2 min. čítanie

Ukrajinská vláda spúšťa iniciatívu Made with Bravery

Ukrajinská vláda spustila online trhovisko s názvom Made with Bravery. Značky a výrobcovia z Ukrajiny na ňom môžu predávať svoje výrobky. Z každého nákupu putuje 5 % platforme United24, ktorá bude pomáhať s obnovou krajiny.

Ukrajinská vláda spúšťa iniciatívu Made with Bravery

Marketplace Made with Bravery ponúkne typické ukrajinské výrobky s cieľom predstaviť ukrajinských podnikateľov zvyšku sveta. Platformu okrem iného podporujú Ministerstvo digitálnej transformácie, Ministerstvo zahraničných vecí a Úrad pre podnikanie a export. Predajcovia budú na platforme registrovaní prostredníctvom online identifikácie. Musia mať ukrajinské občianstvo a byť podnikateľským subjektom. Okrem toho sa musí každý predávajúci preukázať certifikátom kvality.

Príležitosť pre ukrajinských podnikateľov

”Online trhovisko je skvelou príležitosťou ukázať širokej verejnosti skvelý tovar a výrobky ukrajinských spoločností. Ukrajina má odvážnych podnikateľov a prvotriedne značky, o ktorých by mal vedieť celý svet. Táto platforma umožní podnikom škálovať a nájsť si nových zákazníkov,” povedal Mychajlo Fedorov, podpredseda vlády, minister digitálnej transformácie Ukrajiny. “Znamená to zisk, pracovné miesta, možnosť prispieť a udržať hospodárstvo Ukrajiny na stabilnej úrovni. Okrem toho je to ďalšia príležitosť pre ľudí z iných krajín, aby sa dozvedeli o Ukrajine a podporili nás.”

|

 

Podpora pre United24

Minimálne 5 % z ceny každého zakúpeného tovaru putuje organizácii United24. United24 je ukrajinská fundraisingová platforma. Finančné prostriedky budú smerovať na programy zamerané na obnovu krajiny. Ak zákazníci použijú na zaplatenie svojej objednávky kartu Visa, ďalších 5 % bude prevedených priamo na fundraisingovú platformu.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?
3 min. čítanie

Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?

Prišiel vám mail o tom, že sa od 10. apríla 2025 zmení spôsob, akým Google Tag Manager (GTM) načítava značky Google Ads a Floodlight? Táto aktualizácia môže ovplyvniť meranie konverzií, remarketing a spôsob, akým spravujete značky v GTM. Čo presne sa mení, prečo k tomu dochádza a čo by ste mali podniknúť? Poďme sa na […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+