podcast? Nebojte sa pýtať si peniaze (Matej Sajfa Cifra, Toldo)

Prechod z neplateného obsahu na ten platený býva vo väčšine prípadov extrémne náročný a bolestivý. Ľudia si už zvykli, že majú niečo zadarmo a teraz ich zrazu presviedčať, aby platili, sa zdá byť nemožné. Toldo ako aplikácia pre podcasterov sa snaží zmeniť zmýšľanie ľudí, prečo by mali svojich obľúbených tvorcov podporovať. Ako sa do projektu […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+