Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
2 min. čítanie

Ukrajinská vláda spúšťa iniciatívu Made with Bravery

Ukrajinská vláda spustila online trhovisko s názvom Made with Bravery. Značky a výrobcovia z Ukrajiny na ňom môžu predávať svoje výrobky. Z každého nákupu putuje 5 % platforme United24, ktorá bude pomáhať s obnovou krajiny.

Ukrajinská vláda spúšťa iniciatívu Made with Bravery

Marketplace Made with Bravery ponúkne typické ukrajinské výrobky s cieľom predstaviť ukrajinských podnikateľov zvyšku sveta. Platformu okrem iného podporujú Ministerstvo digitálnej transformácie, Ministerstvo zahraničných vecí a Úrad pre podnikanie a export. Predajcovia budú na platforme registrovaní prostredníctvom online identifikácie. Musia mať ukrajinské občianstvo a byť podnikateľským subjektom. Okrem toho sa musí každý predávajúci preukázať certifikátom kvality.

Príležitosť pre ukrajinských podnikateľov

“Online trhovisko je skvelou príležitosťou ukázať širokej verejnosti skvelý tovar a výrobky ukrajinských spoločností. Ukrajina má odvážnych podnikateľov a prvotriedne značky, o ktorých by mal vedieť celý svet. Táto platforma umožní podnikom škálovať a nájsť si nových zákazníkov,“ povedal Mychajlo Fedorov, podpredseda vlády, minister digitálnej transformácie Ukrajiny. „Znamená to zisk, pracovné miesta, možnosť prispieť a udržať hospodárstvo Ukrajiny na stabilnej úrovni. Okrem toho je to ďalšia príležitosť pre ľudí z iných krajín, aby sa dozvedeli o Ukrajine a podporili nás.“

|

 

Podpora pre United24

Minimálne 5 % z ceny každého zakúpeného tovaru putuje organizácii United24. United24 je ukrajinská fundraisingová platforma. Finančné prostriedky budú smerovať na programy zamerané na obnovu krajiny. Ak zákazníci použijú na zaplatenie svojej objednávky kartu Visa, ďalších 5 % bude prevedených priamo na fundraisingovú platformu.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Sociálne siete ovládli objavovanie produktov. YouTube, TikTok a Instagram tvoria 60 % všetkých hľadaní
2 min. čítanie

Sociálne siete ovládli objavovanie produktov. YouTube, TikTok a Instagram tvoria 60 % všetkých hľadaní

Firmy investujú 90 % svojich SEO rozpočtov do Googlu, no zákazníci hľadajú inde. Analýza 1,5 miliardy vyhľadávaní od agentúry Rise at Seven ukazuje, že Google má už len 34,5 % z celkového objemu vyhľadávania. Zvyšok je zásluha YouTubu, TikToku a Instagramu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
Chcete uspieť na severskom trhu? Zistite, čo je pre škandinávcov najdôležitejšie pri nákupe zo zahraničia
3 min. čítanie

Chcete uspieť na severskom trhu? Zistite, čo je pre škandinávcov najdôležitejšie pri nákupe zo zahraničia

Až 78 % zákazníkov v severských krajinách za posledný rok urobilo nákup v zahraničí. Počet oproti minulému roku vzrástol o štyri percentuálne body. Výsledky priniesla jesenná správa PostNord E-commerce in the Nordics 2025. Najobľúbenejšou destináciou zostáva Čína s 30 % podielom. Hlavným dôvodom je jednoznačne cena – uvádza ju viac než polovica nakupujúcich.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe