Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Trenýrkárna.cz stabilne rastie a plánuje vstup na ďalšie trhy

V minulom roku predal e-shop Trenýrkárna a značka Styx milión kusov spodnej bielizne. Spoločnosť v najbližšom období plánuje rozsiahlu expanziu. Po Nemecku a Rumunsku sa pripravuje vstúpiť na trh v Slovinsku, Poľsku a Holandsku.

Trenýrkárna.cz stabilne rastie a plánuje vstup na ďalšie trhy
Zdroj: Ruslan Skopal, spolumajitel styx a trenyrkarnacz

Pomohlo rozšírenie sortimentu

Spočiatku sa zameriaval najmä na pánske šortky a boxerky, ale v minulom roku český e-shop Trenýrkárna.cz a jeho sesterská značka Styx obohatili sortiment aj o modely pre deti a ženy, vrátane športových podprseniek a nohavičiek. S postupným rozširovaním sortimentu teraz spoločnosť hlási rast obchodu – vlani podľa svojho vyhlásenia zarobila 200 miliónov Kč a vstúpila na nové trhy.

“Stabilne rastieme, darí sa nám zvyšovať podiel na trhu, najmä v Českej republike. V roku 2022 sme predali milión kusov spodnej bielizne, naše tržby dosiahli dvesto miliónov korún. S novým investorom chceme aktuálne výrazne naštartovať expanziu do zahraničia, kde sme už pomaly začali v minulých rokoch,” hovorí Ruslan Skopal, riaditeľ a spolumajiteľ e-shopu.

Týždenný podcast UPdate

Investičná skupina SPM získala 40-percentný podiel

Ide o investičnú skupinu SPM, ktorú vybudovali Slavomír Pavlíček a Marek Španěl, okrem iného spoluzakladatelia herného štúdia Bohemia Interactive. Skupina vlani v septembri získala 40-percentný podiel v materskej spoločnosti Trenýrkárny DaniDarx. Po tridsať percent v súčasnosti držia Skopal a druhý spoluzakladateľ Adam Rožánek. 

Spolu s investormi chcel e-shop viac rozšíriť svoje pôsobenie v zahraničí. V prvej fáze Trenýrkarna expandovala na Slovensko, Maďarsko a Rakúsko, kde sa už údajne etablovala. “Som veľmi rád, že po úspešnom otestovaní nemeckého a rumunského trhu môžeme teraz naplno vstúpiť do týchto krajín. V ďalšej fáze plánujeme Slovinsko, Poľsko a Holandsko,” dodáva Skopal. Na Slovensku e-shop funguje pod značkou Trenírkáreň.sk, na ostatných trhoch pôsobí ako Nedeto.

Podľa dostupných výkazov Trenýrkárna, ktorá okrem e-shopu prevádzkuje aj kamennú predajňu, vlani zarobila 200 miliónov korún, zatiaľ čo rok predtým 135 miliónov a rok predtým 100 miliónov korún. Spoločnosti sa tak v priebehu dvoch rokov podarilo znásobiť svoj rast.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov
3 min. čítanie

Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov

Európska e-commerce scéna sa dramaticky mení a čínske platformy získavajú čoraz väčší podiel na trhu. Zatiaľ čo sa v roku 2023 domáci e-commerce rast v Číne spomalil na slabých 3,5 % – čo je menej než rast väčšiny TOP 10 globálnych trhov – čínski giganti hľadajú príležitosti na expanziu smerom na západ.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
3 min. čítanie

Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?

Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+