2 min. čítanie

Ukrajinská vláda spúšťa iniciatívu Made with Bravery

Ukrajinská vláda spustila online trhovisko s názvom Made with Bravery. Značky a výrobcovia z Ukrajiny na ňom môžu predávať svoje výrobky. Z každého nákupu putuje 5 % platforme United24, ktorá bude pomáhať s obnovou krajiny.

Ukrajinská vláda spúšťa iniciatívu Made with Bravery

Marketplace Made with Bravery ponúkne typické ukrajinské výrobky s cieľom predstaviť ukrajinských podnikateľov zvyšku sveta. Platformu okrem iného podporujú Ministerstvo digitálnej transformácie, Ministerstvo zahraničných vecí a Úrad pre podnikanie a export. Predajcovia budú na platforme registrovaní prostredníctvom online identifikácie. Musia mať ukrajinské občianstvo a byť podnikateľským subjektom. Okrem toho sa musí každý predávajúci preukázať certifikátom kvality.

Príležitosť pre ukrajinských podnikateľov

”Online trhovisko je skvelou príležitosťou ukázať širokej verejnosti skvelý tovar a výrobky ukrajinských spoločností. Ukrajina má odvážnych podnikateľov a prvotriedne značky, o ktorých by mal vedieť celý svet. Táto platforma umožní podnikom škálovať a nájsť si nových zákazníkov,” povedal Mychajlo Fedorov, podpredseda vlády, minister digitálnej transformácie Ukrajiny. “Znamená to zisk, pracovné miesta, možnosť prispieť a udržať hospodárstvo Ukrajiny na stabilnej úrovni. Okrem toho je to ďalšia príležitosť pre ľudí z iných krajín, aby sa dozvedeli o Ukrajine a podporili nás.”

|

 

Podpora pre United24

Minimálne 5 % z ceny každého zakúpeného tovaru putuje organizácii United24. United24 je ukrajinská fundraisingová platforma. Finančné prostriedky budú smerovať na programy zamerané na obnovu krajiny. Ak zákazníci použijú na zaplatenie svojej objednávky kartu Visa, ďalších 5 % bude prevedených priamo na fundraisingovú platformu.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Slovenský e-commerce v Q3: Slabé leto zachránil septebmer
4 min. čítanie

Slovenský e-commerce v Q3: Slabé leto zachránil septebmer

Slovenský e-commerce si v tomto roku udržuje jednociferný rast. Po predchádzajúcich dvoch štvrťrokoch tohto roku sa podarilo udržať pozitívny trend aj v tom treťom, ktorý skončil s rastom tržieb 3 % v porovnaní s predchádzajúcim rokom. E-commerce však mohol dosiahnuť lepší výsledok, ak by nedošlo k spomaleniu záujmu zákazníkov o nákupy v hlavných kategóriách produktov, ako je napríklad spotrebná elektronika. Skokanom kvartálu je zrnková […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Shein hlásal udržateľnosť, teraz ho vyšetrujú
2 min. čítanie

Shein hlásal udržateľnosť, teraz ho vyšetrujú

Ide Shein a udržateľnosť dohromady? Firma tvrdí, že áno, no tieto tvrdia sú pod drobnohľadom. Taliansky úrad začal vyšetrovanie spoločnosti Infinite Styles Services CO. Limited, dublinskej firmy spravujúcej taliansku webstránku Shein. Vyšetrovanie sa zameriava hlavne na potenciálne zavádzajúce environmentálne tvrdenia, ktoré platforma uvádzala.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+