|
1 min. čítanie

User experience nie je len o wireframoch (Martin Majling, FlowBakery)

Martin Majling je Head of UX v FlowBakery, má viac ako 12 rokov skúseností s digitálnymi riešeniami a je špecialistom na user experience. Rozobrali sme čo všetko patrí pod UX, ako sa e-shopy a weby môžu prichystať na zmeny a ako pripraviť brief pre dodávateľa tak, aby spolupráca prebiehala čo najhladšie.

Veronika Pečimon Hesková Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge
User experience nie je len o wireframoch (Martin Majling, FlowBakery)

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:56 čomu sa Martin venuje a čo všetko UX zahrňuje;
  • 3:28 ako vyzerá ich výstup pre klienta, kde končí práca UX špecialistu;
  • 4:26 je UX jednorazová záležitosť alebo je lepšia dlhodobejšia spolupráca, aké sú jej výhody;
  • 6:41 prečo po redizajne klesá návštevnosť webu;
  • 7:35 ako pripraviť brief pre UX špecialistov;
  • 10:41 ako sa pripraviť na spoluprácu s UX špecialistom, kto sleduje úspešnosť zmien;
  • 12:49 je lepšie mať jednu agentúru, ktorá zastreší celý proces alebo viaceré špecializované agentúry;
  • 15:22 konkrétne príklady ku každej z troch fáz UX;
  • 18:31 zhrnutie, čo si pripraviť ak chcem niečo na webe meniť.

Zdieľať článok
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge sa venuje najmä komunikácii s autormi, editovaniu a publikovaniu článkov a video rozhovorov. Má na starosti celý chod projektu, inovácie, propagáciu a všetko spojené s obsahovou stránkou.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Od 50 objednávok denne začína vážna logistika. Ako ju zvládnuť bez chaosu? (Viktor Veteška, An Systems)
6 min. čítanie

Od 50 objednávok denne začína vážna logistika. Ako ju zvládnuť bez chaosu? (Viktor Veteška, An Systems)

E-shopy rastú, no mnohé sa potichu dusia pod vlastnými objednávkami. Balíky meškajú, zásoby miznú, Excel horí a reputácia padá. Kedy je ten bod zlomu, kedy už nestačí baliť z garáže a treba zapnúť vážnu logistiku? V tomto rozhovore odhaľujeme zákulisie migrácie na ERP systém, ktorý vám môže zachrániť firmu. Prečo sa ho nebáť, ako ho […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Míňate tisíce na brand? Toto je dôvod, prečo vám to (možno) nefunguje… (Lukáš Bednár)
8 min. čítanie

Míňate tisíce na brand? Toto je dôvod, prečo vám to (možno) nefunguje… (Lukáš Bednár)

Myslíte si, že na budovanie značky potrebujete státisíce eur a tím kreatívcov z reklamy? Omyl. V tomto rozhovore zistíte, prečo sa do brandových kampaní oplatí investovať aj s menším rozpočtom a ako ich nastaviť tak, aby reálne prinášali výsledky. Odhaľujeme mýty o impresiách, CTR a „mŕtvych médiách“, ukazujeme, prečo televízia stále funguje, a čo dnes […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+